[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Neonixos666 » 1 sie 2012, 21:26

tadziol napisał(a):dobrze mówił <spoko>
małym silnikiem spalinowym "rozkręcało" się coś w rodzaju koła zamachowego,ale o masie kilku ton.
to koło potem zasprzęglało się z wałem dużego diesla i tur,tur,tur.......ognia !


taki diesel to ma dopiero moment obrotowy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 1 sie 2012, 21:34

a diesel dwusuw....to jest dopiero <spoko>
masz swój moment...mało się nie wypie.......:)
http://youtu.be/Nyl9uinTICw

a tu amerykańskie gabaryty i proporcje.
w 50 sek. ten świst mówi wszystko.
http://youtu.be/19eQBQep-sc
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 1 sie 2012, 21:57

ale to pięknie chodzi <serduszka>

podobno ogólnie dwusuw jest lepszy bo częściej jest suw pracy ale niestety dużo strat i sporo pali :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 2 sie 2012, 21:20

Neonixos666 napisał(a):ólnie dwusuw jest lepszy bo częściej jest suw pracy ale niestety dużo strat i sporo pali


częściej niż w dwusuwie suw pracy występuje w silniku rotacyjnym, o ile można mówić o suwie w tym przypadku :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 2 sie 2012, 22:32

smile napisał(a):częściej niż w dwusuwie suw pracy występuje w silniku rotacyjnym, o ile można mówić o suwie w tym przypadku :)


Ciekawe czy wymyślili rotacyjny silnik diesla? pewnie nie bo by się rozleciał :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 3 sie 2012, 17:19

dzis wymienilem filtr paliwa i powietrza. w tej rurce co dochodzi paliwo do filtra mialem sam piasek i cala rurke zapchana :( dopiero przedlubalem i wydmuchalem wszystko filtr zmienilem zrobilem jazde probna no i jest lepiej :) ale jeszcze nie to co powinno byc, i do tego przy ponad 3,5 widac dym. czyzby paliwo ok a turbo za slabo ?? moze warto kupic wskaznik doladowania ??


EDIT :)

wlasnie zostalo kupione :)
http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-doladowania-indiglo-vat-i2506598868.html

to zobaczymy co to turbo robi :) ale na wylaczonym silniku ciegielko wogole sie nieda poruszyc reka ani w prawo ani w lewo w sumie nawet kluczem francuskim mocno skrecilem i chcialem sciagnac i tez nic :( wiec moze to wina turbo ze mi tak niechodzi jak powinno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez boczek86 » 3 sie 2012, 20:19

KTO POSIADA WSKAZNIK DOLADOWANIA W PRZEDLIFTOWEJ BJ I PODA MI PREDKOSC, ILE OBROTOW I JAKIE MA DOLADOWANIE NA 3 BIEGU INFORMACJE NA PW. no chyba ze moderator niema nic przeciwko zeby i tu widnialy takie wazne informacje :)

i sory za post pod postem ale pewnie by znowu tego przez tydzien nikt niezobaczyl, a moderator niech sie niedenerwuje na mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 3 sie 2012, 21:10

boczek86 napisał(a): ciegielko wogole sie nieda poruszyc reka ani w prawo ani w lewo

to cięgno nie ma iść w lewo czy prawo – jak masz zgaszony to możesz je pociągnąć w kierunku "od gruszki"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 3 sie 2012, 21:23

czyli klucz francuski mocna za to ciegielko zlapac i ciagnac na sile ?? bo u mnie wcale to niedrga nawet. a to powinno chodzic tak ze mozna reka ruszac ?? czy zawsze bedzie dosc mocny opor ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 3 sie 2012, 23:00

w przedlifcie zawsze ciężko chodzi, ale mocnymi szczypcami czy czymś takim powinno się udać.
a spróbuj z ciekawości pchać do gruszki <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 4 sie 2012, 07:24

kurcze po 10 minutach silowania z tym dochodze do wniosku ze sie nieda :( to nierealne. uszarpalem sie a tu nic jak niedrga tak niedrga :( teraz juz do pracy jade wiec jutro sie z tym troche posiluje . a jakis inny sposob zeby to ruszyc ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez seba626 » 4 sie 2012, 09:13

gdzies pisalem jak to zrobic. bierz dobre kombinerki lap da drut i ciagnij w kierunku turbiny, rob to oburacz bo inaczej nie ruszysz tego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 4 sie 2012, 09:20

boczek86 napisał(a):kurcze po 10 minutach silowania z tym dochodze do wniosku ze sie nieda :( to nierealne. uszarpalem sie a tu nic jak niedrga tak niedrga :( teraz juz do pracy jade wiec jutro sie z tym troche posiluje . a jakis inny sposob zeby to ruszyc ??


weź drugą osobę i niech prze gazuje mazdę mocno i zobacz czy w ogóle cięgno się rusza w jakiś sposób. Jeśli stanęło przy trochę otwartym WG to nie pompuje ile trzeba i dlatego mniejsza moc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 4 sie 2012, 15:51

Pytanie teraz brzmi jeżeli wogóle się to nieruszy to czy podczas. Gazowania można ciągnąć?? Czy lepiej wyłączyć silnik??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez orfeusz » 5 sie 2012, 13:52

Panowie,wczoraj pojechałem na nabicie klimy.Zeszło mi 580g czynnika i olej nie wiem ile zapomniałem zapytać.Wpompował mi 675g czynnika i olej.Powiem tak jest gorzej niż było,tzn:muszę ustawić niższą temperaturę niż przed zmianą czynnika by osiągnąć taki sam efekt chłodzenia.Gdzieś na forum znalazłem informację,że do GF wchodzi 625g i 150ml oleju,czy te dane dotyczą też GW?Bo już sam nie wiem czy mam go za mało czy za dużo "zatankowanego".
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2011, 18:56
Posty: 37
Skąd: Głowno
Auto: Mazda 626 GW 2.0D (RF2A) 101KM

Postprzez kierownik » 5 sie 2012, 18:49

do GW też wchodzi z tego co pamiętam ok 620- 670.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez orfeusz » 5 sie 2012, 21:06

Wchodzi 625g,tak było napisane w serwisówce.Czy to że jest go więcej o te 50g może mieć wpływ na mniejszą wydajność?No właśnie i czy jechać i go upuścić,czy zostawić bo podobno co rok ubywa około 10% czynnika więc się wyrówna.
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2011, 18:56
Posty: 37
Skąd: Głowno
Auto: Mazda 626 GW 2.0D (RF2A) 101KM

Postprzez Neonixos666 » 5 sie 2012, 21:29

panowie dobrze wiecie że rozmowa nie o dieslach będzie kasowana tak że do odpowiedniego działu z takimi tematami :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 7 sie 2012, 08:33

Panowie gdzie lepiej się podłączyć ze wskaźnikiem doladowania?? Pod boots sensor czy ta gruszkę koło turbo??

Edit.
Dziś rozruszalem to cięgno od turbo. I w sumie to rusza się około 1 cm . Potem jazda próbna i jakoś różnicy większej niebyło. Dziś albo jutro przyjdzie wskaźnik doladowania to zobaczę po podpieciu czy aby turbo dobrze dmucha. I w co się podpiąć tym wskaźnikiem??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 7 sie 2012, 16:58

pod boost sensor :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6