Autko to Mazda 323f bg rocznik 93. Z początku było 1.6 16v i nie narzekałem na niego w żadnej kwestii oprócz osiągów
.Po roku użytkowania wpadło 1.8 DOHC, tak wiec krotki opis:
Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-elektryczne szyby
-centralny zamek
Modyfikacje:
-1.8 DOHC 122 konie i 160nm potwierdzone hamownia zaraz po swapie. Moc po dokonaniu poniższych modyfikacji nie mierzona (oprócz Skrzyni biegów ta była w aucie już na hamowni)
-kolektor 4-2-1 z opla c20xe
-układ dolotowy na airboxie Simota ( ale nie długo zmiana)
-wydech przyjemny dla ucha
2,15" z dwoma tłumikami przelotowymi (środkowy rm01 i końcowy rm04)-skrzynia 1,3
-lekkie koło zamachowe (czeka na montaż)
-short shifter
-rozpórka kielichów przednia górna.
-sportowe sprężyny mts technik
Wnętrze:
-kierownica Momo z wersji GT razem z kompletem foteli i boczków
-gałka zmiany biegów Mugen (replika)
-2x pasy szelkowe schroth
-tył stan surowy (czyt. Pustak)
Zewnątrz:
-przedni zderzak TWR
-tylni ZENDER (czeka na montaż)
-lotka na klapie bagażnika ZENDER
-nakładki na progi ZENDER (czekają na montaż)
-obecnie stalufelgi
Alufelgi na zdjęciach był założone tylko na przymiarke, obecnie sa w malowaniu








Przepraszam za takie zdjęcia. Jak zrobię jakieś sensowne zaraz zaktualizuję








noo ale zobaczymy co z tego wyjdzie nie chce zapeszać wiec nic narazie nie pokazywal ;p
. Ogolnie wystaje jakies 2cm wiec nie obejdzie sie bez ogarniecia negatywu, a co do zamachu to musze zwazyc przed wazylo 9kg...jak tylko sprawdze wage to zaraz pochwale sie




