z koszykiem gratów i plecakiem książek
[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...
A ja dziś sprawdziłem Vmax swojego madzi i wyszło jakieś 197 KM/h na zimowych oponach 195/55
z koszykiem gratów i plecakiem książek
. Bez opornika było by to trochę mniej ale za to do 180 to migiem idzie
. Teraz silniczek i turbawka jakby lepiej chodzą po takim przegonieniu 
z koszykiem gratów i plecakiem książek

acnizm sie szerzy
- Od: 12 lut 2011, 01:31
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 DITD GW 1999
dlatego jak mierzyłem to sam pojechałem 
Neonixos666 napisał(a):dlatego jak mierzyłem to sam pojechałem
ok
acnizm sie szerzy
- Od: 12 lut 2011, 01:31
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 DITD GW 1999
wielki szacun za wkład w mazdę bo niektórzy nie mają tyle serca i traktują mazdy przedmiotowo 
Samochod jest jak kobieta... wymaga sporego wkładu by sie odwdzieczyc stala jazda (w miare bezproblemowa i raczej dlugoprzebiegowa)
obojetnie jaka marke mamy
trza niestety troche kaski w nia utopic by pojezdzic dzieki neo
widze ze masz podobne poglady (nigdy nie jezdzilem tyłkowozem mniej niz piec-szesc latek -z moja zandarmeria domowa wypada juz wielokrotnosc)
ok a teraz prosze o rade
czy lepiej zmienic sworznie czy tez wymienic cale wahacze ?
ok a teraz prosze o rade
acnizm sie szerzy
- Od: 12 lut 2011, 01:31
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 DITD GW 1999
jeśli wahacze nie są pogięte to wymień tylko sworzeń i od razu tuleje i będzie git.
No to widzę że madzia będzie jak nówka 

Ostatnio kombinowałem w swoim RF4F i chyba jest sposób na zwiększenie doładowania tylko muszę jeszcze ogarnąć bardziej temat sterowania turbo bo jakiś dziwny boost mi wychodzi 
Też mam Madzię jak widać
mam słabe oponki letnie ale i tak poleciałem około 190 dalej może by poszła ale po katowickiej strach no i te podmuchy boczne
ogólnie to leje v-pover diesel albo verwe i cheja w trasie do 110km/h 5.7l to już max no ale jak się chce garnąć to myśle że 10literków to opier....li i wcale nie muł do 0-100km to nawet 9sek mozna zrobić no ale szkoda silnika,przejechane mam 193tysie prawie i nic do silnika nie zagladane prócz filtrów,rozdrządu i itd.ostatnio dostala nowe amorki na przód Kayaby......dopiero pierwszy raz od nowości wymienione wczesniej auto jeżdzilo w Holandii a od 4 lat Polska,myślę na tunningiem optycznym i mechanicznym
.To tyle na temat auta.
pozdrawiam.


pozdrawiam.
- Od: 16 kwi 2011, 14:36
- Posty: 6
- Skąd: Bieniewiec{między Grodziskiem Maz. a Mszczonowem}
- Auto: Madzia Premacy 2.0 Ditd 2001exclusive 1generacja.
Neonixos666 napisał(a):ombinowałem w swoim RF4F i chyba jest sposób na zwiększenie doładowania tylko muszę jeszcze ogarnąć bardziej temat sterowania turbo
kup od ProPerfect MBC i pozamiecione

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Niestety MBC nie sprawdza się przy sterowaniu podciśnieniem przez elektrozawór.
To kiszka, pozostaje powerbox z Vtechu za 1,2k pln 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Vtech ma fajną ofertę – założą boxa i wypożyczą go nawet na miesiąc (chyb 100zł za każdy miesiąc i 400 za instalację). Jak się nie spodobają efekty – zawsze możesz go oddać. Ale gwarantuję, że się nie da rozmyślić 
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
No wiem, że box to urządzenia które uzależnia ale myśl o tym ile by było paliwa za 1200zł to przeraża mnie
Kurde muszę się w końcu wybrać w tygodniu z moim druciarstwem na hamownie ale nigdy nie mam czasu no.
Kurde muszę się w końcu wybrać w tygodniu z moim druciarstwem na hamownie ale nigdy nie mam czasu no.
Boxy w magiczny sposób niszczą sprzęgła 
1. Riki 130 KM sprzęgło zmienione przebieg...?
2. Badyl 128 KM sprzęgł zmienione przebieg...?
3. Ja 90 KM sprzęgło fabryka przebieg licznikowe 203 kkm (zakładam sto więcej) i auto mechanicznie, wizualnie, blacharsko i lakierniczo idealne, dynamika też na zadowalającym mnie poziomie
Box 1200 pln + sprzęgł po ile nowe exedy? Coś drogi ten fun
Ktoś chce się odnieść?

1. Riki 130 KM sprzęgło zmienione przebieg...?
2. Badyl 128 KM sprzęgł zmienione przebieg...?
3. Ja 90 KM sprzęgło fabryka przebieg licznikowe 203 kkm (zakładam sto więcej) i auto mechanicznie, wizualnie, blacharsko i lakierniczo idealne, dynamika też na zadowalającym mnie poziomie
Box 1200 pln + sprzęgł po ile nowe exedy? Coś drogi ten fun

Ktoś chce się odnieść?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
sprzęgło jak patrzyłem kiedyś to coś ponad 700zł. No wiesz większa moc to i sprzęgło niestety wieksze przenosi obciążenia i szybciej się eksploatuje. Ja jakbym na poważnie zaczął grzebać yo na bank wymienił bym sprzęgło ale najpierw wzmocnił je.
I denerwuje mnie brak szpery bo na oporniku przy zjeździe z ronda na 2 biegu trochę przymieli prawe koło
Ale najważniejsze jest to że 78% ankietowanych jest zadowolona ze swojego ditd
I denerwuje mnie brak szpery bo na oporniku przy zjeździe z ronda na 2 biegu trochę przymieli prawe koło
Ale najważniejsze jest to że 78% ankietowanych jest zadowolona ze swojego ditd

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6