Czyszczenie przepustnicy

Postprzez dobrzyn22 » 24 mar 2013, 15:01

lukaszm napisał(a):Rozumiem że po tej operacji obroty będą ustabilizowane?

niekoniecznie...przeczytaj posty na 1ej stronie ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5222 (21/68)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez qweerty » 2 kwi 2013, 20:09

Panowie przy okazji czyszczenia przepustnicy postanowilem wykrecic EGR i go wyczyscic, chcialbym teraz wymienic ta uszczelke/podkladke EGR ale za cholere jej nie moge znalezc na allegro??
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez dobrzyn22 » 2 kwi 2013, 20:56

qweerty napisał(a):chcialbym teraz wymienic ta uszczelke/podkladke EGR

nie wiem jak jest w benzynie, ale w dieslu ta podkładka/uszczelka jest metalowa i jest wielokrotnego użytku(no – przynajmniej po 1 krotnym rozkręceniu EGR nie trzeba jej wymieniać)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5222 (21/68)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez qweerty » 2 kwi 2013, 21:04

No to pewnie tak zrobie bo widze, ze jej dostepnosc jest dosyc kiepska, a moze ktos mi podrzucic gdzie znajduje sie silnik krokowy w mojej madzi ?
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez zigu18 » 2 kwi 2013, 21:44

Między kolektorem a przepustnica przypomina trochę egr

tapniete z xperi neo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez qweerty » 2 kwi 2013, 23:17

Moglby ktos wrzucic fote? Za cholere nie moge tego zlokalizowac. Wykrecilem EGR http://allegro.pl/egr-mazda-3-5-6-cx-7- ... 37251.html myslac, ze to wlasnie krokowiec i dupa:P
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez zigu18 » 3 kwi 2013, 12:09

Trzecie zdjęcie na pierwszej stronie widac po lewej takie srebne :-P a w ogóle to po fl nie było Przepustnic sterowanych elektonicznie?
A jeszcze mały offtop przy odkrecaniu egr spuszczales płyn chlodniczy?

tapniete z xperi neo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez qweerty » 3 kwi 2013, 13:59

No ja mam przepustnice sterowana elektronicznie, to znaczy, ze nie mam krokowca? Oswiecie mnie:D zarowno przy sciaganiu przepustnicy jak i egr nie spuszczalem plynu, zdjalem wezyki ulewa sie bardzo malutko, moze z 10ml.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez Arkadius 73 » 3 kwi 2013, 14:59

Zapodaj foto to ci powiem
Arkadius 73
 

Postprzez qweerty » 3 kwi 2013, 22:50

Nie mam obecnie mozliwosci, no ale niech sie ktos wypowie czy moja madzia ma krokowca czy nie :)
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez bula6595 » 5 kwi 2013, 15:45

a ja mam ciekawostkę po czyszczeniu przepustnicy o i ponownym jej rozebraniu i złożeniu odpaliłem zresetowałem kompa i od tamtej pory mineło jakies 800 km. i zacina sie silnik na obrotach znaczy ja puszczam gaz a ten trzyma obroty jeszcze jakies 3-7sec i potem spada.
jałowe obroty trzyma na około 1000 – 980. brakuje mu mocy i ogólnie dziwaczeje ta maszynka .. nie wiem co działac.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez Arkadius 73 » 5 kwi 2013, 20:43

sprawdz zawór bocznikowy zwany silniczkiem krokowym bo on odpowiada za idle , złożyłeś prawilnie przepustnicę?
abo padł tps sensor
Arkadius 73
 

Postprzez bula6595 » 6 kwi 2013, 09:52

przepustnica złożona prawidłowo ( mam te plastikową z czujnikiem położenia) nie ma na niej krokowego żadnego. gdzie szukać tego regulatora bo pewno nie na przepustnicy
Mam taką:
Obrazek
Obrazek
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez misiek89 » 6 kwi 2013, 14:30

20-660 to silniczek krokowy jest tuż za przepustnicą
Załączniki
image.gif
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez qweerty » 7 kwi 2013, 13:40

miesiek to zdjecie tyczy sie polifta ?
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez misiek89 » 7 kwi 2013, 15:51

To jest do przed fl po fl jest już przepustnica sterowana elektronicznie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez qweerty » 7 kwi 2013, 20:47

No i rozumiem, ze jak jest przepustnica elektroniczna to brak jest silnika krokowego ?
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez sony1966 » 7 kwi 2013, 23:19

Tak
Ostatnio edytowano 8 kwi 2013, 08:41 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Początkujący
 
Od: 20 sie 2012, 13:34
Posty: 25
Skąd: Ostrów wlkp
Auto: mazda 6 2006r 2,0 benz

Postprzez matthies » 16 kwi 2013, 17:32

dziś czyściłem środkiem do czyszczenia gaźników marki PERMATEX
Obrazek
czas, około 30 minut ze wszystkim, cena 10,36 PLN/340g puszkę.
Konieczny był reset kompa, albowiem obroty pływały 900-1200 rpm. Po resecie wszystko jak należy i jak na razie elegancko odpala od strzału.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez lukaszm » 16 kwi 2013, 17:35

matthies napisał(a):Konieczny był reset kompa, albowiem obroty pływały 900-1200 rpm. Po resecie wszystko jak należy i jak na razie elegancko odpala od strzału.


jak robiłeś reset?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6