Spalanie Mazda3 BK
u mnie w granicach 6 litrów. Mam juz dośc tej zimy !
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
u mnie w 1.6 też ok 10l.
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
właśnie wczoraj przeglądałem twoje staty i albo masz mega ciężką nogę, coś nie tak z silnikiem, światła co 200m albo to wszsytko razem
9l 1.6diesel'em to godny wynik nawet jak na zimę i miasto 
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
jako ze juz conieco pojezdzilem moja mazda z silnikiem 1.6 benzyna to tak sie na chwile obecna ksztaltuje spalanie :
miasto 8,5l
trasa 6,0 – 6,5l przy predkosciach 120km/h
miasto 8,5l
trasa 6,0 – 6,5l przy predkosciach 120km/h
-
Pyton162
cbr napisał(a):Przy jeździe po mieście może zacząć Ci się grzać wtedy.
Mało km robię po mieście, jak już to kilka krótkich odcinków w weekend a zimą to nawet lepiej, że szybciej zagrzeje się motor na takich krótkich odcinkach. Co innego gdybym miał jeździć tak przez min godzinę.
Dominooo napisał(a):Śmiechu warte
Poczytaj moje osiągi
Szkoda, że nie podajesz średniej prędkości. Łatwiej zweryfikować styl/warunki jazdy.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Miasto – 9,3L
Trasa – 5,7 – 6,2L (100-120km/h)
Trasa – 5,7 – 6,2L (100-120km/h)
bjorm napisał(a):właśnie wczoraj przeglądałem twoje staty i albo masz mega ciężką nogę, coś nie tak z silnikiem, światła co 200m albo to wszsytko razem9l 1.6diesel'em to godny wynik nawet jak na zimę i miasto
widmo82 napisał(a):Szkoda, że nie podajesz średniej prędkości. Łatwiej zweryfikować styl/warunki jazdy.
O warunkach pisałem kilka postów wstecz i chyba na poprzedniej stronie.
100% miasto, non stop korki i dystans pokonywany to około 6,5 km w jedną stronę
Przeglądając statystyki zużycia 2 lata wstecz można zauważyć różnicę. Teraz jest dużo większe ponieważ drogi którymi dostaję się do pracy są od ponad roku rozkopane i modernizowane. W tym roku ma się zakończyć ta gehenna bo inaczej UE zabierze miastu wszystkie pieniądze
Dominooo napisał(a):O warunkach pisałem kilka postów wstecz i chyba na poprzedniej stronie.
To mało mówi. Zobacz swoje spalanie 10.2012
8,7/100 i 6,57/100 – spora różnia przy tym samych teoretycznie warunkach. Róźnica w średniej prędkości zapewne będzie ponad 10km/h a może nawet 20km/h
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
widmo82 napisał(a):...teoretycznie...
Dokładnie, teoretycznie.
Nie wnikajmy w takie szczegóły i porównania tylko tych dwóch wyników. Popatrz na pozostałe, które są średnio o 2 litry wyższe od tego jednego. Nie pamiętam jakie warunki i prędkości miałem uzyskując spalanie 6,57 l.
Patrzę na realne średnie spalanie z prawie połowy roku jakie uzyskałem jeżdżąc w warunkach o jakich wspomniałem wcześniej.
Analizując moją drogę do pracy w jedną stronę, pokonuję odcinek około 6,5 km. Na tym odcinku zatrzymuję się dokładnie przy 10 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną i dwóch rondach. Odcinek ten jest wiecznie ruchliwy i zakorkowany. To i tak jedna z najlepszych tras jakimi mogę teraz dojechać do pracy. Zrezygnowałem z jazdy drogą, którą jeździłem przez poprzednie lata ponieważ od ponad roku jest tam ruch wahadłowy ze względu na gruntowną przebudowę i remont dróg.
To tyle w kwestii szczegółów
A ja już przestałem się dziwić że co niektórym wychodzą takie wysokie spalania. Od czasu jak w garażu u boku madzi zamieszkała Ibiza (131HP + czip = jakieś 170HP) średnio spalanie w maździe podskoczyło o 1,5l a nie jeżdzę w korkach ciągle płynna jazda auto rozpędzam dając mu buta i potem już spokojnie w granicach 120-140. Do pracy w jedną str. 22km większość autostrada. Jak się przesiadam z seata do mazdy to chce się żeby to tak samo jechalo a poprostu jest to nie możliwe więc dociskam czego efekty widać. Dodając do ciężkiej nogi korki jak ktoś ma z nimi dziennie do czynienia czego ja wogóle nie doświadczam to pewnie miał bym spokojnie z 7-8l/100 jak nie więcej.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Mi też udało się uzyskać wynik powyżej 9l/100km. Średnie jakie mam teraz to ok 7l i jest to chyba normalne przy dość dynamicznej jeździe 100% miasto. Jestem ciekawy jak jeżdżą ci, co spalają poniżej 6l w mieście...
- Od: 19 cze 2011, 12:54
- Posty: 235
- Skąd: Murowana Goślina/Grajewo
- Auto: Mazda 3 Y6 '05 już bez FAP
lewy pas i pierwszy na swiatłach ;p Nie mam stylu zamulacza a spalanie udaje mi sie zrobic w zime ponad 6 litrów a w lato spalanie mam okolo 5, a potrafie nawet nizej zejsc 
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Ja mam do pracy 10km przez 1 długa wiochę, jazda raczej płynna 50-70km/h. W zimie komp pokazuje 6,1-6,2, przy dystrybutorze wychodzi zawsze 5 z przodu (5,99
). Ale wystarczy 1 dłuższa trasa (120km do Wrocka i spowrotem) i komp schodzi poniżej 6l/100km.
Ale zimy też mam dość, bo chcę w końcu sobie przypomnieć jaki kolor ma moje auto (narazie jest błotny).

Ale zimy też mam dość, bo chcę w końcu sobie przypomnieć jaki kolor ma moje auto (narazie jest błotny).
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Dominooo napisał(a):Dla mnie to nierelne, poniżej 6 L w mieście (w centrum miasta!).
Poczytaj otomoto, tam tyle pali ten motor
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
mi pali w zależności od nastrojów:)
Ogólnie staram się oszczędzać paliwo i jeżdzić w miarę eko. W ciągu ostatniego roku średnia to jakieś 7l/100. Oczywiście komputer pokazuje różne bzdury. Ostatnio np. miałem na komputerze 6,4 a po zatankowaniu przeliczyłem na 7,2. Także spora różnica. Zawsze leję po koreczek i średnio wsadzam 51 l. W styczniu miałem taką sytuację, że odwlekałem z tankowaniem
do ostatniej chwili i pomimo, że wskazówka poziomu paliwa nie była wychylona bardziej niż kiedykolwiek.... nie dojechałem na miejsce. Jechałem po równej drodze z obrotami w okolicy 2k i nagle poczułem sprzeciw Madzi. Wlałem wtedy awaryjnie 3l i 10 km później na stacji dolałem 52 l co oznacza, że osiągnąłem totalne dno:) no z malutkim zapasem. Ale ogólnie tankuję zawsze jakieś 10 – 15 km po tym jak "reming" wskaże 0.
A i rezerwa też mi się zapala różnie. Na emeryt style pojawia się przy 65-70 km, a na "racing style" to nawet 40.
Ogólnie staram się oszczędzać paliwo i jeżdzić w miarę eko. W ciągu ostatniego roku średnia to jakieś 7l/100. Oczywiście komputer pokazuje różne bzdury. Ostatnio np. miałem na komputerze 6,4 a po zatankowaniu przeliczyłem na 7,2. Także spora różnica. Zawsze leję po koreczek i średnio wsadzam 51 l. W styczniu miałem taką sytuację, że odwlekałem z tankowaniem

A i rezerwa też mi się zapala różnie. Na emeryt style pojawia się przy 65-70 km, a na "racing style" to nawet 40.
Są użytkownicy na forum co zaryzykowali jazdę nawet 60km poniżej "0" z komputera
Miej swiadomość, że filtr paliwa, pompa... dostają syf z dna baku. Lepiej tankować zaraz po zapaleniu się rezerwy.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości