Mazda6 GY RF-7J 2006r 2.0 121/147KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez WisniaUs » 14 kwi 2013, 09:29

<spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez dobrzyn22 » 16 kwi 2013, 13:54

Wisniaus napisał(a):Buciki fajne opowiedz jak sie beda sprawowac

pierwsze wrażenie – nieco głośniejsze przy prędkości ok. 120km/h (w porównaniu z zimówkami – co może być normalne z racji stosowania bardziej miękkiej gumy w zimówkach)

Wczoraj auto zaliczyło przy okazji myjnię parową + woskowanie (wosk collinite 476s).
Do tego dokładna kontrola stanu karoserii po zimie (niestety jest kilka ognisk rudej :| ) – odpowiednio zabezpieczone i przygotowane do zamalowania.

I na koniec – z racji łuszczącej sie czarnej farby z czujników parkowania – również zostały pomalowane w kolorze nadwozia :)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Yaz » 16 kwi 2013, 21:08

zemoj napisał(a):
dobrzyn22 napisał(a):nowy nabytek na lato <ok>

Ładne, robione pewnie u mnie za oknem :)

Akurat tych za Twoim oknem nie robią. <oczko>

dobrzyn22, niech się dobrze sprawują. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2012, 08:06
Posty: 223 (4/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda6 GY 2,0 MZR-CD 121KM 2004

Postprzez dobrzyn22 » 16 kwi 2013, 21:24

Yaz napisał(a):dobrzyn22, niech się dobrze sprawują. <spoko>

jestem za ;) <spoko>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Yaz » 16 kwi 2013, 22:03

dobrzyn22 napisał(a):pierwsze wrażenie – nieco głośniejsze przy prędkości ok. 120km/h (w porównaniu z zimówkami – co może być normalne z racji stosowania bardziej miękkiej gumy w zimówkach)

Niestety Energy Saver'y mają to do siebie, że są odrobinę głośniejsze od innych letnich – potwierdzone u kilku użytkowników tej opony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2012, 08:06
Posty: 223 (4/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda6 GY 2,0 MZR-CD 121KM 2004

Postprzez dobrzyn22 » 17 kwi 2013, 08:18

Yaz napisał(a):potwierdzone u kilku użytkowników tej opony.

<spoko> czyli mam dobry słuch ;) dodam od razu, że nie jest to jakoś specjalnie uciążliwy hałas <spoko>
Yaz napisał(a):Energy Saver'y mają to do siebie, że są odrobinę głośniejsze

a widzisz, ja bym właśnie "obstawiał" że będą cichsze, m.in. z powodu niższych oporów toczenia <co?>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez WisniaUs » 17 kwi 2013, 14:12

A no tak teraz robią te oponki.Moje nowe,letnie TOYO Proxes P1 czy T1 nie pamietam SPORT z najnowszym bieznikiem sa glosniejsze od ALL Season CONTINENTAL z 2010 r .Bieżnik CONTI witac na ostatnich moich fotkach z niedzieli bodajże i jest to dla mnie najcichsza oponka jakią kiedykolwiek miałem.Wcale nie słychac toczenia sie opon.
WisniaUs
 

Postprzez Yaz » 17 kwi 2013, 23:20

dobrzyn22 napisał(a):a widzisz, ja bym właśnie "obstawiał" że będą cichsze, m.in. z powodu niższych oporów toczenia <co?>

Niższe opory toczenia wzięły się stąd, że mieszanka bieżnika jest twardza, gdyż dodano do niej trochę więcej krzemionki. Dzięki temu też bieżnik wolniej się zużywa i opona "wystarcza" na dłużej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2012, 08:06
Posty: 223 (4/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda6 GY 2,0 MZR-CD 121KM 2004

Postprzez dobrzyn22 » 18 kwi 2013, 10:35

<spoko>

kolejne spostrzeżenie – bardzo dobra przyczepność nowych opon (czasem lubię nieco szybciej wjechać w ciasny zakręt ;P )
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Wojtek » 18 kwi 2013, 10:48

dobrzyn22 napisał(a):a widzisz, ja bym właśnie "obstawiał" że będą cichsze

obecnie kazda sprzedawana oponu musi byc odpowiednio oznaczona... miedzy innymi musi byc podany wytwarzany poziom halasu...
jezeli sie nie myle, masz oponki o poziomie 70dB co jest troszke juz glosne i odczuwalne (jak sam zauwazyles) ;)

btw. fajne oponki ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dobrzyn22 » 18 kwi 2013, 11:11

Wojtek napisał(a):jezeli sie nie myle, masz oponki o poziomie 70dB

<ok>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Wojtek » 18 kwi 2013, 11:58

ja juz stwierdzilem i kupuje juz tylko te co maja 67-68 dB
bo tak prawde mowiac te "oszczedne" biezniki niewiele zmniejszaja spalanie ;)
ale najwazniejsze jest ich prowadzenie, trzymanie sie drogi <spoko>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dobrzyn22 » 18 kwi 2013, 12:20

Wojtek napisał(a):ja juz stwierdzilem i kupuje juz tylko te co maja 67-68 dB

nastepnym razem sprawdzę ;) A bardziej do zakupu mnie zachęciły właściwości trakcyjne opony i wysokie miejsca w testach...a oszczedność paliwa jak będzie "przy okazji" to niech sobie będzie ;)

A w teście Auto-świata
opona ta ma najkrótszą drogę hamowania(na suchym), najwyższą trwałość i (niby) niskie zużycie paliwa
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez matthies » 18 kwi 2013, 17:50

gratuluje laczka :)
mógłbyś zapodać link do tegoż testu?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez dobrzyn22 » 18 kwi 2013, 18:06

proszę:
http://www.auto-swiat.pl/1-test-opon-le ... porownania

PS. trzeba kliknąć w zdjęcie ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez matthies » 18 kwi 2013, 18:20

dzięki wielkie. Spotkałeś się może z testem 215/45R17 ?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez dobrzyn22 » 18 kwi 2013, 19:54

matthies napisał(a):Spotkałeś się może z testem 215/45R17 ?

proszzzz ;)
http://www.24opony.pl/akt,0,131/adac--t ... 0r15-.html
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez dobrzyn22 » 27 maja 2013, 14:55

nowy nabytek :)
Załączniki
DSCN5060.JPG
DSCN5061.JPG
DSCN5063.JPG
DSCN5064.JPG
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez mądry » 27 maja 2013, 15:01

można się kłaść i spać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez dobrzyn22 » 27 maja 2013, 16:17

hehe zobaczymy jak się będą sprawowały przy tym, do czego zostały stworzone :P

PS. przy okazji będę miał na sprzedaż(tanio ;) ) tylne dywaniki we wzorowym stanie. Zrobię foty i wstawię do ogłoszeń, jkaby był ktoś zainteresowany
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy