wiadomo hamowania hamowni nie jest równa. Najważniejszy teraz bedzie drugi pomiar na tej samej hamce po remoncie i dłubniętych głowicach. Ostatnio wypluła 174KM i 199Nm
www.mazdaspeed.pl
wiadomo hamowania hamowni nie jest równa. Najważniejszy teraz bedzie drugi pomiar na tej samej hamce po remoncie i dłubniętych głowicach. 

tekkenfan napisał(a): Ważne jak auto jedzie a nie co pokazuje hamownia
christoo napisał(a): Możemy się wymienić
Pyton162 napisał(a):Lukasz jak postepy przy mazdzie, sezon w pelni trzeba karac hondy










jarek.ZE napisał(a):W serii ZE pracuje z przepływką je50, która jest sporą restrykcją w dolocie![]()
nie znam się aż tak, ale nie ukrywam że mocno myślałem aby pozbyc się tego ustrojstwa. Na dobrą sprawę przepustnica jest rozwiercona, tak samo wyloty z kolektora oraz kompletny porting głowic, więc do pełni szczęścia brakowałoby usunąć zwężkę 
misiak89-89 napisał(a):ale nie takim zdławieniem jak przepływomierz z kf'a.

Po zmianie wtrysków tryb FI będzie najlepszym rozwiązaniem.


Pyton162 napisał(a):to auto stoi cały czas w poznaniu i sie psuje bo taki jeden mistrz tuningu dom buduje zamiast skończyć to co zaczął robić.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości