Wymiana rozrządu – różne szkoły

Postprzez jychu » 15 wrz 2006, 06:29

luzaklive1 napisał(a):tak cie obserwuje i widze ze sie mocno rzucasz...a wiedzy duzej nie masz

Lepiej nie obserwuj za dużo! Wieczorek (SB) też obserwował Gilwoską!
A żwirek obserwował muchomorka!
A kaiko obserwował Kokosza!
A ty obserwujesz mnie, to nie są dobre nawyki!
Nie już w dzisiejszych czasach!
DiTD – zwala z nóg!!:)
Początkujący
 
Od: 4 sie 2006, 00:27
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 1999 74Kw

Postprzez Riki » 15 wrz 2006, 07:50

jychu napisał(a):czesci są za 20zł i nic się nie psuje!



<lol> <lol> <lol> <lol> tu mnie rozbawiłeś..... no fakt silnik 1.8 TD w Fordzie to bardzo udana konstrukcja :] wlasnie tam paski nagminnie sie rwią.... wiem bo mial znajomy i ten silnik wogole jest do <dupa> aaa a zapal to jeszcze w zime przy -20 :P


jychu sorki ale Ty chyba masz bardziej problem z samym soba... <jelen>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez VTec » 15 wrz 2006, 08:03

jychu napisał(a): .... tylko jacy wy jesteście nie okiełznani!!! Brief z tego samochodu jest z 1999 roku, oryginalny, wyprodukowany, czy wydrukowany w 1999r., na nim jest jak wuł 74 kw!
Ja się pytam, skąd by w 1999, że akurat za rok czy dwa ten silnik będzie miał 74 kw?
Czasami nie warto bys mądrzejszym od radia!


W 99' glownie sa 90KM, to chyba w miare logiczne ?! A co do pekania tego paska to delikatnie przesadzasz. Bylem swoja mazdka na polnocy szkocji i rok temu, przejechalem tam 25tys., i co wymienilem ??? Olej, gumy i stabilizator. Z moim autkiem jest tylko jeden problem, kupilem uszkodzony i byl robiony w nieodpowiednim miejscu, przez co teraz musze duzo poprawiac! Pod innym wzgledem nie mam co narzekac! Jest bezawaryjny! 111tys. km na blacie.

Aha i nie marudz, nie masz kogo albo przed kim pozalic sie, albo jak przeplaciles za swoja – to juz Twoj problem!
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez magicadm » 15 wrz 2006, 08:41

jychu napisał(a):Brief z tego samochodu jest z 1999 roku, oryginalny, wyprodukowany, czy wydrukowany w 1999r., na nim jest jak wuł 74 kw!

Juz raz pisałem: Wklej fotkę silnika!!!!!!!!! Wszysko bedzie jasne – róznice widać w osprzęcie silnika. Może trafiłeś na jakiś model "tuningowany" fabrycznie czy coś w podobie???

Co do narzekania na Mazdę.
Mam 323BJ DITD i uważam, że za tą kasę nie ma ładniejszego i bardziej ekonomicznego dieselka. Co do kosztów (serwisu) np: wymiany rozrządu – człowieku!!! To robisz raz na 90 tys km!!!! A nie co 15 tys km – jak np :olej. więc nie rozpaczaj.
Innym tematem jest brak przedstawicelstwa Mazdy w kraju, które by posiadało dział techniczny i było w stanie skutecznie rozwiewać nasze watpilowści.
Pozostaje nam dobra wola osób zawodowa związanych z ta marką.
Thomas napisał(a): Chciałem kupić Mazda 6, ale chyba zmienię markę (te same napinacze itd.).

Dbasz o autko? Nie lejesz oranżady? Prawidłowo serwisujesz autko?
Masz mimo jakieś "nietypowe" problemy z nim???
Moim nastepnym autkiem będzie Mazda 6. :D


Widzę, że wielu ludzi, chciałoby np: kupić super samochód za grosze lać oranżadę, najlepiej nic nie wymieniac, a jak się cokolwiek sp.... to narzekać na złą Mazdę

To tak jak mieć piekna żonę/kochankę, a chcieć ubierać ją w lumpeksie. <glupek2>
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez luzaklive1 » 15 wrz 2006, 08:59

jychu napisał(a):
luzaklive1 napisał(a):tak cie obserwuje i widze ze sie mocno rzucasz...a wiedzy duzej nie masz

Lepiej nie obserwuj za dużo! Wieczorek (SB) też obserwował Gilwoską!
A żwirek obserwował muchomorka!
A kaiko obserwował Kokosza!
A ty obserwujesz mnie, to nie są dobre nawyki!
Nie już w dzisiejszych czasach!


publicznie się dąsasz i obchodzisz......to Cie obserwuje....i tyle w temacie tej jałowej gadki........
http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2006, 21:08
Posty: 58
Skąd: Lublin
Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r

Postprzez magicadm » 15 wrz 2006, 09:13

luzaklive1 napisał(a):publicznie się dąsasz i obchodzisz......to Cie obserwuje....i tyle w temacie tej jałowej gadki........


Nasz nowy Kolega jychu zapewne wychował się wsród mitów o bezawaryjnych samochodach japońskich i nie radzi sobie ze zderzeniem z rzeczywistością tj.: ceną bezawaryjności.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez yesfan » 15 wrz 2006, 09:33

jychu napisał(a):A co do paska, dziś zdjąłem pokrywę, pasek ma rowki, wygląda jak świeżo założony, nie będę zmieniał. Jedynie co to zauważyłem że jest luźny, ale troche, wydaje mi się że tak ma być, skoro jest! A u was jest pewnie mocno napięty i pewnie dlatego pęka!


jychu !!

A jakiej firmy był pasek? To trzeba było sprawdzić. Wygląd paska niewiele powie, widziałem paski po 100 tyś i z wyglądu były jak nowe!
DiTD :(
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 08:24
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.

Postprzez Thomas » 15 wrz 2006, 11:44

jychu napisał(a):Tylko jacy wy jesteście nie okiełznani!!! Brief z tego samochodu jest z 1999 roku, oryginalny, wyprodukowany, czy wydrukowany w 1999r., na nim jest jak wuł 74 kw!
Ja się pytam, skąd by w 1999, że akurat za rok czy dwa ten silnik będzie miał 74 kw?
Czasami nie warto bys mądrzejszym od radia!

Proste pytanko: masz przepływomierz pomiędzy interkolerem, a kolektorem ssącym? Jak nie, to masz 90 KM
Początkujący
 
Od: 7 sie 2006, 19:11
Posty: 8
Skąd: Jaworzno
Auto: 323 F BJ 2.0 DITD

Postprzez magicadm » 15 wrz 2006, 13:29

Thomas napisał(a):Proste pytanko: masz przepływomierz pomiędzy interkolerem, a kolektorem ssącym? Jak nie, to masz 90 KM

Chyba, że ma opornik-box :)
Zakładając, że nie pomyli czujnika temperatury z przepływką.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez jychu » 15 wrz 2006, 16:38

Panowie zwracam HONORY!!!!

Postanowiłem nie siać głupiuch gadek!
Podjechałem do mechanika (pożądnego DITD – w paluszku)
Powiedział:
" Kolego musisz zmienić wszystko, bo tylko to da Ci spokój, a więc umawiamy się na wtorek, a ty kup:
– pasek
– rolki-
-napinacz
– pompe wody"
Pojechałem do sklepu z częściami, szukali, szukali i znaleźli, kupuje:
– pasek "gates"
– napinacz "Ory" – innego nie było
– rolki " Ory"
– pompe "Ory"
Wszystko to po maksymalnym rabacie : 1300zł, robocizna 150zł.

Także zmieniam wszystko i postanawiam poprawe odnośnie forum, pomagacie niezdecydowanym, takim jak!
Chciałem być mądrzejszy od radia! Jeśli idzie o konie to mechanik zajżał i powiedział że mam 101Km!

Pozdrawiam
DiTD – zwala z nóg!!:)
Początkujący
 
Od: 4 sie 2006, 00:27
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 1999 74Kw

Postprzez jychu » 15 wrz 2006, 16:42

I pewnie zapytacie dlaczego pasek Gates:

A no dlatego, że ten pasek jest oficjalnie dopuszczony przez mazde, ja już sam nie wiem, ale warsztat w którym tpo bede robil daje mi na tych częściach 90 tyś gwarancji na rozrząd więc dlatego gates.
DiTD – zwala z nóg!!:)
Początkujący
 
Od: 4 sie 2006, 00:27
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 1999 74Kw

Postprzez jychu » 15 wrz 2006, 16:43

Thomas napisał(a):masz przepływomierz pomiędzy interkolerem, a kolektorem ssącym? Jak nie, to masz 90 KM


Przepływomierz mam, po wymianie rozrządu zrobie foty!
DiTD – zwala z nóg!!:)
Początkujący
 
Od: 4 sie 2006, 00:27
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 1999 74Kw

Postprzez yesfan » 15 wrz 2006, 17:16

A ja bym postawił kropkę nad "i" i kupił oryginalny pasek!! Różnica w cenie niewielka.

A no dlatego, że ten pasek jest oficjalnie dopuszczony przez mazde


Ciekawe kto tak powiedział? Skąd wie?
DiTD :(
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 08:24
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.

Postprzez MII » 15 wrz 2006, 17:49

Prośba do admina -Nie wpuszczać postów z wulgaryzmami, psuje obraz całego forum;
pozdrawiam Irek

A propo's rozdządu, wymieniałem komplet, pesek zamiennik i ten wlasnie nie wytrzymał po 10 tys. Koszt naprawy – na szczęście na gwarancji;
MII
 

Postprzez Jaksa » 15 wrz 2006, 19:25

jychu napisał(a):rolki " Ory"
Dobry układ masz w tym sklepie,jedna oryginalna rolka kosztuje 74.38 euro netto. ( tak tylko dla zainteresowanych tematem )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez tomekrvf » 15 wrz 2006, 19:40

Jaksa, może to takie oryginały które Xandy kupił w AZAuto :)
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez magicadm » 15 wrz 2006, 19:57

jychu napisał(a):– rolki " Ory"
– pompe "Ory"

Rolki Ory to NTN, firma, która tłucze większość rolek dla japońców.
Nie ważne gdzie je kupisz. Ja je kupiłem po 150zł za sztukę. Wieszak został stary oczywiście.

Pompa jest zmieniana co 150 tys km, ja bym się wstrzymał do 180 tys km.

KUP PASEK UNITTY
Gates robiony w Legnicy to chyba nie to.
Dołóż te piep... 100zł i zrób wszystko jak trzeba...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez MII » 15 wrz 2006, 23:10

Witam

pompe wymienia sie bezwględnie dla świętego spokoju przy 180tys., czy też sprawdza się w jakiś sposób jej stan? Ile kosztuje oryginał? Przy okazji jakie są konsekwencje jak padnie pompa w ditd
pozdrawiam Irek
MII
 

Postprzez Thomas » 15 wrz 2006, 23:14

magicadm napisał(a):
jychu napisał(a):– rolki " Ory"
– pompe "Ory"

Rolki Ory to NTN, firma, która tłucze większość rolek dla japońców.
Nie ważne gdzie je kupisz. Ja je kupiłem po 150zł za sztukę. Wieszak został stary oczywiście.

Na Allegro jest Facio, który przysyła rolki NTN, napinacz i pasek mazdowski za 990 pln z przesyłką.
Początkujący
 
Od: 7 sie 2006, 19:11
Posty: 8
Skąd: Jaworzno
Auto: 323 F BJ 2.0 DITD

Postprzez MII » 15 wrz 2006, 23:16

Witam

pompe wymienia sie bezwględnie dla świętego spokoju przy 180tys., czy też sprawdza się w jakiś sposób jej stan? Ile kosztuje oryginał? Przy okazji jakie są konsekwencje jak padnie pompa w ditd
pozdrawiam Irek
MII
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6