
fakt ze tylko po miescie i krotkie trasy...ale niezla roznica się zrobila..a styl jazdy taki sam...
a ile wam max spalila w extremalnych sytuacjach....
www.mazdaspeed.pl
xANDy napisał(a):A kopci? Jakie przedtem jeździłeś trasy?
Miałem kiedyś gwałtowny przyrost apetytu na paliwo jak zalałem "lepszy" ON i miałem zapchany IC. Ale było to 6,5 i tylko raz.
To tym się zajmij.luzaklive1 napisał(a):intelcooler nie czyszczony...
Jak profilaktycznie? – co tyle musisz, chyba, że Ci nie zależy na trwałości silnika i turbiny.Krzysiek_1123 napisał(a):oleju nie bierze od wymiany do wymiany stan sie trzyma jak trzeba( profilatycznei co 10000km mobil 1 10w40)
Przekładam biegi przy 2000-2200 (następny bieg to 1500-1600) i jeżdżę dość spokojnie.Krzysiek_1123 napisał(a):ale twoje spalanie faltycznie jest sporo nizsze niz moje a twoja jest raczej ciezsza niz 323 az bede teraz jezdzil ekonomicznie i sprawdze ile mi mazda pali
xANDy napisał(a):Ludziska – przestańcie dusić madzie tylko przeczyście jej płucka!!!!
Wyjęcie IC w 323 to bułka z masłem + lemoniada w drugiej ręce– w 626 jest sporo roboty ale w 323 można na parkingu zrobić w pół gódziny!
Normalnie jak się kiedyś wkurzę to nie będzie możliwości pisania tematów o kiepskiej mocy, wysokim spalaniu czy dymieniu jeśli jeśli ktoś nie zrobił czyszczenia IC.
Intercooler – chłodnica powietrza doładowanego. Pomalowana na czarno, znajduje prawie się pod lewym reflektorem (patrząc z przodu na maskę – prawa lampa).lucas74 napisał(a):Co to jest to IC ?
Na to nie ma jednoznacznej odpowiedzi – zależy od rodzaju jazdy (miasto, trasa, obroty, sprawność EGR, zużycie turbiny itd.). W silnikach TDI koncernu VAG (Volkswagen Audi Group) zapychają się czasem po 100 kkm a niektórym po 300. Nie ma na to reguły. Najbardziej zasyfiony przypadek o którym słyszałem (prawie całkowite zapchanie układu) to było przy 90kkm.lucas74 napisał(a):po ilu tysiączkach powinno się to czyścić ?
Gdyby w Polsce nie przeważały mazdy z dieslem, które zostały wypchnięte z zachodu to byłoby inaczej. Oni wypychają auta, które są uszkodzone, albo zmuloine albo nie chce im się naprawiać (lenistwo albo koszty). I my potem narzekamy. W Polsce modele z DiTD nie były sprzedawane, chociaż bardzo krótko oferowany był premacy DiTD i tylko w niektórych miejscach.lucas74 napisał(a):lecz życie zmusza mnie do nauki mając Mazde z silnikiem diesla
Niech pomyślę... klucz 12, śrubokręt, jedno piwo/soczek+drożdżówka, kilka łyżek ludwika i gorąca woda, butelka benzyny ekstrakcyjnej (ok. 3,50 w sklepie z farbami)... Instrukcja jest napisana na forum – wystarczy poszukać (pisałem kilka razy, nie tylko ja).lucas74 napisał(a):jescze jedno pytanie ile kosztuje czyszczenie IC
xANDy napisał(a):Niech pomyślę... klucz 12, śrubokręt, jedno piwo/soczek+drożdżówka, kilka łyżek ludwika i gorąca woda, butelka benzyny ekstrakcyjnej (ok. 3,50 w sklepie z farbami)... Instrukcja jest napisana na forum – wystarczy poszukać (pisałem kilka razy, nie tylko ja).lucas74 napisał(a):jescze jedno pytanie ile kosztuje czyszczenie IC
luzaklive1 – czy już dokonałeś przeczyszczenia płucek?
Załatwię Ci "kopas w dupas".. w BJtce wyjęcie IC to pryszcz, więc do dzieła!! Nie pożałujesz a potem odstawisz vectrę aż miłoluzaklive1 napisał(a):no jeszcze nie..ale juz mam namiary na gosci....nie mam motywacji ostatnio ..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość