[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Neonixos666 » 26 lip 2012, 17:18

malkolm napisał(a):64


a to rozumiem bo myślałem że tak jak w BJ (55)

Kurde nigdy jeszcze nie zrobiłem na pełnym baku 1000 km. Muszę kiedyś spróbować jak będę gdzieś w trasie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Erastotenes » 26 lip 2012, 17:42

Wszystko da się trzeba mniej cisnąć :D ;) Mój rekord to 996km w trybie mieszanym z delikatnym bucikiem na 1 full pod korek:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez seba626 » 26 lip 2012, 17:57

ja upchnalem 65 litrow i zrobilem 1200km, jazda mieszana i max dwie osoby i obroty max do 3tys.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez kierownik » 26 lip 2012, 22:13

w 626 jest większy bak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 26 lip 2012, 22:21

kierownik napisał(a):w 626 jest większy bak


bo więcej żłopie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba626 » 27 lip 2012, 10:23

litr w lewo czy w prawo zadne zlopanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 29 lip 2012, 11:21

seba626 napisał(a):litr w lewo czy w prawo zadne zlopanie


załóż oporniki 2x50 i podkręć turbo- wtedy będzie fajne spalanie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba626 » 29 lip 2012, 14:11

oj lepiej nie, jak zaczne lutowac to bede musial pytac Was o nowa instalacje heh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 29 lip 2012, 16:24

seba626 napisał(a):oj lepiej nie, jak zaczne lutowac to bede musial pytac Was o nowa instalacje heh


ja tam nie podchodziłem z lutownicą do auta :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba626 » 29 lip 2012, 16:30

mozna pospawac,bedzie trwalsze ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez seba626 » 29 lip 2012, 16:32

aa i jeszcxze jedno. potrzebuje podluzne sitko ktore sie znajduje na zasilaniu pompy. jakis mosiek przedziurawil to ustrojstwo!!!! ma ktos????? albo gdzie mam pytac (oczywiscie kupie)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 29 lip 2012, 16:46

seba626 napisał(a):aa i jeszcxze jedno. potrzebuje podluzne sitko ktore sie znajduje na zasilaniu pompy. jakis mosiek przedziurawil to ustrojstwo!!!! ma ktos????? albo gdzie mam pytac (oczywiscie kupie)


a ja mam takie :D nawet dwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba626 » 29 lip 2012, 16:47

mozesz mi sprzedac jedno :) na dziurawym to nie bardzo tak smigac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 29 lip 2012, 23:11

seba626 napisał(a):mozesz mi sprzedac jedno :) na dziurawym to nie bardzo tak smigac


ok jak coś to na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 30 lip 2012, 01:18

panowie a co do opornikow to jest jeden maly walek :( ja zrobilem na nich 30 tys i caly czas mialem 2 x 100 i od czasu do czasu wlaczalem dodatkowo 51 ohm co dawalo mi 25 opornosci koncowej i auto zdecydowanie ostatnio wolno jezdzilo nawet na 25 ohm gdzie zawsze darlo az milo. a walek w tym taki ze ten opornik sie chyba przepalil czy cos bo zdrowe oporniki jak mam wisniety gaz na luzie i wlacze oporniki to rosnie do 1500 obr a na tym zepsutym tylko do 1050 wiec wskazowka prwaie stala w miejscu od obrotow. wiec i oporniki trzeba raz na jakis czas wymieniac jak filtry i inne :P :) <rotfl> <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Riki » 1 sie 2012, 00:12

mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 1 sie 2012, 18:27

Riki napisał(a):prawie jak nasze zimą :P

http://www.youtube.com/watch?v=UAmlajfc ... re=related


przy odłączonej wtyczce od TCV tak właśnie chodzi DiTD <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 1 sie 2012, 20:56

ten to chyba TCV ma zaspawany <lol>
http://youtu.be/7WrpyWN6mS4
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 1 sie 2012, 21:01

kiedyś mi ojciec tłumaczył że jakieś sprzęt wojskowy miał tak duży silnik diesla że zamiast rozrusznika miał mniejszy silnik benzynowy który kręcił diesla :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 1 sie 2012, 21:23

dobrze mówił <spoko>
małym silnikiem spalinowym "rozkręcało" się coś w rodzaju koła zamachowego,ale o masie kilku ton.
to koło potem zasprzęglało się z wałem dużego diesla i tur,tur,tur.......ognia !
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6