Czy to normalne że na 4 biegu, 160km/h miałem do 6000obr i więcej nie poszło ? Chciałem go trochę tzw "przepalić" i próbowałem
Odcięcie obrotów
Strona 1 z 1
Na moje oko to skończyły się możliwości skrzyni, dlatego więcej nie poszedł.
Wysłane z mojego HTC Desire Z
Wysłane z mojego HTC Desire Z
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
gik napisał(a):Na moje oko to skończyły się możliwości skrzyni, dlatego więcej nie poszedł.
Wysłane z mojego HTC Desire Z
Pierwsze słyszę, możesz wyjaśnić ?
Na moje to ZM słabiutko przyspiesza powyżej 6tysi, gdy to połączyć z dużą prędkością to mogłeś odnieść takie wrażenie, że nie chce jechać. Chociaż nie jechałem tyle na 4 biegu, także mogę się mylić. Teoretycznie powinno dać się skończyć 4 bieg odcięciem.
- Od: 26 lut 2012, 13:24
- Posty: 43
- Skąd: TST/TKI
- Auto: Była:
Mazda 323F BJ 2001' 1.6 16V ZM
Jest:
Lexus IS 200
Toyota Starlet EP81 1.3 16V DOHC
Przeczytałem jeszcze raz to co napisałem i sam w to nie wierzę, że to napisałem, przepraszam, coś mi się pomieszało, myślałem o czymś innym
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość