Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi

Postprzez Riki » 18 kwi 2013, 23:11

:)

Roni to co.... atakujemy MTSy? :>
ktoś jeszcze?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Mako » 19 kwi 2013, 12:17

Po ile te eibachy by wyszly??
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Roni » 19 kwi 2013, 12:19

Riki napisał(a)::)

Roni to co.... atakujemy MTSy? :>
ktoś jeszcze?


Atakujemy, będzie gleba <diabełek> <diabełek>
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Mako » 19 kwi 2013, 16:51

Jak sie jeszcze troche wstrzymacie to moze cos sie wykombinuje w firmie niedaleko mnie gdzie produkuja sprezyny na indywidualne zamowienie. Wtedy wysokosc i twardosc bedzie do wyboru.

wyslano z Nokia 3210
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez wilusjdm » 20 kwi 2013, 18:27

Miał ktoś styczność ze springami Jamex'a 60/40 w BA ? Jakieś foto podglądowe posiadacie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez mily200 » 20 kwi 2013, 18:56

ja miałem 40/40
podobno w jamexach masz loterie z mm
tak to wyglądało na 15
Obrazek
a tak na 16
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1888 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez Riki » 22 kwi 2013, 09:02

Mako napisał(a):Jak sie jeszcze troche wstrzymacie to moze cos sie wykombinuje w firmie niedaleko mnie gdzie produkuja sprezyny na indywidualne zamowienie. Wtedy wysokosc i twardosc bedzie do wyboru.


Mako :) dopytaj proszę, dzięki!
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Mako » 22 kwi 2013, 17:37

Jak w srode sie ze wszystkim wyrobie to podjade do nich. Wiesz moze jakie wymiary maja seryjne springi?
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez wilusjdm » 22 kwi 2013, 17:48

mily200
Tył delikatnie niżej, czyli trza zastosować 60/40 powinna w rzeczywistości ładnie się położyć . Tylko pytanie czy jamexy nie będą za miękkie ? Aktualnie jakieś mam springi ale nie wiem dokładnie jakie i jest tak jak powinno czyli twardo, jamex może po koleinach pływać ... a na droższe mnie nie stać za bardzo . Zamiast wydawać blisko 900-1000 na dobre markowe springi to lepszym rozwiązaniem dozbierać parę stówek i kupić gwint albo od razu air ride . Tylko tak jak wspomniałem nie stać mnie na takie przyjemności, za takie pieniądze wolałbym włożyć engine BP i cieszyć japę <jupi> Jeśli rozchodzi się o Efkę to chciałbym ją zglebić tańszym kosztem, z racji tego muszę pomyśleć czy Jamex podoła sprawę .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Riki » 22 kwi 2013, 22:26

Mako napisał(a):Wiesz moze jakie wymiary maja seryjne springi?


sprawdze.

P.S
Kupiłem MTS....
niebawem montaż :] poczekajcie z zakupami – jak będzie za nisko to tanio oddam <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Damian91 » 30 kwi 2013, 16:34

mam mazda 323f ba silnik 1,5

mam maly problem i zapytanie alufelgi mam 17 wysokosc opony to 45 szerokosc 225 i jest pytanie czy jezeli wstawie sprezyny obnizajace -40 mm to czy przod nie bd mi tarl o nad kola ? bo tylko chce przod obnizyc poniewaz tyl juz nisko siedzi ??

i drugie pytanie czy moge wstawic sprezyny -40 mm do normalnego zawieszenia/\?? bo slyszalem ze czasem moze mi wgl armortyzator nie pracowac jak zbyt niskie sprezyny wstawie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sty 2013, 15:03
Posty: 10
Skąd: Solec Kujawski
Auto: Mazda- 323f Ba
Silnki- 1.5

Postprzez konrad127 » 1 maja 2013, 19:17

Wydaje mi się że z obcieraniem problemu raczej nie będzie. Sam mam założone sprężyny 40/40 i może spokojnie założyć takie do seryjnych amorków, z tym że osobiście założyłbym przód i tył mimo wszystko, bo jak założysz tylko przód to może auto się dziwnie prowadzić, ponieważ przód będzie twardszy, tył miększy i przód będzie miał inną charakterystyke pracy w stosunku do tyłu.
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 20:15
Posty: 79
Skąd: Krzeszowice\Kraków
Auto: Mazda 323C 1.3 16v 1995r.
Mazda 323F 1.5 16v 1996r.

Postprzez Mako » 2 maja 2013, 09:17

Riki napisał(a):Kupiłem MTS....
niebawem montaż :] poczekajcie z zakupami – jak będzie za nisko to tanio oddam <lol>


Jak zalozysz napisz jakie sa te sprezyny-miekkie, twarde czy beton :–)

wyslano z Nokia 3210
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Roni » 2 maja 2013, 09:21

Riki a ja spróbowałem seryjne zmontowac :)

efekt :
Obrazek

Po majówce zamawiam mts-y bo na seri jest trosze miękko a odboi najeb...em sporo
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Riki » 2 maja 2013, 13:52

Roni napisał(a):a ja spróbowałem seryjne zmontowac


i tak siedzi?

Napisze co i jak :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Roni » 2 maja 2013, 14:38

Przód dygnę jeszcze w dół bo tylko dwa paluchy wchodzą między nadkole a oponę, tył za to profi jeden palec :)

Riki napisał(a):i tak siedzi?


Tak :)
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Mazdaxxx » 2 maja 2013, 18:54

[quote="Damian91"]mam mazda 323f ba silnik 1,5

mam maly problem i zapytanie alufelgi mam 17 wysokosc opony to 45 szerokosc 225 i jest pytanie czy jezeli wstawie sprezyny obnizajace -40 mm to czy przod nie bd mi tarl o nad kola ? bo tylko chce przod obnizyc poniewaz tyl juz nisko siedzi ??

i drugie pytanie czy moge wstawic sprezyny -40 mm do normalnego zawieszenia/\?? bo slyszalem ze czasem moze mi wgl armortyzator nie pracowac jak zbyt niskie sprezyny wstawie?[/quote]


spokojnie -40 do tego typu felg i opon pod warunkiem ze masz odpowiednie ET dla mazdy no i zdecydowanie jak obniżać to przód i tył ja mam -40 H&R na 17 i co prawda jeździ się tym jak wozem drabiniastym i wraz z olejem co 10 tyś zmieniam sworznie z przodu...bo nie mają łatwego żywotu.. ale coś za coś :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez wilusjdm » 3 maja 2013, 09:41

Roni zwoje myślę, że ciąłeś brzeszczotem :D ? W ogóle ma sens taki zabieg, a jak sprawa ze spasowaniem zwoja w kielich różni się zbytnio ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez rafał88 » 3 maja 2013, 10:30

Po pierwsze to nie ten dzial, a po drugie jakbys poszukal i poczytaj to jest nie jedna i nie dwie efki na glebie -40 a nazwet nizej na 17" smigaja i nikt nie pisal zeby cos obcieralo, nawet byla efka na 18"
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez ethanol4aoi » 3 maja 2013, 16:48

Panowie, czy springi pasują od 323F BJ do 323C ??
Moja Cetka B3 :)

Kupię odblask tylnego zderzaka lewy!
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2013, 01:52
Posty: 39
Skąd: Gostyń
Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje