[AJ]modyfikacje poprawiające osiągi
		
				1, 2
			
	
	.............
			
			
				Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:23 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		- 
					
						Arkadius 73
 
.............
			
			
				Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:24 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		- 
					
						Arkadius 73
 
Długo by trwało podliczanie kosztów ale jak już zabrnąłem tak daleko to pozostało jeszcze kilka kroków do zrobienia i wtedy dopiero zacznie jeżdzić
			
			
		- 
					
						Arkadius 73
 
Zadałem pytanie o zmiany mechaniczne i szukam odpowiedzi , koszty mnie już nie interesują ale większość robię sam , osiągi to zobaczymy jak wszystko skończę , teraz z rolki zostawiam st220 i Jaga z bliżniaczymi jednostkami napędowymi , więc trochę satysfakcji jest .
będę miał chwilę to powrzucam zdj
			
			
		będę miał chwilę to powrzucam zdj
- 
					
						Arkadius 73
 
Arkadius 73 napisał(a): koszty mnie już nie interesują ale większość robię sam
ale innych interesują
......................
			
			
				Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:24 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		- 
					
						Arkadius 73
 
Trochę się bałem ale chciwość wzięła górę.  Moja Madzia jest bo modyfikacji programu ECU. 
Po wyszło 238KM i 292Nm :–)
Musze przyznać, że może szału nie ma bo autko w standardzie mocne ale jest żywsze i może troszkę mniej pali – tak 0.5l
			
			
		Po wyszło 238KM i 292Nm :–)
Musze przyznać, że może szału nie ma bo autko w standardzie mocne ale jest żywsze i może troszkę mniej pali – tak 0.5l

- Od: 22 lut 2009, 19:33
 - Posty: 99
 - Skąd: Rzeszów
 - Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007 
..............
			
			
				Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:25 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		- 
					
						Arkadius 73
 
Zrobiony remap flasha w ECU.
Modyfikację robili goście z MediCAR z Łańcuta.
Pomiar na kołach za pomocą DYNOMETa.
Trwało to 2 dni bo ponoć zawartość ECU jest poje..... nie chcę cytować ale tak mówili :–)
Arkadius 73 – w mojej opini wiara nie ma tu nic do rzeczy :–)
Ten motorek ogarniają już od pewnego czasu i z seri można wyciągnąć 237KM bez większego kłopotu.
			
			
				Modyfikację robili goście z MediCAR z Łańcuta.
Pomiar na kołach za pomocą DYNOMETa.
Trwało to 2 dni bo ponoć zawartość ECU jest poje..... nie chcę cytować ale tak mówili :–)
Arkadius 73 – w mojej opini wiara nie ma tu nic do rzeczy :–)
Ten motorek ogarniają już od pewnego czasu i z seri można wyciągnąć 237KM bez większego kłopotu.
- Załączniki
 - 
		
 

- Od: 22 lut 2009, 19:33
 - Posty: 99
 - Skąd: Rzeszów
 - Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007 
Niestety ograniczenie prędkości wynika z automatycznej skrzyni i nie są tego na dzień dzisiejszy obejść. Dane dotyczą manuala.
			
			
		
- Od: 22 lut 2009, 19:33
 - Posty: 99
 - Skąd: Rzeszów
 - Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007 
....................
			
			
				Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:25 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		- 
					
						Arkadius 73
 
Fajnie że się odezwaliście Panowie , dobrze że ktoś to robi ale nadal czekamy na wykres 
Pozdrawiam
			
			
		Pozdrawiam
- 
					
						Grucha
 
MediCAR napisał(a):Powód jest prosty M6 nie jest autem do sportu i zajmuje się tym nieliczne grono entuzjastów zakochanych w swoich M6 v6 – subaru to domena profesjonalistów. Auto projektowane z myślą o sporcie i sprawy oprogramowania rozbite na atomy.
Jest to moja subiektywna ocena, która nie przekreśla szans tych v6tek na podobny los, czego wam i sobie życzę.
Moja ocena jest nieco inna jeżeli chodzi o subaru. Różnica między tym autem dla profesjonalistów a naszymi M6 polega w głównej mierze na grubości portfela. Subaru zostało wypuszczone z prostym softem nie zabezpieczonym na "grzebanie" oraz całą masą dostępnych modyfikacji i cześci zamiennych które można sobie dobierać w zależności od potrzeb. Dodatkowo podchwyciły to firmy produkujące części zasypując rynek dodatkowymi gratami do subaru. Po prostu auto rozwojowe modyfikacyjnie – co nie czyni go wg mnie od razu autem dla profesjonalistów.
M6 też posiada wiele wad – nie jestem zagorzałym obrońcą tej marki. Ale wiele firm, które ogłaszają się jako "tuningowe" w rzeczywistości to potrafią tyle co zwykły Heniek elektronik z osiedla. Wgrać soft stworzony przez kogoś innego potrafi wiele osób. Ale "rozebrać" nowy to już można ich na palcach policzyć. A tu każdy jest wielce profesjonalistą – ale tylko z nazwy.
Sterownik jest seryjny (dołożony jest tylko cpe maf customizer programowalny ), chodzi mi o zmiany mechaniczne które mam pod maską.
Odezwę się telefonicznie .
			
			
		Odezwę się telefonicznie .
- 
					
						Arkadius 73
 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6
