Witam wszystkich
Nie wiem czy już był taki temat ale napisze.
Mam mazda 323f 2.0 v6 zwykły KF 33 i takie pytanie do do was,czy mogę wymienić głowic te z kf 33na kl 47 z mazdy xedos 9?? Zauważywlem ze w głowicy kl ma większe otwory powietrza wlot i wylot bardziej prostokątne niz w kf średnice zaworów, chciałbym przełożyć do mego bloku kf te głowice wraz z kolektorem z kl i przepustnica,wiem ze zwiększy się komora dolotowa powietrza więcej go dostanie,ale pytanie mnie dręczy czy podejdzie ten zestaw ? bo jak nie to zostanie mi powiększenie otworów wlotowych i wylotowych i włożenie kolektora z kl od razu z wypolerowanie kolektora od środka i komór spalania z dolotem. Próbował ktoś coś takiego kiedyś Dzięki a info
Wymiana glowic
Strona 1 z 1
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
fajny pomysł! ja zawsze popieram modyfikacje Kf-a i dołączam się do pytania
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
TEL: 607832825
Wszystko się da Polak potrafi Raczej robota bez sensu i do tego niezła rzeźba. Nie lepiej po prostu wsadzić kompletnego KLa?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
swap? wszyscy to robią a jak wiadomo kultura pracy Kfa nieoceniona
a różnica głowic jeśli chodzi o kanały ssące jest ogromna pytanie tylko takie jeszcze czy średnica zaworów jest takasama?
a różnica głowic jeśli chodzi o kanały ssące jest ogromna pytanie tylko takie jeszcze czy średnica zaworów jest takasama?
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
TEL: 607832825
Dis przykładałem nowa uszczelkę pod głowicę od kf do głowicy kl i wszystko pasuje tylko pytanie czy zawory nie będą walić po tłokach, trza zmierzyć, a jak będzie wsio ok to znalazłem strona gdzie pokazują jak podkręcić kl wiec robię to co tam ,wypoleruje komorę spalania dolot wylot i kolektor oczywiście w środku wszystko ,mam tylko pytanie jak sprawdzić hydrauliczne popychacze czy są szczelne
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
wiem ze jest inna średnica cylindrów ,ale głowica pasuje jedynie ma większe doloty wyloty i zawory ,i martwią mnie zawory bo nie wiem czy nie zahaczą o tłoczek chodź ponoć silniki k są bezkolizyjne
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
Na pewno silnik będzie bezkolizyjny jak zmienisz głowicę albo tłoki
To, że śruby pasują nie oznacza nic, ponieważ blok na zewnątrz jak i głowice są takie same, w środku inna bajka... Ciekawe jaką uszczelkę założysz aby spasować jedno z drugim ?
To, że śruby pasują nie oznacza nic, ponieważ blok na zewnątrz jak i głowice są takie same, w środku inna bajka... Ciekawe jaką uszczelkę założysz aby spasować jedno z drugim ?
niestety głowica z kl do kf nie podejdzie
powód kl ma większe zaworki w głowicy i będą stykały o gładź cylindra ,więc zostaje mi tylko powiększenie kanałów dolotowych i wylotowych jak w kl,zawsze coś wiec będę kombinował z kolektorem dol. z kl xedosa 9 ,i mam pytanko któryś z Mazdowiczów jeździ na kolektorze tym z kajneru z allegro bo go zakładam i zaślepiłem egr i wycięcie kata
powód kl ma większe zaworki w głowicy i będą stykały o gładź cylindra ,więc zostaje mi tylko powiększenie kanałów dolotowych i wylotowych jak w kl,zawsze coś wiec będę kombinował z kolektorem dol. z kl xedosa 9 ,i mam pytanko któryś z Mazdowiczów jeździ na kolektorze tym z kajneru z allegro bo go zakładam i zaślepiłem egr i wycięcie kata
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje