Po wymianie SCV dalej problem poniżej -10. Czy to pompa?

Postprzez Riki » 25 sty 2010, 23:26

Jeszcze jedna uwaga... nie woźcie Skydda w bagażniku. Będzie galareta i nic to nie da ;)

Moja od dzisiaj jeździ... poprawiło się trochę fabrykę i zapitala aż miło <lol> zobaczyły na jak długo <zeby>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Yapa » 25 sty 2010, 23:50

Enduro napisał(a):bo przebiegi aut mniejsze , auta serwisowane
no i paliwo-> lepszej jakosci

przebiegi mniejsze?chyba większe,a na pewno mniej obciążające dla silnika bo autostradami...
auta serwisowane – a u nas to nie? :P
Paliwa lepsze? – no tutaj się muszę zgodzić :)
ja sam dolałem skydd 6 dni temu, pali od pierwszego strzału, ale ja jeszcze mam garaż.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez aphelium » 26 sty 2010, 10:02

Dzisiaj rowniez odpaliłem (-27).... <jupi> wszystko juz w temacie napisałem,innych rozwiazan nie stosowalem.Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 16:18
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Otwock
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2004r kombi 164kKM

Postprzez Myjk » 26 sty 2010, 10:12

Wczoraj zatankowałem na BP z pewnymi obawami. Dzisiaj w "garażu" miałem -23 stopnie (sic!).
Rozrusznik pokręcił 2-3 razy i zaskoczył. Ledwo, bo ledwo, ale jednak.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez adas » 26 sty 2010, 10:31

Witam
Jak miałem skydda, to tak jak kolega Yapa napisał galareta robiła się już przy -3. Więc oddałem do sklepu a sprzedawca zdziwiony,że tak to wygląda i się zastanawiał, co teraz bo też go wlał. Ja po poprzednich mrozach i problemach zmieniłem filtr paliwa, chciałem Knechta, ale nigdzie nie było więc mechanik założył mi Boscha, no i przy tankowaniu na Orlenie kupiłęm Xeramic czy jakoś tak i dolałem do ropy.Woże go w bagażniku i wczoraj przy -15 nie był galaretą a cieczą, a i przez kilka dni nie miałem problemów z jazdą, choć przy odpalaniu klepie masakrycznie. Dziś na razie boję się gdziekolwiek jechać,ale mnie to nie ominie :) Więc może przyczyną jest filtr zbyt gęsty,tak jak to gdzieś było opisywane?Możę Bosch nie jest tak gęsty jak Knecht i trochę tego paliwa przepuści jak zgęstnieje? Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2009, 14:16
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '03 136 MZR-GY

Postprzez Grzyby » 26 sty 2010, 10:35

Grzyby napisał(a):Zobaczymy jutro po dzisiejszej nocy.

Bez zmian. Po dopaleniu chodzi ok. minuty i gaśnie. Ponowne odpalenie, kilkanaście sekund pracy i znowu gaśnie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez aniek_s » 26 sty 2010, 10:38

Panowie, przecież właściciel stacji nie da stuprocentowej gwarancji jakości KAŻDEJ parti paliwa, też jest uzalezniony od hurtowników i wg mnie może się zdazyc (także na renomowanych stacjach) partia paliwa o gorszej jakości.

Ja niestety tylko sobie moge przypisac wine, z lenistwa o północy (aby rano zaoszczędzić czasu) zatankowałem na stacji BLISKA przy sobieskiego w warszawie i mam co chciałem.


Panowie, pytanie: czy parafina w wyższych temperaturach łaczy się z paliwem? bo mam ogrzewany garaz tylko ze wzgledu na stromy podjazd nie za bardzo moge wjechac Madzia do środka, ale na to bede miał sposob i być moze w przeciagu 2 dni uda mi sie ja tam zaparkować i dogrzać (jak sie upre to bede tam miał nawet 15-17 stopni).
Zastanawiam sie czy od razu wymieniac filtr paliwa czy sprobowac dogrzać i temperatura sama zrobi swoje????
Jako specjalista z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji stwierdzam, że coś się pewnie zjebało.
Początkujący
 
Od: 2 sie 2010, 12:44
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY 2.0 CD 143

Postprzez Grzyby » 26 sty 2010, 10:45

aniek napisał(a):jak sie upre to bede tam miał nawet 15-17 stopni

Zrób tak. Niech tam stoi przez noc. Wymień filtr, dodaj dodatek do paliwa (po takiej ciepłej nocy) i powinno być ok.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez su1910 » 26 sty 2010, 10:48

Dolewałem do ropy Xeramica ze skótkiem ze stoję.Obecnie zrobiła się z niego galareta pojechałem go zareklamować ale gosć odpowiedział że to normalne że po wymieszaniu sie z ropą będzie działał jak należy i reklamację odrzucił.Myślę że biorąc pod uwagę jakość paliwa to trzeba lać przynajmniej ze 4 x więcej dodatku niż to podają w instrukcji
/ o ile się rozmrozi/.Podobno benzyna jest lepsza,ale jakie są dobre proporcje.
su
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2009, 15:24
Posty: 8
Skąd: Krak ów
Auto: MPV 2.0 CiTD

Postprzez aphelium » 26 sty 2010, 10:51

su1910 napisał(a):becnie zrobiła się z niego galareta pojechałem go zareklamować ale gosć odpowiedział że to normalne

Na tynej etykiecie jest to napisane ze płyn w niskich teperaturach moze przybrac galaretowata postac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 16:18
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Otwock
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2004r kombi 164kKM

Postprzez Grzyby » 26 sty 2010, 10:52

Panowie – żeby dodatek zadziałał trzeba go dodać zanim pojawi się problem. On powstrzymuje wytrącanie się parafiny. Jak ta się już wytrąci to dodatki nic nie pomogą. Tylko ogrzanie auta w ciepłym garażu.
su1910 napisał(a):zrobiła się z niego galareta .... gosć odpowiedział że to normalne

Bo to normalne.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez aniek_s » 26 sty 2010, 10:57

Mnie benzyna pomogła (polowicznie)
W niedziele rankiem zalałem i wieczorem spokojnie auto odpailłem, dogrzałem, bez problemowa wchodził na wieksze obroty (dolałem 3 litry 98) jednak to sie okazało za mało na niedzielno/poniedziałkowe mrozy.
Jako specjalista z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji stwierdzam, że coś się pewnie zjebało.
Początkujący
 
Od: 2 sie 2010, 12:44
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY 2.0 CD 143

Postprzez aniek_s » 26 sty 2010, 10:58

Grzyby napisał(a):
aniek napisał(a):jak sie upre to bede tam miał nawet 15-17 stopni

Zrób tak. Niech tam stoi przez noc. Wymień filtr, dodaj dodatek do paliwa (po takiej ciepłej nocy) i powinno być ok.


Dzięki, tak zrobię, ale tak sie zastanawiam czy ta osadzona parafina połączy sie w filtrze z dopływajacym ciepłym paliwem???
Początkujący
 
Od: 2 sie 2010, 12:44
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY 2.0 CD 143

Postprzez Grzyby » 26 sty 2010, 11:06

W cieple się rozpuści przecież.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 26 sty 2010, 12:20

krzych napisał(a):
Enduro napisał(a):oni tu nie maja kpl. pojecia

Tez bym tak chcial... Dzieki za info.

czyli co:
w nieswiadomosci byc
czy betonowo nic nie wiedziec i do tego upierac sie przy swoich bezpodstawnych racjach, jak ja to u tych krzyzackich przygupow przerobilem?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez adas » 26 sty 2010, 13:06

Witam, mnie się dziś udało odpalić za pierwszym razem i chwilę pojeździłem i nie zauważyłem jakiś problemów w stylu żabka lub gaśnięcie. Temp. – 15 jak wsiadłem do samochodu.Tylko trochę problemu przy odpalaniu, a mianowicie, jak już się wydaje że załapał to ma obroty koło 500 i dalej muszę go trzymać na zapłonie, jak odpali to muszę trzymać sprzęgło przez kilka sekund, bo jak puszczę zaraz po odpaleniu to obroty spadają i gaśnie. Mam filtr paliwa chyba Boscha i dolany Xeramic oraz około 50/50 ropa z Orlenu zwykła i Verva.Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2009, 14:16
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '03 136 MZR-GY

Postprzez kielbik666 » 26 sty 2010, 16:14

ja dzis dezercja z pracy bo trzeba bylo wykozystac -13 :P
bateria troche slaba po 10 minutach krecenia – szybki telefon do przyjaciela i kable zalatwily sytuacje – pokrecilem jeszcze jakies 5 minut i odpalila (wolalem na kablach bo bateria slabla a nie chcialem jej calkiem wywalic)
no to rundka po miescie dojazd do BP i na pol baku ON ULTIMATE z dodatkiem STP dolalem po dosc intensywnym namysle 1,5L benzynki
mam nadzieje ze juz jej fochy mina i bedzie palic
kielbik666
 

Postprzez aphelium » 26 sty 2010, 16:46

u mnie benzyna pomogla i to tak ze sie nawet nie spodziewałem takiego efektu.W tamtym roku przy -15 juz mialem unieruchomiony samochód. Mysle ze dolewanie benzyny to ostatecznosc.Popostu trzeba wczesniej myslec o mrozach i troche zadbac o układ paliwowy przed zimą.Tak ja Jaksa pisał "dolewanie depresatora w czasie problemu nie załatwia sprawy"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 16:18
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Otwock
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2004r kombi 164kKM

Postprzez edek19 » 26 sty 2010, 23:42

Moja M6 odpala przy -25C bez problemu. problem zaczyna się po paru kilometrach. zaczyna szarpać i coraz bardziej zwalnia, trzeba się zatrzymać na pare minut i jechać dalej pare kilometrów. ja dolałem dwa rodzaje dodatków do paliwa i 2 litry benzyny na cały zbiornik ON i nie pomaga ale to raczej z tego powodu ze dodatki wlewa się jak temperatura jest jeszcze przyzwoita bo jak filtr jest zapaprany parafiną to te dodatki jej nie rozpuszczą.
generalnie nie jestem zwolennikiem uszlachetniaczy paliwa ale jak o 7 rano wracasz po pracy do domu 35km a samochód zatrzymuje się w połowie drogi w srodku lasu to człowiek łapie się każdego sposobu żeby jakoś dojechać i nie zamarznąć w samochodzie (Na szczęscie niedaleko było do stacji paliw). myśle ze w pewnym stopniu powinno pomóc zasłonięcie chłodnicy bo zauważyłem ze gdy zaczyna szarpać na drodze i wyłącze ogrzewanie to trochę pomaga
edek19
 

Postprzez Enduro » 26 sty 2010, 23:55

edek19 napisał(a):Moja M6 odpala przy -25C bez problemu. problem zaczyna się po paru kilometrach. zaczyna szarpać i coraz bardziej zwalnia, trzeba się zatrzymać na pare minut i jechać dalej pare kilometrów. ja dolałem dwa rodzaje dodatków do paliwa i 2 litry benzyny na cały zbiornik ON i nie pomaga ale to raczej z tego powodu ze dodatki wlewa się jak temperatura jest jeszcze przyzwoita bo jak filtr jest zapaprany parafiną to te dodatki jej nie rozpuszczą.....

problem tkwi we filtrze paliwa
i jesli chcesz to sprawdzic, to zmostkuj go kawalkiem rurki(na chwile)
i sprawdz wtedy czy autko dalej "kuleje"...
jesli tak, to go wymien!!
powodz.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6