[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Neonixos666 » 12 sie 2012, 23:32

za te pieniądze wolał bym coś w benzynie kupić <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 13 sie 2012, 09:26

eeee... Panowie – przy tym ciągu który mam teraz poniżej 2000rpm to ja już nie śnię do RF5C :D
trasa 5bieg, 70km/h i odjazd <serduszka>
później będa wnioski i powiem co i jak jak pojeżdżę itd – na razie tyle.

P.S
Tadziol na Prezydenta!!!! Nie tylko za to z jaką skrupulatnością i dokładnością zabrał się za moją pompę wtryskową ale przede wszystkim za to kim jest, jaką ma wiedzę, podejście do tematu, doświadczenie i pasję – takich ludzi troszki brakuje w tej branży – jesteś WIELKI.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez jar666 » 13 sie 2012, 11:59

Riki napisał(a):Tadziol na Prezydenta!!!!

W sumie swego czasu jeden Tadziol był blisko tego stołka, tylko czy to ta sama osoba? :D Sorki za OT.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 17:45
Posty: 83
Skąd: Radomsko
Auto: Saab 900 Coupe 2.0T-221KM 1994r.
Saab 9-5 2.0t-210KM 1999r.
Kawasaki ZZR1200 2005r.

Postprzez smile » 13 sie 2012, 15:51

Riki napisał(a):eeee... Panowie – przy tym ciągu który mam teraz poniżej 2000rpm to ja już nie śnię do RF5C


Opowiadaj, co zostało zrobione :D
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 13 sie 2012, 20:27

eee Riki wywal te oporniki, to już było <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 13 sie 2012, 21:52

Neonixos666 napisał(a):to już było


u mnie? nigdy :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tadziol » 13 sie 2012, 21:59

jak zaczną Ci spływać zdjęcia z fotoradarów,to mam nadzieję,że się podzielisz :>
na co Ci 4 europalety fotek ?? hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dopawcia » 14 sie 2012, 09:03

Panowie,
w czwartek oglądam i może kupię jak nic nie wyjdzie tą sztukę:
http://otomoto.pl/mazda-626-C25295835.html

Mam kilka luźnych pytań odnoścnie DiTD :

1. Czy przy ewentualnie zdrowym silniku ten przebieg: 250 000 km zwiastuje w najbliższym czasie jakiś remont ? Nie chodzi mi o podstawowe czynności ale o większe wydatki.
Mam nadzieję że te 250 000 jest nie cofane bo jest to jeden z większych przebiegów jakie spotkałem na allegro...
Rozrząd na pewno pójdzie do zmiany ... coś jeszcze ?

2. Czy są jakieś mechaniczne różnice między 100 a 110 KM silnikami wpływające na ich trwałość ?

3. Przeczytałem mnóstwo stron na tym forum i niestety jeden kolega miał napisać jak sprawdzić pompę czy jest w dobrym stanie ale nie napisał tego... więc jak ją sprawdzić ? Nie chce wpakować się w duże koszty...

4. Jest ktoś chętny z Lublina który chciałby pomóc w ocenie tego autka w czwartek ok 16 ? :) flaszka w podziękowaniu :) Jadę z nim do Japan Cars ale jeszcze jeden obiektywny by się przydał :)
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2012, 18:54
Posty: 199 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 1.8 1999

Postprzez seba626 » 14 sie 2012, 13:57

moze pojedzmy w kilka osob ja obejrzec???? zawsze ktos cos zauwazy :))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez boczek86 » 14 sie 2012, 14:05

Panowie jednak dziś słuchając silnika to słychać takie poboczne terkotanie i widzę za na 1 biegu powyżej 2500 auto zdecydowanie wolno jedzie do tego jadąc na 4 biegu 60 równomiernie po jakimś czasie miga mi kontrolka świec zarówych muszę wcisnąć sprzęgło, obroty spadną i dopiero mogę jakoś znowu normalnie jechać. Więc może to i rozrząd. Można samemu sprawdzić czy gdzieś coś nieprzeskoczyło?? Czy trzeba jechać do mechanika żeby to sprawdził??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez seba626 » 14 sie 2012, 14:08

nie wiem czy to wina rozrzadu, a zeby go sprawdzic trzeba znac sie na jego znakach. jak prawidlowo wszystkie zgrasz to znaczy ze jest wszystko z nim ok tzn (nic nie przeskoczylo)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 14 sie 2012, 18:31

boczek86 napisał(a):miga mi kontrolka świec


ciągle ten sam błąd?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 14 sie 2012, 19:59

Tak neo. Ciągle to samo:( pierdzie czasami mam już dość madzi ale wiem że inne auto z taki problemami jak moje by wcale niepojechało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Riki » 19 sie 2012, 15:56

boczek86 napisał(a):pierdzie czasami mam już dość madzi


jak każdy, nie stresuj się – dobrze będzie :D :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez boczek86 » 19 sie 2012, 19:38

Riki napisał(a):jak każdy, nie stresuj się – dobrze będzie :D :)


juz jest lepiej po przedmuchaniu pompy :) jeszcze ze dwa razy taka operacja i bedzie jak nowka z salonu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez tadziol » 19 sie 2012, 19:48

ja bym jeszcze podyskutował z Rikim o Forte....
chłop lubi se pogadać,a popisać..... <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez tadziol » 5 wrz 2012, 21:12

a co tu taka cisza u traktorzystów ;P <lol> ,jasne.....zadyma się zacznie wraz z pierwszymi mrozami....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez vagatrotter » 5 wrz 2012, 21:30

Jaka zadyma? Cisza jest dlatego że nasze niezawodne DiTD tak śmigają że każdy w trasie i nie ma czasu zaglądać na forum :P
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2012, 14:44
Posty: 52
Skąd: Poznań (Rataje)
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD

Postprzez tadziol » 5 wrz 2012, 21:55

a słyszałeś o bezprzewodowym internecie? ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Riki » 5 wrz 2012, 23:54

jaki problem? :P moja zimuje w garażu :D

a obecnie śmiga aż miło – moment obrotowy w każdym zakresie obrotów, poezja <serduszka>
2000obr/nim wystarcza do SPRAWNEJ jazdy po mieście.

powered by Tadziol <faja> <faja> <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6