Mazda6 (GH) – Szybkie pytania

Mazda6 2007–2012

Postprzez dyzioo » 16 kwi 2013, 15:11

Od wczoraj jestem posiadaczem GH... ;)
Jaki alarm moge zainstalowac w M6...? Musi to byc alarm tzw "na szyne CAN"....? Czy moze byc to zwykły alarm ....??

Pozdro600
Dyzioo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 13:56
Posty: 247 (0/3)
Skąd: Gumilas
Auto: byla M6 GG 2.0 D 2005
byla M6 GH 2.0 2008
jest M6 GJ 2,0 Pb AT 2013

Postprzez Sebal » 16 kwi 2013, 17:14

Zainstaluj taki który odcina zasilanie komputera silnika. Tylko taki będzie dobry. Wierz mi coś wiem na ten temat...
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Marianek » 16 kwi 2013, 17:17

Dokładnie jak mówi Sabal, żaden inny nie pomoże. A na grzebanie pod maska złodziej nie ma czasu.
Ewentualnie jeszcze jakieś niestandardowe rozwiązanie.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Mr.Hankey » 17 kwi 2013, 10:53

Mam taki problem...
W letnich oponach 17' mam czujnik ciśnienia w kołach, na zimę założyłem 16' bez czujnika, więc przez cały sezon jeździłem z zapaloną żółtą lampką. Wczoraj wróciłem do 17' z czujnikami, jednak lampka nie zgasła i cały czas się pali. Co może być tego przyczyną? Trzeba to jakoś zresetować czy co?
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2013, 21:12
Posty: 12
Auto: Mazda 6 KOMBI 2010
2.0 147KM

Postprzez b2 » 17 kwi 2013, 10:54

pojeździć. u mnie kontrolka zgasła po ok 5 minutach po przełożeniu na koła z czujnikami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Mr.Hankey » 17 kwi 2013, 12:57

Tyle, że ja zrobiłem już około 60 kilometrów...
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2013, 21:12
Posty: 12
Auto: Mazda 6 KOMBI 2010
2.0 147KM

Postprzez tier » 17 kwi 2013, 13:48

Witam. To i ja mam szybkie pytanko. Jestem swiezym posiadaczem mazdy 6 2.2 mzr-cd 163km z 2009 r o przebiegu 140 tys. Dzis mi sie zapalila kontolka DPF i pomimo przegonienia jej przez jakies 30 km na 3cim biegu do 3-3.5 tys nadal sie pali. Czy to oznacza ze mam filtr DPF do wymiany ? Mam tez problem z kontrolka silnika. Komputer pokazuje plad P1033 czyli cos z lambda. Objaw pewnie znacie, wpada w tryb awaryjny i auto traci moc. Po ponownym uruchomieniu jest ok az do przejechaniu paru km. Poradzcie cos.
pozdrawiam serdecznie
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2013, 13:38
Posty: 6
Auto: Mazda6 2.2 MZR-CD 163km 2009 r.

Postprzez chmooreck » 17 kwi 2013, 14:41

Była resetowana inspekcja olejowa przy zmianie oleju ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1123 (0/6)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez tier » 17 kwi 2013, 15:39

nie zmienialem jeszcze wogole oleju w niej
s. przed chwilą kontrolka DPF zaczela mrugac :–\ co to oznacza?
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2013, 13:38
Posty: 6
Auto: Mazda6 2.2 MZR-CD 163km 2009 r.

Postprzez motomike6 » 17 kwi 2013, 17:41

tier napisał(a):nie zmienialem jeszcze wogole oleju w niej
s. przed chwilą kontrolka DPF zaczela mrugac :–\ co to oznacza?

jak mruga to mozliwe ze musisz skasowac inspekcje lub ewentualnie jakis inny powod. Mozesz skasowac domowym sposobem. Poszukaj na forum.


Remember to always be true no matter what you do
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 15:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez tadziur88 » 17 kwi 2013, 18:18

Czy wie ktoś jak włączyć klimatyzowanie schowka? Podobno mam taką opcję, a nie mogę znaleźć tego w instrukcji.
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2013, 22:55
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR (2008r.)

Postprzez tier » 17 kwi 2013, 18:37

niestety skasowanie inspekcji nic nie daje. DPF dalej mruga. podlaczenie do interfejsu diagnostycznego daje mi tylko blad: P0133 Obwód sondy lambda (blok cyl. 1, czujnik 1) ? zbyt wolne zmiany

Czy to jest blad uszkodzonej sondy lambda czy czegos innego?
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2013, 13:38
Posty: 6
Auto: Mazda6 2.2 MZR-CD 163km 2009 r.

Postprzez Marianek » 17 kwi 2013, 19:25

tadziur88 napisał(a):Podobno mam taką opcję,

Nie masz takiej opcji bo jej w GH nie było, kto Tobie tak powiedział?.
tier napisał(a):DPF dalej mruga.

Sprawdź poziom oleju na bagnecie, nigdy oleju nie wymieniałeś?
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez tier » 17 kwi 2013, 19:39

poziom oleju jest ok. taki jaki byc powinien. A powiedzcie mi czy bląd "P0133 Obwód sondy lambda (blok cyl. 1, czujnik 1) ? zbyt wolne zmiany" i wpadanie w tryb awaryjny moze byc z powodu zapchanego DPFa ?
oleju nie zmienialem jeszcze w mazdzie. Co radzili byscie zrobic? od czego zaczac?
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2013, 13:38
Posty: 6
Auto: Mazda6 2.2 MZR-CD 163km 2009 r.

Postprzez chmooreck » 17 kwi 2013, 20:36

Ja bym Ci radził pojechać do mechanika, który ogarnia Mazdy. Jakbyś podał skąd jesteś moglibyśmy Cię skierować do odpowiedniego. Możesz też poszukać w "polecanych warsztatach".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1123 (0/6)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez tier » 17 kwi 2013, 20:54

jestem z lubuskiego z okolic kostrzyna nad odrą
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2013, 13:38
Posty: 6
Auto: Mazda6 2.2 MZR-CD 163km 2009 r.

Postprzez Gerwazy22 » 18 kwi 2013, 20:30

Witam potrzebuję nr katalogowy przycisku do uwalniania klapy bagażnika . Dziękuję

P.S czy to aby nie to czego szukam??
http://www.ebay.com/itm/Bootlid-Tailgat ... 1e793f52e2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2010, 21:14
Posty: 102
Skąd: Myszków/ Łask - Normanton uk
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163KM, Hatchback 2009

Postprzez ymcamazda » 18 kwi 2013, 22:02

zadzwon do nich. Pracuje tam polak-Artek i sie wyjasni czy tego potrzebujesz :D
Ostatnio edytowano 19 kwi 2013, 00:02 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie trzeba cytowac calej poprzedzajacej wiadomosci...
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2012, 21:28
Posty: 275 (0/5)
Skąd: Radom/Londyn/Krakow
Auto: byla: mazda 6 GG 2.0
jest: mazda 6 GH 2.5 sport

Postprzez tier » 19 kwi 2013, 07:50

już mam rozwiązany problem. Dla tych co będą kiedyś mieli podobnie. Padła mi sonda lambda, a bez sondy w trybie awaryjnym nie da sie przepalic DPF. W serwisie wymienilio na nowa sonde, wypalili DPF i zmienili olej. Mazda leci jak burza. pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2013, 13:38
Posty: 6
Auto: Mazda6 2.2 MZR-CD 163km 2009 r.

Postprzez KubaJ. » 19 kwi 2013, 13:27

Mam dylemat.
Po zakupie samochodu zastanawiam się czy wymieniać olej i przy okazji zobaczyć smok olejowy.
Pytanie czy lepiej to zrobić teraz czy mogę poczekać jeszcze ? Olej ma na dzień dzisiejszy jakieś 7,5 tys km. Zero przedmuchów, stan oleju troche powyżej full, DPF dopalany bez problemów, silnik ciągnie i chodzi ładnie. Co radzicie ?
Początkujący
 
Od: 31 sty 2013, 14:26
Posty: 28
Auto: BMW E36 316i LPG
Mazda 6 GH 2.0 CiTD '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6