Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez voodoo » 11 kwi 2013, 22:00

VPM no i tak też właśnie podpiołem zielony i niebieski i jeszcze masa i 12v ale tak jak pisałem nic się nie dzieje tylko słychać cykanie w tym alarmie jakby jakiś przekaznik a siłowniki w drzwich milczą a z klucza to działają idealnie. Podpinałem według schematów kostki kilka postów wyżej
Nie rozmawiaj z idiotą najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2008, 14:03
Posty: 77
Skąd: Ruda Śląska
Auto: 323F BA 1.5

Postprzez VPM » 12 kwi 2013, 13:05

a weź kawałek przewodu i dotknij do masy i do zielono białego lub zielono czarnego w sterowniku samochodowym tak dla pewności ze z nim jest wszystko ok

Dopisano 12 kwi 2013, o 13:20:

w sterowniku masz jeszcze zwory J2 jest od czasu może impuls jest za krótki może powinien być w twoim przypadku 3 sek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez Marek 161BD081 » 12 kwi 2013, 14:56

VPM napisał(a):w sterowniku masz jeszcze zwory J2 jest od czasu może impuls jest za krótki może powinien być w twoim przypadku 3 sek

3 sekundy to raczej tylko w "pneumatykach" się używa.
Tutaj 1 sekunda w zupełności wystarczy.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez voodoo » 12 kwi 2013, 16:46

ze sterownikiem w aucie jest chyba wszystko ok bo otwiera i zamyka z klucza idealnie a zwory mam ustawione na 0,5s czyli na elektryczne siłowniki. Tylko że ja mam do kostki podpięte tylko 4 kable , masa , +12V, otwieranie i zamykanie a na rysunku co podałem niżej są jeszcze 2 dodatkowe kable połączone z masą i niewiem jakie kolory kabli z mojego alarmu to mają być bo mam całkiem inną kolorystykę i opisy. Proszę o odpowiedz.

Obrazek

Dopisano 12 kwi 2013 19:31:

Problem rozwiązany :) czytałem ze schematu kostki przed liftem a ja mam po lifcie 98r.
Nie rozmawiaj z idiotą najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2008, 14:03
Posty: 77
Skąd: Ruda Śląska
Auto: 323F BA 1.5

Postprzez VPM » 12 kwi 2013, 21:28

fajnie ze się udało pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez toffic666 » 13 kwi 2013, 22:34

Mam problem z centralnym zamkiem po przekręceniu kluczyka w zamku centralny zamyka i od razu otwiera wszystkie drzwi. Dopiero po odłączeniu kostki w drzwiach (drzwi od kierowcy) od centralnego zaczyna działać poprawnie na innych drzwiach a te drzwi co odłączyłem w nich kostke moge zamknąć kluczykiem. Nie wiem jaka jest tego przyczyna ?
Początkujący
 
Od: 31 gru 2012, 11:14
Posty: 12
Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98

Postprzez VPM » 14 kwi 2013, 18:40

krańcówka w siłowniku drzwi kierowcy jest uszkodzona musisz rozebrać drzwi i zobaczyć co się tam dzieje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez Marek 161BD081 » 16 kwi 2013, 08:57

Czasem takie mogą też być efekty jak ktoś cięgno od zamykania z wewnątrz naciągnie za bardzo.
Nie stało się to po jakimś zdejmowaniu boczka i klamki wewnętrznej? ;)
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez toffic666 » 16 kwi 2013, 16:20

Były przekładane drzwi z elektryką wszystko było dobrze a po tygodniu taka niespodzianka. Byłem u mechaników kazali wymienić siłownik. Wymieniłem siłownik z całym centralnym i dalej to samo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wydaje mi się że jest to wina elektryki ponieważ rozłączyłem na kostce stary centralny i podłączyłem nowy i przy próbie zmiany położenia cięgna też odbija i 80 zł wyrzucone w błoto
Początkujący
 
Od: 31 gru 2012, 11:14
Posty: 12
Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98

Postprzez Marek 161BD081 » 16 kwi 2013, 17:22

Okablowanie jest oryginalne czy "łączone" gdzieś?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez toffic666 » 16 kwi 2013, 20:37

Były łączone między drzwiami a karoserią tam było sprawdzane i wszystko jest ok może coś ze sterownikiem centralnego bo wychodzi na to że ma cały czas sygnał na otwarcie drzwi.
Początkujący
 
Od: 31 gru 2012, 11:14
Posty: 12
Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98

Postprzez Marek 161BD081 » 16 kwi 2013, 21:18

toffic666 napisał(a):Były łączone między drzwiami a karoserią tam było sprawdzane i wszystko jest ok może coś ze sterownikiem centralnego bo wychodzi na to że ma cały czas sygnał na otwarcie drzwi.

Raczej ja zainteresował bym się tym łączeniem przewodów pod kątem pomyłki (nie jest to trudne aby sie pomylić) lub też ew. zwarć między przewodami.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez VPM » 16 kwi 2013, 22:37

ale skoro działało przez tydzień dobrze to łączenia powinny być oki
a po zamknięciu drzwi lampka w środku gaśnie ??
jak się trochę znasz to spróbuj odłączyć przewody od sygnału siłownika żeby zobaczyć czy będzie chodził jako slawe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez toffic666 » 17 kwi 2013, 14:23

Po odłączeniu kostki chodzi jako slawe a reszta drzwi działa normalnie. Lampka w środku też gaśnie. Nawet siedziałem w samochodzie żona mnie zamknęła i po podłączeniu kostki w tych drzwiach reszta drzwi się sama otwiera.
Początkujący
 
Od: 31 gru 2012, 11:14
Posty: 12
Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98

Postprzez VPM » 18 kwi 2013, 12:20

ale jak odłączysz kostkę to zasilanie siłownika też odłączasz a mi chodzi żeby siłownik działał tylko nie wysyłał sygnałów z krańcówki bo prawdopodobnie jest zwarta na stałe w pozycji otwarta po odpięciu odpowiedniego przewodu powinny wszystkie drzwi sie zamknąć ale otworzą sie tylko jedne ile przewodów masz w kostce ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez toffic666 » 18 kwi 2013, 13:09

Dzisiaj byłem u mechanika do wymiany mikroprzełączniki, elektryk je odłączył i spiął kable na izolacje dopóki ich nie kupie. Na razie centralka chodzi jak powinna.
Początkujący
 
Od: 31 gru 2012, 11:14
Posty: 12
Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98

Postprzez kurek04102012 » 22 kwi 2013, 14:32

Witam nie wiem czy dobrze trafiłem nie działa pilot od centralnego zamka odkąd kupiłem auto, wymontowałem z mazdy 626 2.0D 2000r. GF po lifcie sterownik fabryczny alarmu (przynajmniej tak mi się wydaje) Naldec jest on uszkodzony przepalony (strzałka na zdj) czy możliwe jest jego naprawienie czy trzeba wymienić na nowy?
Załączniki
Zdjęcie0046.jpg
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2013, 13:58
Posty: 8
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, Hatchback, 2000r. GF po lifcie

Postprzez Marek 161BD081 » 22 kwi 2013, 14:38

Dałeś zdjęcie tak nieostre, że trzeba wróżki aby zobaczyć co to za element.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez kurek04102012 » 22 kwi 2013, 15:13

przepraszam za jakość nie posiadam lepszego aparatu http://allegro.pl/mazda-626-gf-00-modul ... 99211.html to jet podobna część tylko w obudowie ale to jest chyba tylko od centralnego zamka nie od sterowania pilotem

Dopisano 22 kwi 2013, 15:45:

Pomoże ktoś bardzo był bym wdzięczny :(

Dopisano 22 kwi 2013, 17:38:

czy nie ma tu nikogo kto mógłby mi pomóc?
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2013, 13:58
Posty: 8
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, Hatchback, 2000r. GF po lifcie

Postprzez kropekm » 22 kwi 2013, 19:25

Czy jesteś w stanie odczytać symbol tego spalonego elementu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 19:49
Posty: 162 (0/2)
Skąd: Ełk
Auto: Subaru Legacy BG GX 2.5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323