Pacjent:
Mazda 323f BJ 1,5 1999 rok.
Auto było dawniej po kolizji, kupiłem naprawione, jeżdżę nim ponad 1,5 roku.
Czasem jak kręciłem rozrusznikiem to silnik nie odpalał, rozrusznik kręcił, ale nie odpalał. Wymieniłem sondę lambda na oryginał z polecanego na forum sklepu z częściami do madzi.
Teraz odpala zawsze na strzała.
Problem jest następujący:
Auto delikatnie faluje na obrotach, tak jakby coś minimalnie przytrzymywało silnik. Może to jest spadek z 25obr/min. Minimalnie drga wskazówka, ale drga.
Jak jest silnik zimny to przy szybkim dodaniu gazu czasem zadławi się, potem idzie. Jak się rozgrzeje to wszystko jest dobrze.
Do tego wydaje mi się, że dawniej było mocniejsze i silnik ciszej pracował. Pali około 10L benzyny.
Wymienione były, świece i sonda lambda. Czyszczona przepustnica. Przepływka była niby czysta.
Mam wielką prośbę do forumowiczów, mógłby ktoś z Was zinterpretować kody błędów w mojej Madzi? Nagrałem dzisiaj kamerą jak to wygląda. Nie mogę tego rozgryźć, kiedy dzielić poszczególne kody. Rozpisałem to sobie na kartce, ale cały czas szukam poprawnej interpretacji. Mam AutoDatę i Vivda.
Wrzucam link:
http://rapidshare.com/files/707859928/0 ... 184341.avi
lub
http://www.youtube.com/watch?v=T8omRN4szmQ
Ja to rozumie tak:
D- długie,
K-krótkie,
czyli:
"Dk DDkk DDk Dk Dkkk D" (ale jak to odczytać to nie wiem(gdzie przerwy kodu)
Czy może to jest 0102 i 1130?
Bardzo bym prosił o kilka wskazówek co do interpretacji.
W zamian służę pomocą z dziedziny naprawy silników diesla w ciągnikach rolniczych, ładowarkach, samochodach ciężarowych. Naprawie skrzyń biegów ZF ecosplit, astronic, B 18, Volvo i-shift i wiele innych. Mam wiele zdjęci, z rozbiórki ponieważ wszystko dokumentuję.
Nie zajmuje się tylko samochodami osobowymi
Pozdrawiam(Jeśli nie ten dział, proszę Modratora o przeniesienie w odpowiedni)