P.S Jak ktoś ma zamiar odpowiedzieć typu " trochę szpachli i się wyklepie" to niech lepiej się w tym poście nie udziela.
Kilka fotek:








www.mazdaspeed.pl










Marko91 napisał(a):część i robocizna przodu to na 2 tysie wygląda według mnie ale tak na cacy u dobrego blacharza-lakiernika
tył jak bez szpachlowania wgnioty i malowania trzeba wspawać błotnik.. w 3 tysiach zmieści się raczej na pewno. Według mnie.. nie jestem lakiernikiem ale troche mam styczność z tą branżą.


Gregory napisał(a):z głowy pisze, jak źle niech ktoś poprawi:
4x H1 (2x drogowe + 2x halogeny)
2xH7
2xW5W
2xP21W/ lub 2x PY21W w zależności jakie masz kierunki, tzn czy jest odbłyśnik pomarańczowy w środku
) Fakt jest taki, że moja mazda przeszła drobną kolizję (dotyczy tematu). Odremontowałem ją, i w sumie nadaje się już do jazdy. Przy okazji prac blacharskich, zleciłem blacharzowi naprawę tylnych nadkoli (były bardzo dziurawe). Porobił reperaturki. Mam do was pytanie, bo fachowca mojego jeszcze nie pytałem. Czy do mazdy 626 z 2001 roku (po lifcie) z motorem 2.0 (100kW) można zamontować plastikowe nadkola, ale takie które nie wychodzą na zewnętrzną stronę błotnika ( taka jakby czarna listwa wykończająca nadkole błotnika). Wiecie o co mi chodzi? Zależy mi tylko na plastikowym nadkolu, na tył i przód. Czy są i czy da rade takie nadkola zamontować? Szukam na allegro ale nic znaleźć nie mogę. Podsumowując, moje nadkola były bardzo dziurawe. Mam nowe i chcę je teraz jakoś osłonić od kolejnej korozji.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6