Wymiana rozrządu, numery części GG/GY

Postprzez Jaksa » 15 sty 2008, 01:03

Jak masz pierwsze 120 tysiecy wystarczy wymienic :

Pasek rozrządu RF5C-12-205
Napinacz hydrauliczny RF2A-12-770
Uszczelka pokrywy zaworowej RF5C-10-235 ( przy regulacji zaworów )

Wszystko kupisz w sieci mazdy....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 15 sty 2008, 01:35

ooo – to rolki są "na dłużej"???

Sorki za wprowadzenie w błąd :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 15 sty 2008, 10:18

magicadm napisał(a):– to rolki są "na dłużej
Jak jest autentyczne 120 to wymienia sie pasek + napinacz reszta przy nastepnej wymianie .Są klienci ktorzy zyczą sobie wymienic wszystko ( zalezy od punktu widzenia ;) )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez szoszon1983 » 15 sty 2008, 20:01

Wielkie dzięki.

A jest na forum gdziej jakiś manual wymiany rozrządu?? bo nie znalazłem...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez magicadm » 15 sty 2008, 20:10

Poszukaj w podpisie GofNet-a
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez szoszon1983 » 17 sty 2008, 00:41

pasek wymieniliśmy, ale jedna rzecz mnie troszkę przestraszyła: po zdjęciu obudowy rozrządu, złapałem pasek między kołem na wałku rorządu, a pompą i był luźny, spokojnie mogłem ugiąć go na około 1 cm. To chyba nie jest normalne. Poza tym poszło bez komplikacji i teraz już jeżdżę bez stresu.....

dzięki za pomoc
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez magicadm » 17 sty 2008, 00:51

szoszon1983 napisał(a):pompą i był luźny, spokojnie mogłem ugiąć go na około 1 cm

Raczej to normalny stan. Pasek jest tam dość długi, więc ma prawo się ugiąć.
A jak stary hydronapinacz? Suchy???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 17 sty 2008, 11:22

magicadm napisał(a):Pasek jest tam dość długi, więc ma prawo się ugiąć.
....ale nie tyle....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 17 sty 2008, 16:10

Jaksa napisał(a):...ale nie tyle....

To chyba zależy od siły?
Pudzian to by i zerwał pasek :D
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez szoszon1983 » 17 sty 2008, 22:35

magicadm napisał(a):
Jaksa napisał(a):...ale nie tyle....

To chyba zależy od siły?
Pudzian to by i zerwał pasek :D


...chyba nie dał by rady...

pasek był po prostu luźny, nie musiałem używać żadnej siły. Napinacz był suchy.

Co mnie zaskoczyło to to, że w UK części są tańsze niż w PL, za pasek i napinacz zapłaciłem w serwisie 250 funtów, czyli jakieś 1200pln, a wymiana w serwisie z częściami kosztuje 310funtów (daja upust na częśli). Teraz zostało mi jeszcze filtr kabinowy kupić, dobrać śruby do osłony silnika (dół), bo w sewisie przy jakiś mechanik urwał jedną i jedną zgubił (mogła też sama się odkręcić). Przy dużych prędkościach trochę ją słychać...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez Grzyby » 17 sty 2008, 22:40

szoszon1983 napisał(a):Co mnie zaskoczyło to to, że w UK części są tańsze niż w PL, za pasek i napinacz zapłaciłem w serwisie 250 funtów, czyli jakieś 1200pln

Jesteś pewien że taniej? :)
Ja za pasek, rolki i napinacz dałem 1150 :P Co prawda nie w ASO ale ori :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez szoszon1983 » 19 sty 2008, 00:12

Ja tu na forum już widziałem ceny rzędu 1500pln :| za pasek i napinacz, dla tego uznałem, że nie przepłaciłem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez arti.sa » 12 maja 2008, 20:51

To można by podać oznaczenie części do rozrządu?
Możecie to uzupełnić, pomoze to weliminować błędy w zakupie. :]

Np. do M6 CiTD (121, 136ps):
– pasek UNITA nr ........... ?
– rolka prowadząca NTN nr....................?
– rolka napinająca NTN nr ..................?
nie wiem która rolka ma ten symbol RF5c-12-700 ;)
– napinacz hydrauliczny NTN ...............?
– pompa wody nr ....................?
<b>Była madzia 6 TT czyli traktor TOP ;D</>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2007, 13:47
Posty: 271 (2/0)
Skąd: wschód
Auto: 9-5 aero 260hp, M2 DE 86hp

Postprzez Jaksa » 12 maja 2008, 22:58

Pasek rozrządu RF5C-12-205
Rolka prowadząca RF5C-12-730
Rolka napinajaca RF5C-12- 700
Napinacz hydrauliczny RF2A-12-770
Pompa wodna RF2A-15-100
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez arti.sa » 14 maja 2008, 08:11

Mam takie indeksy podane przez sklep.
Czym się różnią 2 ostatnie pozycje bo na końcu jest B w przypadku napinacza i C pompy?

Indeksy:
– pasek oryginał mazda UNITA nr RF5C-12-205
– rolka prowadząca NTN nr E53042 (RF5C-12-700)
– rolka napinająca NTN nr E53043 (RF5C-12-730)
– napinacz hydrauliczny ORYGINAŁ nr RF2A-12-770B
– pompa wody oryginał mazda nr RF2A-15-100C
<b>Była madzia 6 TT czyli traktor TOP ;D</>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2007, 13:47
Posty: 271 (2/0)
Skąd: wschód
Auto: 9-5 aero 260hp, M2 DE 86hp

Postprzez zdzich44 » 14 maja 2008, 08:24

arti.sa napisał(a):
– napinacz hydrauliczny ORYGINAŁ nr RF2A-12-770B

Mam zamontowany napinacz o tym właśnie symbolu.
Dodatkowo w oznaczeniach paska mam literkę "A" na końcu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 22:31
Posty: 150 (1/2)
Skąd: Kraków
Auto: GL 2.5 AT 2017
BN SkyPassion 2018
Były:
GY 2004 2.0 CITD
GH 2010 2.2 163KM
BM SkyEnergy 2014

Postprzez Blaster7 » 7 lip 2008, 13:33

Mnei wyszedł rozrząd 1050 kpl z pompą po zniżkach w intercar
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez Witold Ziajka » 11 sty 2009, 22:05

Cześć Jaksa mam pytanie dotyczące wymiany rozrządu ile kosztuje u was rozrząd z wymianą oryginalny gdyby był wymieniany pierwszy raz a ile gdyby to był drugi raz co wymieniać się powinno żeby mieć gwarancję (gwarancja jest na km czy lata) . Podajesz 5 elementów a na forum ludzie podają 3 elementy + pompa przy kolejnym razie. Dziękuje za odpowiedź.
Witold Ziajka
 

Postprzez Blaster7 » 12 sty 2009, 07:45

Wymienia się wszystko inaczej nie ma żadnej gwarancji!!!!!!!
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez Enduro » 12 sty 2009, 18:22

Blaster7 napisał(a):Wymienia się wszystko inaczej nie ma żadnej gwarancji!!!!!!!

ale bez pompy wody
ta jest przy drugiej wzmianie do wzmiany
tzn. przy ok. 240tkm przebiegu!
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6