– wiadomo zaczynajac do lewej : SPV potem jakiś zaworek i dwa kolejne czujniki ...ciekaw jestem jak sie zwią i za co odpowiadają ...?

www.mazdaspeed.pl


Pippi napisał(a):Po wielu dniach i dużej walce z tym aby nie oddawać pompy do regeneracji okazała się ona nie odzowna bo nikt nie był w stanie nic zrobić.

andrev2222 napisał(a):Jeśli ktoś byłby zainteresowany info na PW.

andrev2222 napisał(a):Okazuje się, że jednak jest sposób. Na początek test pompy, robi się w bardzo prosty sposób: Na rozgrzanym silniku lub przy wysokiej temp. otoczenia (obiektywnie patrząc ok. 15st.C. i powyżej) odpinamy czujnik temperatury (3pinowy). Jeśli silnik zaskoczy, oczywiście kontrolka świec wariuje, mogą być zbyt niskie lub za wyskie obroty, albo falowanie to oznacza, że pompa już niedomaga to tak w woli wyjaśnienia.
 Nikt chyba nie zaryzykuje strzelając w ciemno i wymieniająć części po kolei w domowych warunkach,szczególnie że części kosztują zbyt drogo.Sorki ale nie bardzo rozumiem o co ci chodzi 


ternyk napisał(a):No i jestem kolejnym poszukującym serwisu pomp Denso.
ternyk napisał(a):Dostałem też kontakt do mechanika z Nowych Skalmierzyc












Neonixos666 napisał(a):
Ps. wyczyść kolektor przy okazji

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6