admiras napisał(a):Nie wiem jakie masz wszystkie klawisze na kierownicy , ale w mojej wersji działa to tak
(oczywiście uruchomiony zapłon
moze ktos z kolegow wrzuci zdjecia przyciskow?
www.mazdaspeed.pl
admiras napisał(a):Nie wiem jakie masz wszystkie klawisze na kierownicy , ale w mojej wersji działa to tak
(oczywiście uruchomiony zapłon


marketleader napisał(a): I tu ostatniej pozycji nie rozgryzłem. Czy ktoś posiadający instrukcję w jakimś cywilizowanym języku mógłby zacytować co to jest?


. Tak jak sam napisales mozesz go aktywowac przez przypadek i wtedy zonk. Mozesz sie nie zorientowac w pore, ze auto ci przyspiesza – czasami to ulamki sekund. Uwierz mi ja mam 2.2 185 KM i na tempomacie bardzo szybko nabiera predkosci na resume. A poza tym nie masz wrazenia ze jezdzac po drogach lokalnych itp. tak jakby tracisz czesc kontroli nad autem jak np. ktos ci wyskakuje z bocznej drogi. Moze tylko jak tak mam
). Co innego gdyby tempomat był aktywny 
ANO. Swoją drogą nie wiedziałem że były takie wersję , które nawet strowania radiem nie mają na kierownicy. Klimatyzacje masz ręczną czy automatyczną?aliennekk napisał(a):Na na kierownicy nie posiadam zadnych przyciskow, czy to oznacza ze nie ma komputera pokładowego?
to nie jest przypadkiem wersja z USA? Wydawało mi się że w Europie nie występowały szóstki z ręczną klimatyzacją.aliennekk napisał(a):Jutro zrobie to sie z Wami podziele...hmm to ta nazwa exclusive ma sie nijak do tego co ma w srodku...

A może Ci "ktoś" kierownice podmienił?aliennekk napisał(a):I to jest ciekawe bo tak kontrolka zapietych pasów jest, znieniarka również ...W wersji wpisana jest jaki exclusive ...
Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6