Wykresy z hamowni naszych Mazd
Auto: Mazda 6 GY, diesel 2.0 2006 r.
Modyfikacje: Chip-tuning
Wynik pomiaru: 168,5KM @ 3644 rpm, 372,8Nm @ 2752 rpm
Czy to taka słaba seria czy ktoś mógłby podpowiedzieć, gdzie na forum szukać przyczyny małej mocy (w szczególności momentu) na niskich obrotach?
Patrząc na wykres powyżej różnica jest spora.
Modyfikacje: Chip-tuning
Wynik pomiaru: 168,5KM @ 3644 rpm, 372,8Nm @ 2752 rpm
Czy to taka słaba seria czy ktoś mógłby podpowiedzieć, gdzie na forum szukać przyczyny małej mocy (w szczególności momentu) na niskich obrotach?
Patrząc na wykres powyżej różnica jest spora.
Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)
Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm
po grzebaniu w ECU
163 KM , 194Nm
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)
Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm
po grzebaniu w ECU
163 KM , 194Nm
Ostatnio edytowano 19 cze 2014, 13:09 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)
Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm
po grzebaniu w ECU
163 KM @ 6370 rpm, 195 Nm @ 4840 rpm
Po obróbce głowicy na razie
166 KM@ 6292 rpm i 209 Nm @ 4777 rpm
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)
Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm
po grzebaniu w ECU
163 KM @ 6370 rpm, 195 Nm @ 4840 rpm
Po obróbce głowicy na razie
166 KM@ 6292 rpm i 209 Nm @ 4777 rpm
Ostatnio edytowano 19 cze 2014, 13:10 przez marcin255, łącznie edytowano 3 razy
Auto: Mazda3 BK 2.0l 2008r
Modyfikacje: wymiana seryjnego dolotu – Simota Carbon Fiber Aero Form
Wynik pomiaru: 161,1KM@6741rpm, 188Nm@5168rpm
Uwagi: Poprzedni wynik 159,7 KM@6812rpm, 188,6 Nm@4447rpm
Modyfikacje: wymiana seryjnego dolotu – Simota Carbon Fiber Aero Form
Wynik pomiaru: 161,1KM@6741rpm, 188Nm@5168rpm
Uwagi: Poprzedni wynik 159,7 KM@6812rpm, 188,6 Nm@4447rpm
Ostatnio edytowano 14 mar 2013, 00:55 przez tomek-waw, łącznie edytowano 1 raz
A i ja dorzucę swoje 3 grosze a jest się czym chwalić 
Auto: Mazda 6 2.0 2004r 136KM (powinno być seryjnie) a jest
Modyfikacje: brak
Wynik pomiaru: 149,4KM@3778rpm, 355Nm@2753rpm
Auto: Mazda 6 2.0 2004r 136KM (powinno być seryjnie) a jest
Modyfikacje: brak
Wynik pomiaru: 149,4KM@3778rpm, 355Nm@2753rpm
- Od: 15 paź 2010, 18:37
- Posty: 4
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 6 2.0 i 136KM pod maską a wszystko to z 2004r
po 320000KM przebiegu przyszła pora na pomiar Hamownia WSTR Garage
Auto: Mazda 626 GW 98r. 2.0FS
Seria: 116KM i 172Nm
Wynik pomiaru :
-moc 124.7KM
-moment 175.8Nm
Modyfikacje: brak
uwagi: 130000km na gazie

Auto: Mazda 626 GW 98r. 2.0FS
Seria: 116KM i 172Nm
Wynik pomiaru :
-moc 124.7KM
-moment 175.8Nm
Modyfikacje: brak
uwagi: 130000km na gazie

Ostatnio edytowano 3 kwi 2013, 20:08 przez grzegorzjubymx6, łącznie edytowano 1 raz
wykończenia wnętrz, mechanika
Auto: Mazda 323f BA 97r. 2.0 KF
modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 138,3 KM
164,4Nm
Uwagi: brak

modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 138,3 KM
164,4Nm
Uwagi: brak

Prawdziwy samochód jest jak Piękna Kobieta!!
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
Auto: Mazda 3 MPS 2.3 Turbo benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, 2007
Modyfikacje: krótki dolot typu SRI + Turbo Inlet Pipe, FMIC Precision, downpipe 3 cale z katalizatorem o niskich oporach, przelotowy układy wydechowy z jednym tłumikiem (catback + test pipe) o średnicy 2,75 cala, pompa paliwa, program
Wynik pomiaru: 340KM przy 5915rpm 444Nm 4535rpm
Uwagi: Strojenie własnoręczne (DISI-tune)

Modyfikacje: krótki dolot typu SRI + Turbo Inlet Pipe, FMIC Precision, downpipe 3 cale z katalizatorem o niskich oporach, przelotowy układy wydechowy z jednym tłumikiem (catback + test pipe) o średnicy 2,75 cala, pompa paliwa, program
Wynik pomiaru: 340KM przy 5915rpm 444Nm 4535rpm
Uwagi: Strojenie własnoręczne (DISI-tune)

Auto: Mazda 6, 2,0 2005r. 136 KM (powinno być seryjnie)
Modyfikacje: brak?
Wynik pomiaru: moc: 153,5KM/3873rpm; na kołach: 133,5KM; moment obr: 326,4Nm/2960rpm
Uwagi: hamownia mobilna
Modyfikacje: brak?
Wynik pomiaru: moc: 153,5KM/3873rpm; na kołach: 133,5KM; moment obr: 326,4Nm/2960rpm
Uwagi: hamownia mobilna
Auto: Xedos 6 2.0 V6 98' (seria 140KM)
Modyfikacje: Cold Air Intake
Wynik pomiaru: 146,0KM przy 6329 rpm, 170,6Nm przy 5291 rpm

Modyfikacje: Cold Air Intake
Wynik pomiaru: 146,0KM przy 6329 rpm, 170,6Nm przy 5291 rpm


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Auto: Mazda 3 BK LF 03' (seria 150 KM)
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru: 165,5 KM przy 6482 rpm, 196,3 Nm przy 4852 rpm
Uwagi: Byle nie mniej

Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru: 165,5 KM przy 6482 rpm, 196,3 Nm przy 4852 rpm
Uwagi: Byle nie mniej
Auto:Mazda 323F BJ 1.5 ZL
LPG STAG4+,Hana
Fabrycznie 88hp
Mody:
CAI,brak kata,strojenie LPG w Pitecu
wynik na LPG 98hp i 133NM
LPG STAG4+,Hana
Fabrycznie 88hp
Mody:
CAI,brak kata,strojenie LPG w Pitecu
wynik na LPG 98hp i 133NM
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Auto: Mazda6 GG 2003 2.0 MZR-CD
Modyfikacje: zaślepiony egr // zmieniony IC // chiptuning
Wynik pomiaru: 158,2 KM przy 3749 obr/min i 370,7 Nm przy 1992 obr/min
Uwagi: pomiar na 5-tym biegu, do poprawy parę rzeczy na wiosnę

Modyfikacje: zaślepiony egr // zmieniony IC // chiptuning
Wynik pomiaru: 158,2 KM przy 3749 obr/min i 370,7 Nm przy 1992 obr/min
Uwagi: pomiar na 5-tym biegu, do poprawy parę rzeczy na wiosnę

- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Wykres
Analiza spalin

Auto: Mazda 323 1.5 Z5 '98 230.000 km
Seria 88 KM , 132 Nm
Pomiar 95 KM, 130 NM
Modyfikacje:
– CAI ze strumienicą (Węglarski)
– kolektor 4-2-1 owinięty bandażem (wpięta Lambda)
– zamiast tłumika środkowego – komora rezonansowa typu Honda-Venturii (Węglarski)
– tłumik końcowy dedykowany REMUS
– średnica rur wydechu 50mm
– zaślepiony EGR
– świece irydowe DENSO IK20 przerwa 1mm
– olej pełen syntetyk AMSOIL SIGNATURE SERIES 10W30
Analiza spalin

Auto: Mazda 323 1.5 Z5 '98 230.000 km
Seria 88 KM , 132 Nm
Pomiar 95 KM, 130 NM
Modyfikacje:
– CAI ze strumienicą (Węglarski)
– kolektor 4-2-1 owinięty bandażem (wpięta Lambda)
– zamiast tłumika środkowego – komora rezonansowa typu Honda-Venturii (Węglarski)
– tłumik końcowy dedykowany REMUS
– średnica rur wydechu 50mm
– zaślepiony EGR
– świece irydowe DENSO IK20 przerwa 1mm
– olej pełen syntetyk AMSOIL SIGNATURE SERIES 10W30
- Od: 31 gru 2011, 09:34
- Posty: 103
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
MAZDA 6 2.0 CITD 143KM
rok produkcji 2008
Przed modyfikacją remap ECU silnika było 143KM i 342Nm
Po delikatnej modyfikacji jest 166 KM oraz 384Nm
rok produkcji 2008
Przed modyfikacją remap ECU silnika było 143KM i 342Nm
Po delikatnej modyfikacji jest 166 KM oraz 384Nm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje