Witam,
Planuje zakup Premacy, oglądałem dwa egzemplarze, jeden 2002, drugi 2003, oba 1,8 101PS, jeden około 120 tys przebiegu, drugi około 140 tys (książka i kwitki z niemieckich przeglądów TUV niby potwierdzają przebieg).
W obu egzeplarzach podczas przyspieszenia i hamowania silnikiem wyczuwa się wyraźne drżenie i ruchy lewarka zmiany biegów. Kojarzy mi się to z polonezem, ale w aucie tej klasy to raczej niedpouszczalne. Sam jeżdżę corolla i mam ponad 300 tys przebiegu i drążek ani drgnie nawet przy dynamicznej jeździe. Zauwazyliscie takie zachowania w Waszych mazdach? Czy to "normalne" czy to sygnał jakiejś usterki i czy to poważna sprawa? Jaki może byc koszt usunięcia?
Czy w ogóle silnik 1,8 to dobry wybór w tym modelu, nie za mały? Od razu mówię, ze diesla nie chcę.
Drżący drążek dźwigni biegów premacy 1,8
Strona 1 z 1
Dzięki, sęk w tym, ze nie wiem jakie jest sterowanie skrzyni w 1.8 – mam nadzieje, ze ktoś z forumowiczow wie i to zweryfikuje. Dziś dzwonilem do serwisu mazdy i tam powiedzieli, ze to nie jest "uroda" tego modelu, więc pewnie jakaś usterka – pytanie jaka. Może ktoś z właścicieli 1,8 ma pojęcie?
-
WojtekFF
google wie! wystarczy go zapytać! 


wg mnie
albo masz wyrobioną gumę (z 2 fot)
albo wpływ moga mieć na to pozrywane poduszki silnika, przez co wibracje przenoszą sie mocno na drążek...


wg mnie
albo masz wyrobioną gumę (z 2 fot)
albo wpływ moga mieć na to pozrywane poduszki silnika, przez co wibracje przenoszą sie mocno na drążek...
- Od: 26 lut 2011, 17:58
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Toyota GT86
Na bank guma mialem to samo, ale dla peewności podniec lewarek ręką lapiąć za galke podczas tego przyśpieszenia o ktorym pisales i bedzie wiadomo na 100 % czy to guma lewarka. Jezeli nie bedzie pukac stukac i grzechotac to oznacza ze to guma lewarka. Ja pierwsze objawy mialem po 120 tys km.
Najlepszym rozwiązaniem bedzie jak wsadzić między srube a gume kawalem starej uszczelki bo to w stuka metal o metal i w tej gumie zapewne zrobila sie dziura dlatego tak grzechocze.
Najlepszym rozwiązaniem bedzie jak wsadzić między srube a gume kawalem starej uszczelki bo to w stuka metal o metal i w tej gumie zapewne zrobila sie dziura dlatego tak grzechocze.
- Od: 20 wrz 2011, 21:41
- Posty: 113
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości