________________________________________Modele 323 bg, 323f bg. ________________________________________
Mazda Familia :
___________________– Infini
___________________– GT-X, GT-R & GT-Ae
___________________– Interplay
___________________– Supreme
___________________– Pepper
Mazda Eunos 100 ( Astina )
Mazda 323f Creon
________________________________________Mazda Familia Infini________________________________________
Mazda Familia Infini był produkowany od 1989 do 1990 roku jako specjalny model, tylko Japońska linia sportowa w czterodrzwiowej Familii. Wiele z wykończeń infini jest podobna do amerykańskiej wersji LX, wyposażonej w 1,8 DOHC BP-ZE i 5-biegową manualną skrzynie, do 7100 rpm obrotów. Infini produkowany był tylko w kolorze ciemnej zieleni z unikalną atrapą grila infini oraz tylnym spojlerem ze światłem stopu, logo (∞) na przycisku klaksonu, atrapę grilla. Były też unikalne przednie kierunkowskazy, kierownica Momo, felgi BBS 15", zamszowe wnętrze w stylu GTX , skórzany mieszek i gałka zmiany biegów, rozpórka przednia i tylna, jak również 250 mm hamulce tarczowe na cztery koła. Wyprodukowano koło 1000 Infinis w latach 1989-1990.
Do obejrzenia na Youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=a64IC2mQZOY
Części oraz wyposażenia Mazdy Familia Infini.
________________________________________Mazda Familia GT-X, GT-R & GT-Ae________________________________________
Model JDM GTX, funkcjonalny napęd na cztery koła, wsparcie w ograniczeniu poślizgu oraz turbodoładowany silnik 1.8 L BP. W Stanach Zjednoczonych były dostępne wersje z 1,8 L SOHC bez turbodoładowania silnika lecz z napędem na cztery koła ( 4WD ). Wersja wyścigowa JDM GT-R została dodana w 1992 roku, wyposażony w szereg udoskonaleń w stosunku do modelu GTX: agresywny przedni zderzak z halogenami, grill i maska z otworami, sztywniejsze zawieszenie i stabilizatory , felgi na 5x114.3 , i większe tarcze hamulcowe, drążek stabilizatora większy, GTR 23mm, GTX 22mm, shorter stosunek przekładni kierowniczej do oporu; GTR 2.51, GTX 2,76 . Wnętrze zostało wyposażone w skórzane fotele wraz z alcantarą , i miał możliwość zastąpienia cupholdera panelem z trzema zegarami pomiarowymi, elektryczne starowanie nawiewem przy GTR w ostatnich modelach GTX. Ponadto GTR ma mocniejsze korbowody i tłoki, większą pompę paliwa, wzmocnione korbowody, większą chłodnicę oleju, kolektor dolotowy, większe wtryskiwacze (z 360cc (czarna) do 440cc (pomarańczowe)), usunięto impuls cięte, intercooler zamontowany z przodu, oraz turbosprężarka IHI VJ-23 na łożyskach kulkowych chłodzony wodą . Oba modele GTX i GTR były ograniczone do maksymalnej prędkości 180kph.
----WERSJA JDM GTR----
https://www.montrealracing.com/forums/s ... o-198-1993
GT-R odznaczł się mocą 210 KM (154 kW) w porównaniu z GTX z 185 KM (136 kW ). Specjalna wersja GT-R były produkowane jako GT-AE wyprodukowano 300 sztuk. Takiej samej mocy jak GT-R, ale był o 30 kg (66 lb) lżejsze, wyposażone w krótszą skrzynie biegów, a większy górny spoiler ze szczeliną pomiędzy klapę i spoilerem skierował powietrze do nowego dolnego spojlera. Okablowanie dla ABS, A / C, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, centralnego zamka i szyberdachu zostało usunięte. Zamiast używać skórzane wnętrze GTR, użyto lżejszego wnętrza z GTX.
Interplay
January 1991 – June 1993
Supreme
January 1991 – June 1994
Pepper
February 1989 – December 1990
________________________________________Mazda Eunos 100 ( Astina )________________________________________
Eunos 100 – Mazda Familia Astina sprzedawane w salonach Eunos pod koniec 1989 – 1993 roku, służyła jako model klasy podstawowej dla marki Eunos. Była dostępna z silnikiem benzynowy 1597 cm³ DOHC lub 1839 cm³, mogła być wyposażona w automatyczna 4-biegową skrzynie lub 5-biegowa manualna.
Do obejrzenia na Youtube.

https://youtu.be/j8FrYNypzzA
Części oraz wyposażenia Mazdy Eunos ( Astina ).
________________________________________Mazda 323f Creon________________________________________
Części oraz wyposażenia Mazdy 323f Creon