Mazda 323F BJ ZL '00, 1.5
właśnie o czerwonym myślę "najintensywniej" 
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
po ostatniej korekcie ustawień staga, udało mi się uzyskać zadowalające mnie spalanie na trasie z 3 osobami i bagażem na poziomie 8.5-9l/100 km, tankowane na różnych stacjach nawet na takich noname, trasa ponad 1000 km w dwa dni, trochę miast, większość wioski, bez klimy, dynamika prawie idealna, w malutkim zakresie obrotów czuję lekkie zubożenie, w wekend pojeżdżę z laptopem i poprawię, kształt mnożnika zaczyna odbiegać od "sztuki" ale kierując się "sztuką" wiecznie było źle, teraz słucham silnika i jego wskazań i chyba niedługo w końcu osiągnę gazowy osobisty sukces 
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Znam to po sobie, że trzeba się trochę pojeździć z kompem na kolanach żeby być zadowolonym z lpg. U mnie kilka miesięcy minęło, zanim ustawiłem dobrze. Teraz mam spokój, raz na jakiś czas podepnę pod kompa i sprawdzam czy wszystko jest ok. Średnie spalanie w mieście waha się w granicach 9-10litrów. Na trasie 8-8,5 litra tak, że bardzo zbliżony wynik do Twojego
Aha i jeszcze jedno, ładnie wygląda Twoja furka w tym kolorze
Aha i jeszcze jedno, ładnie wygląda Twoja furka w tym kolorze
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
dzięki, niedługo zamawiam woski oraz polerkę, powinno wyglądać "jeszcze lepiej" 
miałem kiedyś czerwone auto to prawie cały czas wyglądało na czyste, czarne wygląda na czyste do 15 min po wyjeździe z myjni
miałem kiedyś czerwone auto to prawie cały czas wyglądało na czyste, czarne wygląda na czyste do 15 min po wyjeździe z myjni
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Kolejne korekty wprowadzone, mój reduktor chyba umiera, bo spadł z ciśnieniem o 0.1, dlatego auto zaczęło gorzej jeździć, podniosłem z powrotem, wyregulowałem i będę obserwował, jak znowu ciśnienie zdechnie to będę reklamował. Na chwilę obecną śmiga aż miło, zobaczymy jak spalanie.
Zainteresowałem się też dyszami spryskiwacza, założone są te "mzawkowe" czy jak je tam nazwać, lały na środek szyby a na boki nie, postanowiłem coś z nimi zrobić i jakie było moje wielkie zdziwienie gdy okazało się, że ten od kierowcy jest przymocowany... kropelką, na żywca do lakieru, oczywiście wraz z nim odszedł heh (moja żona bawiła się nowym aparatem i w tym czasie kręciła filmik, hehe nie pokaże go bo nie wiem jak wycenzurować wszystkie klątwy co jedno słowo...
) Drugi był przyklejony na dwustronnej taśmie klejącej, po odczyszczeniu wszystkiego wyregulowałem strumień i przykleiłem je czarnym silikonem, a że lakier czarny to elegancko to się komponuje i trzyma.
Aha z moim wyliczeń wychodzi, że mazda potrzebuje 0.5 l /100 km benzyny, jednak to wynik trochę zawyżony, bo parę razy na benzynie stroiłem, więc pewnie mniej na rozpałe idzie, za jakiś czas wykonam kolejny test i będę wiedział dokładnie.
zdjęcie podglądowe

Zainteresowałem się też dyszami spryskiwacza, założone są te "mzawkowe" czy jak je tam nazwać, lały na środek szyby a na boki nie, postanowiłem coś z nimi zrobić i jakie było moje wielkie zdziwienie gdy okazało się, że ten od kierowcy jest przymocowany... kropelką, na żywca do lakieru, oczywiście wraz z nim odszedł heh (moja żona bawiła się nowym aparatem i w tym czasie kręciła filmik, hehe nie pokaże go bo nie wiem jak wycenzurować wszystkie klątwy co jedno słowo...
Aha z moim wyliczeń wychodzi, że mazda potrzebuje 0.5 l /100 km benzyny, jednak to wynik trochę zawyżony, bo parę razy na benzynie stroiłem, więc pewnie mniej na rozpałe idzie, za jakiś czas wykonam kolejny test i będę wiedział dokładnie.
zdjęcie podglądowe

– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
heheh, nic mi nie mów na temat tych spryskiwaczy , też je chciałem wymienić na seryjne ale jak chciałem je odkleić to mnie szlag trafiał i postanowiłem że je zostawie
-
Pyton162
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
huczą łożyska
z przodu, najbardziej lewe, niedługo wymiana
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Jednak nie lewe z przodu z prawe z tyłu, dziś poszło nowe SKF 
z tej okazji fotorelacja:
viewtopic.php?f=452&t=155553
z tej okazji fotorelacja:
viewtopic.php?f=452&t=155553
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Mi teraz pali 13 gazu w mieście-z tym że zawory mam do regulacji-na jednym 0.15 a na dwóch po 0.20. Mam nadzieję że spalanie spadnie po tym zabiegu-wszystko inne jest moze lub sprawne. Jak nie spadnie to przyjeżdżam do was na regulacje;–)
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
z poznania to masz trochę km
a ile pali w trasie ?
a ile pali w trasie ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
w trasie 10 gazu.Z tym ze daleki jestem od ecodrivingu
w trasie tyle pali przy predkosci ok 110-120.
w miescie czy swiruje(z reguly0 czy normalnie to 12,5-13,5 gazu
niedawno bylem w Pitecu na regulacji i wymianie filtrow gwarancyjnej i niby wszystko ok.
czytale ze wlasnie za ciasne zawory moga podniesc spalanie,w pitecu tez sie pytali o zawory czy byly regulowane.
sonda,przepustnica podmieniane ,swiece ,przewody ,cewki nowe.
w trasie tyle pali przy predkosci ok 110-120.
w miescie czy swiruje(z reguly0 czy normalnie to 12,5-13,5 gazu
niedawno bylem w Pitecu na regulacji i wymianie filtrow gwarancyjnej i niby wszystko ok.
czytale ze wlasnie za ciasne zawory moga podniesc spalanie,w pitecu tez sie pytali o zawory czy byly regulowane.
sonda,przepustnica podmieniane ,swiece ,przewody ,cewki nowe.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
troszeczkę za dużo, w sumie ja nie przekraczam 100 jakjadę i mam w okolicach 9.
Też będę zawory sprawdzał u siebie bo klepie coś po odpaleniu przez chwile
Też będę zawory sprawdzał u siebie bo klepie coś po odpaleniu przez chwile
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
to dobrze,to normalny objaw i tak ma byc.Gadałem z ogarnietym gosciem i powiedzial ze przy gazie warto miec nawet ciut wiekszy luz bo moze byc tak ze po zaledwie 10trys luz sie sporo zmniejszy a to jest to czego nie chcemygik napisał(a):Też będę zawory sprawdzał u siebie bo klepie coś po odpaleniu przez chwile
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Akcja wymiany spężyn w toku...
Prace wstrzymane do jutra z powodu fatalnego stanu łącznika stabilizatora z przodu, tył już zrobiony, tragedi z wysokością nie ma: )
Wysłane z mojego HTC Vision
Prace wstrzymane do jutra z powodu fatalnego stanu łącznika stabilizatora z przodu, tył już zrobiony, tragedi z wysokością nie ma: )
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
gik napisał(a):Akcja wymiany spężyn w toku.
obnizajace zakladasz?tez chce
co do zaworów to odebrałem i chodzi równiej,zapłon juz nie wypada(przedtem delikatnie co jakis czas bylo czuc wypadanie)zbiera sie normalnie.Spalanie raczej bez zmian.to chyba wina mojego stylu jazdy,ale ja inaczej nie potrafie

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nieee podwyżające, obniżoną to ja ją mam, potrzebuję komfortu, będą na sprzedaż moje hehe
Wysłane z mojego HTC Vision
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Oki koniec robót:
Co zrobione:
– założone seryjne sprężyny
– nowe poduszki amortyzatorów tył (stare ładnie zjedzone)
– nowe łaczniki stabilizatora tył
– nowe łaczniki stabilizatora przód
– nowe lewe łożysko tył z piastą
Całość kosztowała masę kasy i pracy, z tyłu nic już nie puka i nie rzęzi, z przodu coś tam jeszcze delikatnie, ale nie mam na razie sił i środków, na tyle delikatne i rzadkie, że olewam puki co
Przed:

PO:

Co zrobione:
– założone seryjne sprężyny
– nowe poduszki amortyzatorów tył (stare ładnie zjedzone)
– nowe łaczniki stabilizatora tył
– nowe łaczniki stabilizatora przód
– nowe lewe łożysko tył z piastą
Całość kosztowała masę kasy i pracy, z tyłu nic już nie puka i nie rzęzi, z przodu coś tam jeszcze delikatnie, ale nie mam na razie sił i środków, na tyle delikatne i rzadkie, że olewam puki co
Przed:

PO:

– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość