Największy w historii recall samochodów japońskich...
Dzisiaj czterech producentów samochodów z Japonii: Toyota, Nissan Honda i Mazda, opublikowało recall (przywołanie aut do serwisów) z powodu defektu systemu bezpieczeństwa SRS.
Wstępnie liczy się liczbę aut na 3,4 miliona. W Wielkiej Brytanii ta liczba to 150 000, z czego 76000 to Toyoty.
wiecej:
http://www.independent.co.uk/life-style ... 68209.html
Wstępnie liczy się liczbę aut na 3,4 miliona. W Wielkiej Brytanii ta liczba to 150 000, z czego 76000 to Toyoty.
wiecej:
http://www.independent.co.uk/life-style ... 68209.html
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
- Od: 29 mar 2013, 20:16
- Posty: 43
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 2.0 Benzyna 2003.
raczej problemem jest/bylo nie zadzialanie systemu w czasie wypadku lub jego przeladowanie, a nie samowybuch...
no ale co tlumaczenie...
no ale co tlumaczenie...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
dziennik.pl napisał(a):Najmniej wadliwych poduszek powietrznych zamontowano w Mazdach – około 45 tysięcy aut na całym świecie.
W Polsce akcja dotyczy 9 sztuk mazdy6 produkowanej od 14.02.2002 do 20.04.2003 – powiedziała portalowi dziennik.pl Magdalena Węglewska, szefowa biura prasowego Mazda Motor Poland.
no dobra, a co z autami, które już nie mają pierwszego właściciela, ale 2 lub 3 i nie są serwisowane w ASO? Jak ASO ma takich delikwentów znaleźć ? Nie licząc tych sprzedanych w Polsce oczywiście.
Szkoda że moja ma date produkcji VII 2003 :x
Szkoda że moja ma date produkcji VII 2003 :x
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
pytanie...
czy ta pani wziela pod uwage auta, ktore wjechaly do naszego kraju przez granice?
poczekajmy kilka dni... w dzialowym FAQ w M6 GG/GY jest link do sprawdzenia akcji serwisowych...
dajmy im czas wpisac to do systemu
wtedy bedzie wiadomo dokladnie z jakimi numerami VIN aut to dotyczy
czy ta pani wziela pod uwage auta, ktore wjechaly do naszego kraju przez granice?
matthies napisał(a):Szkoda że moja ma date produkcji VII 2003 :x
poczekajmy kilka dni... w dzialowym FAQ w M6 GG/GY jest link do sprawdzenia akcji serwisowych...
dajmy im czas wpisac to do systemu
wtedy bedzie wiadomo dokladnie z jakimi numerami VIN aut to dotyczy

Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
stronka rzadowa urzedu motoryzacji w UK:
http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
tutaj szukajcie...
http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
tutaj szukajcie...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
raczej nie... ale nie ma pewnosci ...
problem polega na tym, ze podczas wypadku system nie odpala poduszek (a powinien) lub sa one przeladowane i pekaja... tyle powiedzieli w mediach w UK...
"oficjalnie" byly dwa zarejestrowane przypadki... w USA i Japonii...

problem polega na tym, ze podczas wypadku system nie odpala poduszek (a powinien) lub sa one przeladowane i pekaja... tyle powiedzieli w mediach w UK...
"oficjalnie" byly dwa zarejestrowane przypadki... w USA i Japonii...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
matthies napisał(a):pewnie mają w bazie tylko modele sprzedane w Polsce i tyle.
Maja w bazie tych co się zarejestrowali. Moja M6 jest wpisana w DSR. Mają mój VIn, namiar do mnie więc chyba nie powinien być problem z powiadomieniem.
bieski napisał(a):Mają mój VIn, namiar do mnie więc chyba nie powinien być problem z powiadomieniem.
W UK:
Mazda Motor UK zwrocila sie do Urzedu Komunikacji (DVLA) i poprosila o dane wszystkich wlascicieli aut i numery rejestracyjne ich aut... W UK na tej podstawie (numerow rejestracji) znasz VIN auta, a stad juz krotka droga do weryfikacji komu wyslac zaproszenie... na recall
Jezeli ktos sie obawia o bezpieczenstwo lub chce sam szybko sprawdzic, to najlepsza droga bedzie odwiedzic najblizsze ASO... Powinni juz miec w bazie jakie numery VIN sa objete
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
oho, to muszę poczekać aż coś będą wiedzieć bo moja 6'tka to krajowy egzemplarz wyprodukowany 17.01.2003 – może się zalicza do tych 9 "szczęśliwych" egzemplarzy 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
A jakie to szczęście ze samochód ma akcje serwisowa? Lepiej żeby jej nie miał wtedy wiadomo ze jest OK.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):A jakie to szczęście ze samochód ma akcje serwisowa? Lepiej żeby jej nie miał wtedy wiadomo ze jest OK.
nie bez powodu znalazł się tam cudzysłów i stosowna emotka na końu
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Pojechałem dzisiaj do ASO, sprawdzili mój VIN i przyznali ze moja Mazda podlega akcji serwisowej. Byłem chyba pierwszym który przyjechał w tej sprawie. Wydaje mi sie ze facet nic o tym nie wiedział. Pytając sie co bedzie wymienione, zaczął coś mruczeć pod nosem i suma sumarum dowiedziałem sie ze prawdopodobnie bedzie wymieniona jaka wiązka elektryczna.
Panowie od pół roku świeci mi sie kontrolka AIrBag, wydaje mi sie ze może to być czujnik pod siedziskiem, ale czasami tak bywa ze nie sygnalizuje żadnego błędu z poduszkami. Może uda mi sie to jakoś wliczyc w koszty Mazdy...
Wstepnie umówiłem sie na środe, ale na forum Hondy przyczytałem ze koledze w Civicu wymienili całą poduszke. Obawiam sie ze mogą stwierdzić wymiane całej poduszki, a to chyba wiąże sie z wybebeszaniem deski rozdzielczej od góry. Zapytam z ciekawości, jeśli przyjdzie wymienić całą poduche to jak bedą sie do niej zabierali, od dołu gdzie jest schowek czy może od góry co chyba wiąze sie z nie idealnym dopasowaniem plastiku na desce rozdzielczej? Pytam bo nie chciałbym w przyszłości tłumaczyć sie, ze samochód nie jest po wypadku, lecz została wymieniona poduszka.
Może jestem troche przewrażliwiony, ale wole dmuchać na zimne
Panowie od pół roku świeci mi sie kontrolka AIrBag, wydaje mi sie ze może to być czujnik pod siedziskiem, ale czasami tak bywa ze nie sygnalizuje żadnego błędu z poduszkami. Może uda mi sie to jakoś wliczyc w koszty Mazdy...
Wstepnie umówiłem sie na środe, ale na forum Hondy przyczytałem ze koledze w Civicu wymienili całą poduszke. Obawiam sie ze mogą stwierdzić wymiane całej poduszki, a to chyba wiąże sie z wybebeszaniem deski rozdzielczej od góry. Zapytam z ciekawości, jeśli przyjdzie wymienić całą poduche to jak bedą sie do niej zabierali, od dołu gdzie jest schowek czy może od góry co chyba wiąze sie z nie idealnym dopasowaniem plastiku na desce rozdzielczej? Pytam bo nie chciałbym w przyszłości tłumaczyć sie, ze samochód nie jest po wypadku, lecz została wymieniona poduszka.
Może jestem troche przewrażliwiony, ale wole dmuchać na zimne

- Od: 12 kwi 2013, 14:28
- Posty: 6
- Auto: m6 2.0 CiTD `03
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości