Mazda6 GY L3 '06 Benzyna 2.3l 166 KM LPG SportWagon by andryjan – regeneracja felg str. 6
jak szukałem świec dla siebie, a wybrałem irydowe Denso, to wielu mówiło, że te właśnie pod LPG się nie nadają, za to NKG te najbardziej polecane nawet na ich stronie są dobre. Ale wolałbym aby ktoś jeszcze potwierdził.
na resztę nie umiem.
na resztę nie umiem.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Ja pomoge tylko w sprawie świec,miałem NGK platynowe,po 100kkm wymienilem na takie same ale dla spokojnosci bo stare nadal byly jeszcze ok.Na 2 gim komplecie mam zrobione 60kkm z tego 35kkm na LPG i nadal poezja.Allleeeeee NGK KONIECZNIE MADE IN JAPAN Pamietaj!!!!!.Cena ok 50 zl za sztuke takie przychodza katalogowo 
-
WisniaUs
Na stronie NGK znalazłem coś takiego => http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-pr ... 6F13/9944/ To jedyny rodzaj jaki się wyświetlił dla M6 GY 2.3, z tego co doczytałem w sklepach jest to świeca irydowa (cena ok. 35zł/szt.). Irydowa (teoretyczne dłuższa żywotność) tańsza od platynowej?.
Czy ten typ ITR6F13 to prawidłowy egzemplarz dla mojej M6?.
Czy ten typ ITR6F13 to prawidłowy egzemplarz dla mojej M6?.
- Od: 12 mar 2013, 18:59
- Posty: 299 (2/2)
- Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.
Heja a moze i irydowa nie znam sie na tym ale tyle co pamietalem to jakas udziwniana z wiekszymi przebiegami 

-
WisniaUs
zapytaj w dziale GG/GY viewforum.php?f=60 tam jest nas więcej szóstkowiczów, ale pewnie nie każdy zagląda tutaj.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Nastała wiosna i zgodnie z obietnicą wrzucam kilka zdjęć ze środka mojej Magdaleny. Jeszcze wieczorem przy okazji uwiecznię kilka ujęć ze świecących LED'ów (postojówki + drzwi + podświetlenie tablicy rej.)
- Od: 12 mar 2013, 18:59
- Posty: 299 (2/2)
- Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.
Masz szyberdach ...
Piękny bajerek ...
Nie widziałem, że od środka wygląda tak ... ekskluzywnie. Gdzie jest umieszczone sterowanie tym? Bo myślę że elektrycznie jest otwierany, prawda?
Swoją drogą świecą Ci się nie zapięte pasy na całej tylnej kanapie?
Mi się świeci zawsze środek – muszę pogrzebać dlaczego 



Swoją drogą świecą Ci się nie zapięte pasy na całej tylnej kanapie?
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Szyberdach rzeczywiście fajna sprawa, nie za często spotykany w naszych M6, sterowanie oczywiście elektryczne, na zdjęciu 2 przyciski nad lusterkiem: ten po prawej to uchylenie po skosie szyberdachu, a ten po lewej to otwarcie szyberdachu. Ciekawa kwestia jest taka, że użycie funkcji otwarcia szyberdachu automatycznie też odsuwa podsufitkę
, natomiast przy zamykaniu szyberdachu podsufitkę trzeba dosunąć ręcznie.
Co do czerwonych kontrolek (też nad lusterkiem) są to kontrolki informujące kto z tyłu zapiął pasy, a kto nie. Po zapięciu danego pasa zapala się odpowiednio kontrolka zielona. Po kilkunastu sekundach od ruszenia kontrolki gasną do czasu gdy ktoś ponownie zapnie lub odepnie pasy. Generalnie również fajny bajerek, mały, bo mały, ale cieszy
.
Co do czerwonych kontrolek (też nad lusterkiem) są to kontrolki informujące kto z tyłu zapiął pasy, a kto nie. Po zapięciu danego pasa zapala się odpowiednio kontrolka zielona. Po kilkunastu sekundach od ruszenia kontrolki gasną do czasu gdy ktoś ponownie zapnie lub odepnie pasy. Generalnie również fajny bajerek, mały, bo mały, ale cieszy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 12 mar 2013, 18:59
- Posty: 299 (2/2)
- Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.
dzięki. ciekawa rzecz w sumie, bardzo przydatna. Muszę przyznać, że raczej mało widziałem wersji z szyberem, ale w sumie jak się ma klimę, to szyber nie jest aż taki niezbędny, przynajmniej dla mnie 
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Co do czerwonych kontrolek (też nad lusterkiem) są to kontrolki informujące kto z tyłu zapiął pasy, a kto nie. Po zapięciu danego pasa zapala się odpowiednio kontrolka zielona. Po kilkunastu sekundach od ruszenia kontrolki gasną do czasu gdy ktoś ponownie zapnie lub odepnie pasy. Generalnie również fajny bajerek, mały, bo mały, ale cieszy
.[/quote]
Kurcze a dałbym sobie Głowe uciąć i pewnie główke też ze to od czujników cofania hehe

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Kurcze a dałbym sobie Głowe uciąć i pewnie główke też ze to od czujników cofania hehe









-
WisniaUs
Zgodnie z początkowymi założeniami mój wóz doczekał się zagazowania
. Przełącznik Pb / LPG wraz ze wskaźnikiem ilości gazu dyskretnie "schowany" w popielniczce – nigdy nie paliłem i nie mam zamiaru zacząć, także przełącznik ładnie się wkomponował.
Zbiornik w miejscu koła zapasowego zmieścił ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu około 50,5 l. (dopiero przekonam się jaki z tego wyjdzie zasięg w km). Jednocześnie podłoga bagażnika pozostała na swojej fabrycznej wysokości, także jedynie musiałem zrezygnować z wkładu z tworzywa sztucznego, który znajdował się między podłogą, a kołem zapasowym (była w nim apteczka, trójkąt, itp.).
Muszę jeszcze znaleźć jakieś sensowne miejsce w bagażniku na głośnik basowy (Bose), chyba gdzieś u kogoś widziałem przypięte rzepami do ścianki bagażnika.
Wrażenia z jazdy na razie bardzo pozytywne, nie odczuwam żadnego spadku mocy, za to odczucia jakie towarzyszą mi podczas tankowania i płacenia na stacji (tym bardziej przy obecnych cenach) BEZCENNE
.
Zbiornik w miejscu koła zapasowego zmieścił ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu około 50,5 l. (dopiero przekonam się jaki z tego wyjdzie zasięg w km). Jednocześnie podłoga bagażnika pozostała na swojej fabrycznej wysokości, także jedynie musiałem zrezygnować z wkładu z tworzywa sztucznego, który znajdował się między podłogą, a kołem zapasowym (była w nim apteczka, trójkąt, itp.).
Muszę jeszcze znaleźć jakieś sensowne miejsce w bagażniku na głośnik basowy (Bose), chyba gdzieś u kogoś widziałem przypięte rzepami do ścianki bagażnika.
Wrażenia z jazdy na razie bardzo pozytywne, nie odczuwam żadnego spadku mocy, za to odczucia jakie towarzyszą mi podczas tankowania i płacenia na stacji (tym bardziej przy obecnych cenach) BEZCENNE

- Od: 12 mar 2013, 18:59
- Posty: 299 (2/2)
- Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.
andryjan napisał(a):Zgodnie z początkowymi założeniami mój wóz doczekał się zagazowania
No to teraz się pochwal jak to wygląda w bagażniku, gdzie masz wlew i pokaż "co słychać" pod maską.
Pozdrowienia
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Cieszę się twoją radością, ale polecam solidną lekturę odnośnie silnika L3 + LPG, albowiem podobnoż potrafią się nie lubić. Były chyba też jakies lekarstwa na ten brak wzajemnej miłości, więc dobrze abyś się zapoznał zawczasu żeby czerpać z instalacji tylko przyjemność.
PS. jak wstawisz głośnik w boczek, to nie wpakujesz na luzaku 4 kół na pake i nie zawiniesz rolety
wiem, że to mało istotne, ale tak tylko podpowiadam.
PS. jak wstawisz głośnik w boczek, to nie wpakujesz na luzaku 4 kół na pake i nie zawiniesz rolety
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Czytałem to samo w wielu miejscachmatthies napisał(a):L3 + LPG, albowiem podobnoż potrafią się nie lubić.
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Hmmm u mnie prawie 40 000 km na LPG i śmiga aż miło,nie było nigdy żadnych objawów aby sie nie lubił 2.3 z LPG.A u mnie w mieście cena za litr 2.27 zł.Zobaczymy kiedy ten 2.3 padnie od gazu ale mysle ze lepiej na tym wyjde jak na DIESEL'u z DPF'em,dwumasà,wtryskami,turbami,itd. 
-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość