Wymiana rozrządu – różne szkoły
Na szczęście w DITD pęknięcie paska rozrządu nie robi dużo szkód... Co do rozrządu, nie wspominałeś czy to było z pompą wody czy bez... no i drugie pytanie, ile 5 lat temu zapłaciłeś za rozrząd z wymianą?
smile napisał(a):Na szczęście w DITD pęknięcie paska rozrządu nie robi dużo szkód... Co do rozrządu, nie wspominałeś czy to było z pompą wody czy bez... no i drugie pytanie, ile 5 lat temu zapłaciłeś za rozrząd z wymianą?
Poprzednio wymieniałem razem z pompą.
Jeśli dobrze pamiętam płaciłem prawie 2000.
-
DarekP
Witam, ja wymieniłem rozrząd z kolegą mechanikiem przy przebiegu 172000 tys. Trzeba było wymienić wszystko od rolek po napinacz i pompe (luzy) nie wspomne oczywiście o pasku. Na szczęście mam kolege który ma swoją churtownie motoryzacyjną w Bydgoszczy i za kompletny zestaw zapłaciłem 600zł (pasek DAYCO wzmocniony vw używa go na pierwszy montaż, rolki napinacz i pompa japońskie). Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto) . Więc ja zapłaciłem 1000zł i śmigam kolejne 90000 tys km. Jeżeli ktoś mieszka koło Bydgoszczy to służe pomocą. POZDRAWIAM ARTUR
- Od: 27 lis 2012, 22:20
- Posty: 12
- Auto: mazda 6 2,0 100kw sport wagon
arturro400 napisał(a):Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto)
a to się zdziwił hehe ;–)
Dopisano 29 lis 2012, o 22:45:
arturro400 napisał(a):Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto)
a to się zdziwił hehe ;–)
Dopisano 29 lis 2012, o 22:46:
arturro400 napisał(a):Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto)
a to się zdziwił hehe ;–)
Fajny kolega jak wziął 400zł..., serwisie mazdy w Łodzi za wymianę rozrządu, wraz z pompą wody biorą 350zł 
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
nie zdziwił a paski pękają tylko przy wymianie pompy wody ponieważ siedzi w tym miejscu pewien problem który powoduje zerwanie sie paska ale przecież wszyscy tak sie znają że nie musze pisać o co chodzi pozdrawiam 
- Od: 27 lis 2012, 22:20
- Posty: 12
- Auto: mazda 6 2,0 100kw sport wagon
niebezpieczeństwo jest tylko takie że jak nie dasz oryginału to zamiennik szlak trafi.
PS jedyną w swoim rodzaju masz M6 bo z DiTD pod maską nie widziałem.
PS jedyną w swoim rodzaju masz M6 bo z DiTD pod maską nie widziałem.
nie zgodzę się, jak kupiłem Mazdę to poprzedni właściciel wymieniał tylko pasek i rolki, pasek Contitecha zerwał się po ok 40tyś km jak już była w moim posiadaniu, i wtedy się dowiedziałem wiedziałem że DITD musi mieć oryginalny rozrząd,arturro400 napisał(a):paski pękają tylko przy wymianie pompy wody
jak dzwoniłem do Jaksy, dowiedzieć się o parę szczegółów dotyczących ocenienia strat, powiedział że i tak dużo wytrzymał bo te paski wytrzymują ok 20tyś km
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
arturro400 napisał(a):nie zdziwił a paski pękają tylko przy wymianie pompy wody ponieważ siedzi w tym miejscu pewien problem który powoduje zerwanie sie paska ale przecież wszyscy tak sie znają że nie musze pisać o co chodzi pozdrawiam
Tylko autor chyba wie, co miał na myśli...
W innym wątku się ktoś zastanawia czy można zrobić przekładkę RF2F na RF4F a tu proszę, gotowiec!
arturro400 do swojej "szóstki" upchał DITD, więc skoro można zamienić MZR-CD na DITD to można wszystko
zrobiłem już 500 km na pasku dayco hct ale jezdze z duszą na ramieniu no kiedy w końcu pęknie nie moge sie doczekać 
- Od: 27 lis 2012, 22:20
- Posty: 12
- Auto: mazda 6 2,0 100kw sport wagon
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
o ile pamiętam to arturro miał w opisie "Mazda 6 2.0 DITD ..." dlatego niektórzy ze mną włącznie byli ździwieniRiki napisał(a):yyy że co?
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości