rambler_ napisał(a):No ale premacy ma 130 kM... więc pewnie coś zmienili...
R.
Przypuszczam, że to jest tylko efekt modyfikacji elektronicznej, ale na forum są ludzie, którzy wiedzą na 100%
OT
Mam nadzieję, że chociaż sprzęgło mocniejsze włożyli...



www.mazdaspeed.pl
rambler_ napisał(a):No ale premacy ma 130 kM... więc pewnie coś zmienili...
R.
magicadm napisał(a):Mam nadzieję, że chociaż sprzęgło mocniejsze włożyli...
Jaksa napisał(a):magicadm napisał(a):Mam nadzieję, że chociaż sprzęgło mocniejsze włożyli...
Premacy : RF13-16-460
323 : RF13-16-460![]()
![]()
rambler_ napisał(a):NIEZAWODNOŚĆ i ekonomiczność.
xANDy napisał(a):rambler_ napisał(a):NIEZAWODNOŚĆ i ekonomiczność.
Wiesz co – myślałem, że diesle TDI są niezawodne, że to najbardziej dopracowany model i w ogóle. Jestem teraz jednak w Zaniemyślu spokojnym miasteczku – gdzie zdążyłem się poprzyglądać pobliskiemu ASO VW i mechanikowi, którego widzę z okna. Parę miesięcy temu wszedłem niechcący na forum TDI-Polska i doświadczyłem, że japońskie diesle są hmmm – wysoce bezawaryjne.
Nie wiem – ale może być problem np. wtrysku (zapchany/zanieczyszczony), co powoduje, że póki "gar" nie zaskoczy na dobre – nie ma wystarczającego ciśnienia wtrysku (brak samozapłonu). Co prawda o tym świadczyłby zapach spalin przy czkawkowaniu.
Nie ma , lepiej wymysl cos aby wyciszyc samą pompę wtryskowąRiki napisał(a):ja swojego hatchbacka chyba nie wygłuszam, czy jest sens?
Jaksa napisał(a):Nie ma
Jaksa napisał(a):mozna to zamówic ale kwota
Jaksa napisał(a):lepiej poprawić osiągi
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6