kielbik666 napisał(a):no ale ja mam podgrzewacz i problem jest
to tylko dowodzi że problem nie jest po stronie paliwa (jego jakości czy "wodnistości")
www.mazdaspeed.pl
kielbik666 napisał(a):no ale ja mam podgrzewacz i problem jest

Marco81 napisał(a):Zauważyłem że pojawia się dziwny odgłos od strony Webasto, słyszalny bardziej wewnątrz samochodu a niżeli zewnątrz. Takie rytmiczne stukanie, natomiast gdy silnik gaśnie i webasto również wyłącza się to częstotliwość tego stukania jest szybsza aż do zaniku (gdy webasto również nie działa)
Marco81 napisał(a):Czyli mam rozumieć że to normalny odgłos jeśli chodzi o Webasto pytajnik
Enduro napisał(a):a moze poprostu przez nieszczelny system paliwowy i paliwo ucieka
zwrotnie do zbiornika..
pozdr.
E.
aphelium napisał(a):Dzisiaj ruszył bez problemu przy -15 bo odpala zawsze,nawet przy -22,ale pare dni temu do pelnego baku dolałem 3 litry benzyny 98 i xeramic-40 50ml.Wczoraj wieczorem samochod był odpalany.

Marco81 napisał(a):A może zamiast benzyny dolać denaturatu, który lepiej się łączy z ropą i scala wytrąconą wodę.
 
 


 sukces
   sukces  !! Silnik co prawda płynnie odpalił za 3 razem ale jak już załapał to nie puścił.Zanim podjąłem decyzje zalania tej niebezpiecznej benzyny trochę poczytałem i zasięgnąłem wiedzy u mechanika który głownie naprawia diesle.Tez miałem obiekcje jak większość tutaj piszących ale okazuje sie że to jedyne lekarstwo na to cholerstwo,chyba ze ktos ma cieply garaż.Podejrzewam równiez ze profilaktyka w postaci wymiany filtrów i lania tylko najlepszego paliwa ma sens,co ma miejsce w moim przypadku.Przed zimą zalałem chyba 3 krotnie forte.Nie pisalem o tym ale zauwazylem znaczną poprawe mocy.Mysle ze to w konsekwencji tez moze miec znaczenie na zimowe przygody z M6 diesel.Dodam jeszcze ze SCV wymieniony został pół roku temu.Przd nami jeszcze dwie ostre noce......
!! Silnik co prawda płynnie odpalił za 3 razem ale jak już załapał to nie puścił.Zanim podjąłem decyzje zalania tej niebezpiecznej benzyny trochę poczytałem i zasięgnąłem wiedzy u mechanika który głownie naprawia diesle.Tez miałem obiekcje jak większość tutaj piszących ale okazuje sie że to jedyne lekarstwo na to cholerstwo,chyba ze ktos ma cieply garaż.Podejrzewam równiez ze profilaktyka w postaci wymiany filtrów i lania tylko najlepszego paliwa ma sens,co ma miejsce w moim przypadku.Przed zimą zalałem chyba 3 krotnie forte.Nie pisalem o tym ale zauwazylem znaczną poprawe mocy.Mysle ze to w konsekwencji tez moze miec znaczenie na zimowe przygody z M6 diesel.Dodam jeszcze ze SCV wymieniony został pół roku temu.Przd nami jeszcze dwie ostre noce......   !!
!!Damiano napisał(a):Reasumując: SCV, filtr paliwa, Webasto nie ma z tym gaśnieciem nic wspólnego (SCV i filtr nowy).


adas napisał(a):Zalane 50/50 zwykły ON i Verva oraz Xeramic czy jakoś tak.
adas napisał(a):Również podtrzymuje to,że to nie jest do końca wina paliwa,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6