Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
Jak nie chcesz białych to dawaj na czarno, bardziej cichociemne 
			
			seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
		ja bym nad tymi złotymi się zastanowił bo białe i czarne oklepane już a to by ją wyróżniało z tłumu 
			
			Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI  06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
		Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Ankieta.... czemu nie  Pod koniec tygodnia coś zlepię
 Pod koniec tygodnia coś zlepię 
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Ten sezon n/a i dalsze zbieranie gratów  Może na jesieni albo z początkiem roku coś się ruszy
 Może na jesieni albo z początkiem roku coś się ruszy  Zobaczymy na co fundusze pozwolą, a jeszcze po drodze są dwa zloty
 Zobaczymy na co fundusze pozwolą, a jeszcze po drodze są dwa zloty 
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Rozpórka tył Pro Racing:
Wiosna tuż tuż...
			
			Wiosna tuż tuż...
Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
widze, ze przygotowanie do sezonu w pelni...   
 
czy juz sprawdzales efekty usztywnienia karoserii?
			
			 
 czy juz sprawdzales efekty usztywnienia karoserii?
Arkana  , Captur  , Mii 
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
		byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Wczoraj troszkę polatałem, jest twaaardo, ale prowadzenie bajka no i daily car to to nie jest – głośno, niewygodnie i plomby wypadają  
  
Co do gwintu...
Początkowo sprężyny były skręcone na dwa obroty i wtedy było mega komfortowo, teraz są na sześć obrotów Różnica dość odczuwalna
  Różnica dość odczuwalna  I tak na razie zostanie, a skalę betonu reguluję nastawami amorków
  I tak na razie zostanie, a skalę betonu reguluję nastawami amorków  Na tor na pewno trzeba będzie jeszcze utwardzić(skręcić sprężyny), ale z racji braku wolnego czasu jest taki kompromis.
  Na tor na pewno trzeba będzie jeszcze utwardzić(skręcić sprężyny), ale z racji braku wolnego czasu jest taki kompromis.
			
			 
  Co do gwintu...
Początkowo sprężyny były skręcone na dwa obroty i wtedy było mega komfortowo, teraz są na sześć obrotów
Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Progi dopiero po zlocie 
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
ta rozpórka to shit przynajmiej u znajomka pękło mocowanie na pojeżdżawce , zobaczysz jak pojeżdzisz ostrzej po zakrętach
			
			
		- 
					
						Arkadius 73
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

















