Cały czas szukałbym nieszczelności, czyli uszczelki przepustnicy i kolektora ssącego.
Poza tym trzeba by podmienić przepustnicę razem z krokowym na inną i sprawdzić.
Z doświadczenia wiem, że V6 Mazdy są baaaardzo czułe na jakiekolwiek lewe powietrze.
Aparat, kopułka, palec, kable pewnie nie będą miały wpływu na takie zachowanie.
Obroty biegu jałowego.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Barthek napisał(a):kable pewnie nie będą miały wpływu na takie zachowanie.
I tu się bardzo ale to bardzo mylisz
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Gdyby były to kable to również byłyby problemy podczas jazdy.
Swoje wymieniałem, bo miały przebicia a efektów ubocznych prawie żadnych nie było.
Napisałem tylko czego doświadczyłem w Xedosie i co go najczęściej boli – uszczelki.
Swoje wymieniałem, bo miały przebicia a efektów ubocznych prawie żadnych nie było.
Napisałem tylko czego doświadczyłem w Xedosie i co go najczęściej boli – uszczelki.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Też nie mają na to wpływu, miałem uszkodzone obie – zero oznak zmian w pracy silnika w Xedosie.
Przestańcie strzelać pomysłami – jeśli mieliście podobne objawy, wtedy podpowiadajcie.
Potem każdy kto szuka odpowiedzi na forum przechodzi przez wszystkie możliwe usterki w aucie...
Przestańcie strzelać pomysłami – jeśli mieliście podobne objawy, wtedy podpowiadajcie.
Potem każdy kto szuka odpowiedzi na forum przechodzi przez wszystkie możliwe usterki w aucie...
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
mialem identycznie przy xedosie kiedys. Czytajac rozne watki napewno sie na to natknales.
Przyczyna byly zle podlaczone wezyki od podcisnien. Sprawdz sobie je jeden po drugim dokladnie zgodnie ze schematem. Walczylem z tym tez jakis czas, reugulowalem tps cuda wianki a byly zamienione 2 wezyki. Dokladnie to samo moze sie dziac jak bedzie gdzies dostawal lewe powietrze. Sprawdz bledy przy okazji, mi wywalilo wtedy sondy i egr. Zmienilem sondy czyscilem egr i nic to nie dalo... Po podlaczeniu podcisnien jak trzeba i skasowaniu bledow nic juz nie wyskakiwalo...
Oczywiscie na zimnym tak jak piszesz bylo wszystko ok a jak sie rozgrzal to gasl albo strasznie spadal z obrotow ze az sie cale auto trzeslo... (doraznie podnioslem obroty tak, zeby nie dusil sie) ale potem na spokojnie wszystko przejrzałem i problem ustapil
Przyczyna byly zle podlaczone wezyki od podcisnien. Sprawdz sobie je jeden po drugim dokladnie zgodnie ze schematem. Walczylem z tym tez jakis czas, reugulowalem tps cuda wianki a byly zamienione 2 wezyki. Dokladnie to samo moze sie dziac jak bedzie gdzies dostawal lewe powietrze. Sprawdz bledy przy okazji, mi wywalilo wtedy sondy i egr. Zmienilem sondy czyscilem egr i nic to nie dalo... Po podlaczeniu podcisnien jak trzeba i skasowaniu bledow nic juz nie wyskakiwalo...
Oczywiscie na zimnym tak jak piszesz bylo wszystko ok a jak sie rozgrzal to gasl albo strasznie spadal z obrotow ze az sie cale auto trzeslo... (doraznie podnioslem obroty tak, zeby nie dusil sie) ale potem na spokojnie wszystko przejrzałem i problem ustapil
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Prawdę mówiąc od początku moim zdaniem nie-fachowca przyczyną są jakieś złe podłączenia etc. Ale problem w tym, że nie mogę znaleźć mechanika, który problem potraktował by poważnie, a sam się raczej słabo na tym znam, ale ale... otóż postanowiłem się bliżej moim nie-fachowym okiem przyjrzeć temu co pod maską, i oto co znalazłem...


Teraz powiedzcie czy to standard, że jeden z wężyków lata sobie luzem, czy też u mnie coś jest nie tak...
Dzięki z góry za pomoc, i oczywiście proszę o wyrozumiałość dla laika


Teraz powiedzcie czy to standard, że jeden z wężyków lata sobie luzem, czy też u mnie coś jest nie tak...
Dzięki z góry za pomoc, i oczywiście proszę o wyrozumiałość dla laika
- Od: 15 sty 2011, 18:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
jesli sie nie myle to ten przewod podcisnienia idzie do obudowy filtra powietrza (fabrycznie) ale tu widze masz inny sportowy dolot wiec nie wiem czy to powinno gdzies byc tez podlaczone zeby dzialalo. Fakt jest taki, ze jak bawilem sie u siebie kiedys to ten wezyk czy byl podlaczony czy odlaczony to technicznie wszystko sprawowalo sie ok i obroty nie falowaly. Co do tego to moze ktos cos podpowie, kto ma stozek i jak podlaczyl ten wezyk
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jak ten wąż jest odłączony silnik chodzi tak samo jak z podłączonym.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
temat nierównych obrotów na jałowych proponuję rozpocząć od DOKŁADNEGO przeglądnięcia szczelności dolotu. DOKŁADNEGO. 3 dni robocze walczyłem z tym w xedosie. Ustawiałem, przestawiałem, sprawdzałem.... no nie wiedziałem co robić. I co? maleńka, ale to naprawdę maleńka dziureczka. Po zatkaniu, jak ręką odjął. Tym bardziej, jeśli nierówne występuję kilka sekund po opadnięciu obrotów. Tyle zajmuje komputerowi dobranie tego i owego 
Wiem, widzę. Kolega ma ładny nowy dolot, ale może jednak coś tam jest nie tak....
Zapraszam do mnie. Zrobimy porządek.
Wiem, widzę. Kolega ma ładny nowy dolot, ale może jednak coś tam jest nie tak....
buster1982 napisał(a):Re: Problem z obrotami na luzie (CA KF)
Post przez buster1982 » 06 mar 2013 22:32
Prawdę mówiąc od początku moim zdaniem nie-fachowca przyczyną są jakieś złe podłączenia etc. Ale problem w tym, że nie mogę znaleźć mechanika, który problem potraktował by poważnie, a sam się raczej słabo na tym znam, ale ale... otóż postanowiłem się bliżej moim nie-fachowym okiem przyjrzeć temu co pod maską, i oto co znalazłem...
Zapraszam do mnie. Zrobimy porządek.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6