[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez tadziol » 11 maja 2012, 21:17

absolutnie nie mam zarzutów,że coś powieliłeś z poprzedniego poradnika.nie o to mi chodzi.
nie wiem,jak to wytłumaczyć,spróbuję tak:
zwykłego śmiertelnika,konsumenta,który spożywa parówki najbardziej interesuje sposób ich przyrządzania,przechowywania i co ewentualnie robić w przypadku spożycia nieświerzych czyli jak się ratować.
cykl produkcyjny,skład czy też historia powstania lub wytrzymałość osłonki na zerwanie,to jakby konsumentowi koło <dupa> lata.
dlatego uważam,że poradnik powinien zawierać porady dotyczące silnika DITD.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 11 maja 2012, 23:10

aha rozumem o co Ci chodzi po prostu np. ludzi nie obchodzi budowa rozrządu i jak on działa tylko jakie części i dlaczego. Inni chcą wiedzieć jak najwięcej a inni po prostu tyle ile muszą. Masz rację nie dość że trzeba to napisać prościej to i zwięźle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Marceli Szpak » 13 maja 2012, 23:42

Witajcie
Czy może mnie ktoś pokierować na temat gdzie przeczytam o co może chodzić z pocącą się poniżej rurą ? Będę bardzo wdzięczny.

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Postprzez Neonixos666 » 14 maja 2012, 16:30

ona nie może się pocić, pocenie oznacza nieszczelność a to źle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 14 maja 2012, 19:26

a przy przeziębieniu radzą się wypocić...... <lol> i bądź tu mądry :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Bart0n » 14 maja 2012, 22:08

Może by ją kocem owinąć to się szybciej wypoci :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez tadziol » 14 maja 2012, 22:11

malinki :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Marceli Szpak » 14 maja 2012, 22:30

Jakbym nie wiedział, że nie może się pocić to przecież bym Was nie prosił o pomoc :) To tak jakbym wrzucił foto opony i spytał "czy ona ma się kręcić" <rotfl>
To jak pomożecie ? :) Jakiś link, cokolwiek gdzie znajdę odpowiedź na moje pytanie :)
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Postprzez Bart0n » 14 maja 2012, 22:39

Napisał już Neonixos. Trzeba poszukać nieszczelności bo nie powinna się pocić. Zdejmij ją i dokładnie obejrzyj w poszukiwaniu pęknięć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez Marceli Szpak » 14 maja 2012, 23:24

Ok to jeszcze na szybko pytanie – będę potrzebował takiej rury, jaką podać fachową nazwę, żeby ewentualny sprzedawca wiedział o co kaman? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Postprzez boczek86 » 15 maja 2012, 08:37

wez sobie wymiary i szukaj silikonowych na allegro kolanko i przedluzka :) o tyle bedzie lepiej bo gumowa rura puchnie od ciepla a tamta raczej nie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Marceli Szpak » 15 maja 2012, 08:55

boczek86 napisał(a):wez sobie wymiary i szukaj silikonowych na allegro kolanko i przedluzka :) o tyle bedzie lepiej bo gumowa rura puchnie od ciepla a tamta raczej nie :)

Kupował ktoś z Was już tą rurę? Macie może wymiary? Możecie kogoś polecić, kto sprzedaje pewny towar? Boję się to spartaczyć :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Postprzez boczek86 » 15 maja 2012, 09:01

wez zdejmij ta rure , wez suwmiarke i zmierz ile wynosi z jednej strony i z drugiej. potem kup takie kolanko :) a jak potrzebna przedluzka to z nierdzewki i na cybanciki :) niegrales nigdy w ta gre hydraulik ??

Obrazek dasz rade sam na chlopski rozum to zrobic i wymienic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez tadziol » 16 maja 2012, 19:05

ja chcę taką grę ! <cisza>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 16 maja 2012, 22:34

tadziol napisał(a):ja chcę taką grę ! <cisza>

http://grydarmowe.com/gra-hydraulik/

Zbieramy na klubowe zawory SPV i TCV oraz pompę? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 20 maja 2012, 07:53

Neonixos dzieki za porade :) madzia dziala normalnie :) <jupi> <jupi> <jupi> jak wczesniej mialem problemy z odpalaniem na zimnym silniku no i z tym szarpaniem w okolicach 3 tys obrotow tak teraz do 4,5 jade bez problemu :) juz myslelem ze TCV do wymiany :( ze moze rozrzad sie przestawil a tu takie male dziadostwo :P a powyzej 4,5 tys akos sie boje do 5 ciagnac ze cos tam sie jeszcze stanie :P a teraz regularnie stosuje twoja ulubiona i przedewszystkim sprawdzona regułke :) dzieki jeszcze raz <piwo> <piwo> <piwo> <piwo> <piwo> <piwo>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 20 maja 2012, 11:37

boczek86 napisał(a):Neonixos dzieki za porade :) madzia dziala normalnie :) <jupi> <jupi> <jupi> jak wczesniej mialem problemy z odpalaniem na zimnym silniku no i z tym szarpaniem w okolicach 3 tys obrotow tak teraz do 4,5 jade bez problemu :) juz myslelem ze TCV do wymiany :( ze moze rozrzad sie przestawil a tu takie male dziadostwo :P a powyzej 4,5 tys akos sie boje do 5 ciagnac ze cos tam sie jeszcze stanie :P a teraz regularnie stosuje twoja ulubiona i przedewszystkim sprawdzona regułke :) dzieki jeszcze raz <piwo> <piwo> <piwo> <piwo> <piwo> <piwo>


HEHEH panikarzu ty :P, mówiłem że to nic groźnego :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 20 maja 2012, 12:00

:) no ale teraz masz kolejna zagadke do rozwiazania :) i caly czas w ciebie wierze wiec mysle ze tez to szybko rozwiarzemy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Marceli Szpak » 27 maja 2012, 17:02

Panowie, kolejna zagadka.
Zaglądając pod auto zauważyłem wilgotną rurkę widoczną na poniższym zdjęciu.
Czy ktoś z Was może naprowadzić mnie na info co to za rurka, co może być powodem "przecieku" i czy to poważna usterka (każdy przeciek jest zły ale jeden mniej drugi bardziej ;) )

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Postprzez Neonixos666 » 27 maja 2012, 19:57

Wydaje mi się że jest to rurka odprowadzająca olej z turbosprężarki :) zobacz czy to olej czy może coś innego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6