kierownik napisał(a): najczęściej Ty masz rację
aaa....
tam.....ploty kolejne.... Boczek sam kiedyś pisał,że wydłubywał piasek z obudowy filtra paliwa/jego rurek.potem się zarzekał,że szlauchy wymieni.nie wymienił,dlatego się czepiam....
www.mazdaspeed.pl
kierownik napisał(a): najczęściej Ty masz rację
tam.....ploty kolejne.... tadziol napisał(a):Boczek sam kiedyś pisał,że wydłubywał piasek z obudowy filtra paliwa/jego rurek.potem się zarzekał,że szlauchy wymieni.nie wymienił,dlatego się czepiam...

.
. Po założeniu mojego przekaźnika odpaliła i po 5 s zgasła. Rozebrałem ten przekaźnik (składa się z jakiejś cewki i styku), przeczyściłem styk, który powinien się zwierać jak dostanie 12 V. Potraktowałem go takim napięciem i sprawdziłem rezystancje. Opór był duży. Wyczyściłem styk papierkiem ściernym (dostęp fatalny), popsikałem preparatem. Założyłem przed chwilą, silnik odpala za każdym razem. Ale to wszystko dzięki naszemu forum. Więc jak Wam nie odpala albo z trudem odpala na zimnym i po chwili gaśnie zacznijcie od przekaźnika B5B4.


Neonixos666 napisał(a): tłoczek nie działał jak trzeba bo sprężyna bardzo wolno odpuszczała
Neonixos666 napisał(a):myślę że z pośród awarii SPV sporo jest mechanicznych czyli brud nie pozwala na poprawne działanie

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość