[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez gallu82 » 27 sty 2012, 23:49

Neonixos666 napisał(a):
gallu82 napisał(a):Jutro będe miał ustawione wtryskiwacze


a na czym to polega?

Na ustawieniu równego ciśnienia na wszystkich wtryskiwaczach przy którym następuje rozpylanie, jak sie dowiem konkretnie (jakie wartości itp. to napiszę)
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Neonixos666 » 27 sty 2012, 23:53

gallu82 napisał(a):Na ustawieniu równego ciśnienia na wszystkich wtryskiwaczach przy którym następuje rozpylanie, jak sie dowiem konkretnie (jakie wartości itp. to napiszę)


a to ciekawe bo myślałem ze za ciśnienie przy jakim otwiera się wtryskiwacz odpowiadają sprężyny umieszczone wewnątrz i jest to stała wartość dla wszystkich. Czekam na więcej informacji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gallu82 » 27 sty 2012, 23:57

masz rację <zawstydzony> odpowiadają sprężyny i podkładki wewnątrz, własnie założyłem wtryski, magda odpalila za drugim strzałem, wyjechałem na jazdę testową, silnik szarpnoł kilkukrotnie ale myśle że to może być normalny objaw po takiej operacji, mam zalany pełny bak vervy z stp. jak to wyjeżdże to będe mógł powiedziec coś więcej. mam cichą nadzieję że będzie wszytko ok.... <czarodziej>
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez smile » 28 sty 2012, 14:55

gallu82 napisał(a):masz rację odpowiadają sprężyny i podkładki wewnątrz, własnie założyłem wtryski, magda odpalila za drugim strzałem, wyjechałem na jazdę testową, silnik szarpnoł kilkukrotnie ale myśle że to może być normalny objaw po takiej operacji, mam zalany pełny bak vervy z stp. jak to wyjeżdże to będe mógł powiedziec coś więcej. mam cichą nadzieję że będzie wszytko ok....


Robiłeś test przelewowy po zamontowaniu regenerowanych wtryskach?

I jeszcze jedno pytanie odnośnie samego testu przelewowego...
Jeżeli wtrysk leje ( nie tworzy mgiełki a "strugę" ) to w teście przelewowym przelewa on więcej paliwa niż inne, czy mniej?! <co?>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez gallu82 » 29 sty 2012, 13:58

nie robiłem żadnego testu przelewowego, na ręcznej pompie na której sprawdzane były wtryski nic nie wypływało z przelewu ani z dobrych ani ze złych wtryskiwaczy. mazda szarpie.... tyle że wcześniaj zaczynało sie to od 1500 obr. a teraz od 2000obr. zastanawieam sie co dalej.....
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 sty 2012, 14:06

a powyżej nie szarpie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gallu82 » 29 sty 2012, 14:47

szarpie na całej dłogości obrotomierza powyżej 2000obr, bez różnicy czy to na biegu jałowym czy podczas jazdy, po mojej operacji tyle się zmieniło , że z 1500 przeniosło się na 2000 i te szarpania są troszke delikatniejsze.
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 sty 2012, 14:54

nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się to z TCV ale pewien nie jestem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gallu82 » 29 sty 2012, 14:58

Lub SPV dlatego po sprawdzeniu połączeń na kompie (jeśli to nie pomoże) biorę sie za pompe, muszę tylko odczekac miesiąć by nie zrywać plomb gwarancyjnych.
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 sty 2012, 15:05

Wczoraj miałem dzień awarii :D
-rozrusznik łapie za 3 razem po dłuższym postoju (jak by się blokował) jak już odpalę to znika problem
-termostat mi się zaciął (ale już jest dobrze) w lato nie widziałem takiej temperatury silnika <lol>
– zamarzł mi wężyk do boost sensora (mocniejszy przyciśnięcie gazu pomogło)

Mam tydzień wolnego więc będę walczył z rozrusznikiem <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gallu82 » 29 sty 2012, 15:06

styk sie wypalił ;)
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 sty 2012, 15:07

gallu82 napisał(a):styk sie wypalił ;)


pewnie tak, zajadę do znajomego mechanika to coś wykombinujemy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gallu82 » 29 sty 2012, 15:17

mnie coś takiego kosztowało 50 pln :D
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 sty 2012, 15:19

gallu82 napisał(a):mnie coś takiego kosztowało 50 pln :D

też objawy jak by chciał kręcić a ni mógł? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 29 sty 2012, 15:37

Neonixos666 napisał(a):przez Neonixos666 » Wczoraj miałem dzień awarii


ech zima przyszła i wszystko przymarza...
Ja dzisiaj mam sztywne zawieszenie jak bym włożył sportowe amortyzatowy...
Zwłaszcza tylny lewy – w ogóle nie da się ugiąć a tylny prawy minimalnie :P

W nocy było -14 w Gdańsku, Neonixos666 ile było u Ciebie? Garażujesz auto?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 sty 2012, 15:42

smile napisał(a):W nocy było -14 w Gdańsku, Neonixos666 ile było u Ciebie? Garażujesz auto?


tak garażuję niestety bez ogrzewania, zamarzł mi też centralny i to tylko prawa strona samochody <lol>

wczoraj jak wracałem o 2 w nocy było u mnie -15. Dodam że zero problemów z odpalaniem czy szarpaniem podczas jazdy i brak jakich jakichkolwiek dodatków do paliwa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 29 sty 2012, 16:07

Neonixos666 napisał(a):garażuję niestety bez ogrzewania


Ogrzewane garaże skracają życie samochodów :) Moja nawet garażu nie ma...

Co do centralnego to ja miałem to samo, drzwi przednie pasażera wczoraj rozbierałem bo nie reagowały na centralny – woda w obudowie silniczka która pewnie zamarzała i blokowała przekładnię zębatą... tylne drzwi same się odmroziły ( tez nie reagowały ) ale to pewnie przez włączone ogrzewanie na full przez jakieś 90 minut :)

Dziś ten amortyzator... pewnie olej zgęstniał...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 sty 2012, 16:20

nie mam gdzie rozgrzać porządnie środka to by rozwiązało problem z centralnym a tak to przez 10 kilometrów to <dupa> nie nagrzeje się dobrze w środku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 29 sty 2012, 16:39

Neonixos666 napisał(a):nie mam gdzie rozgrzać porządnie środka to by rozwiązało problem z centralnym a tak to przez 10 kilometrów to nie nagrzeje się dobrze w środku.


Ja grzałem na dworze przy -12 st :)
Odpaliłem, przejechałem się aż silnik złapał temperaturę a później postawiłem pod blokiem i grzałem środek i rozbierałem drzwi, jak rozebrałem to drugim kluczykiem zamknąłem pracujący samochód z włączonym ogrzewaniem i poszedłem do domu rozkręcać i czyścić obudowę silniczka od zamka. Jak wróciłem do auta to piekarnik w środku :D Przy okazji od razu wyciągnąłem filtr kabinowy i go odkurzyłem bo miał trochę syfu :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Riki » 29 sty 2012, 16:56

Ogrzewany garaż nie skraca żywotności....... pod warunkiem że auto zostaje tam wstawione na Jesieni a wyjeżdża Wiosną :P

Mam nowe amory (OEM) w GD, dziś stała pod lasem – myślę, że -15 było i z początku było twardo :| w GFie na jeszcze oryginalnych mi sięt o nie zdarzyło zimą i przy -30.

Skyyda można dolać czasem :P choć ja nie dolewałem, tylko FORTE ADFC a pozniej dobra ropa bez dodatków i nigdy problemów na takim zestawie nie miałem <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6