Seraf napisał(a):czemu ten olej? myślałem że lejesz ten:
to to samo
Motul 8100 Eco-Nergy 5W-30
W pełni syntetyczny olej silnikowy zalecany do pojazdów, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Czyste spalanie. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem. Klasa jakości: ACEA A5/B5 – API SL/CF Specyfikacje: Ford M2C 913C; RN0700; Zalecenia: Honda i Volvo silniki benzynowe.
MOTUL SPECIFIC FORD 913 B 913C 5W-30
Olej do silników benzynowych i Diesla – FORD APROBATA: FORD 913B 913C SAE 5W-30
ZASTOSOWANIE
Oszczędzający paliwo olej zaprojektowany specjalnie do samochodów FORD i pojazdów wymagających niskiego wskaźnika lepkości HTHS (High Temperature High Shear) – pomiędzy 2,9 a 3,5: Ford, Jaguar, Rover, PSA, Renault – w odróżnieniu od silników wymających wysokiej lepkości HTHS (pow. 3,5): BMW, VW (z wyjątkiem normy 503/506), Porsche, Mercedes Benz. Odpowiedni do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem lub wtryskiem benzyny, z katalizatorem, wymagających olejów wpływających na zmniejszenie zużycia paliwa (ACEA A1/B1)
WŁASNOŚCI
STANDARTY:
A5/A1/B1 B5- API SJ
Kluczem jest " HTHS (High Temperature High Shear) – pomiędzy 2,9 a 3,5:"
" olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. "
Dla Focus 2.0 Duratec-HE 16V
" Best Specific 913C 5W-30 4.3
Better 8100 Eco-nergy 5W-30 "