Autko po zimie jakie koszty?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Kruszynkia » 14 mar 2013, 18:20

Witam.
Mam w swojej Mazdzie mx3 z 1995r. do zrobienia:
Wymiana oleju silnikowego
wymiana filtrów
wymiana płynu w chłodnicy
przewody tylne hamulcowe
sprzęgło (całe)
przejrzenie układu hamulcowego
przejrzenie zawieszenia (tłuczenie tylne)
lewy sworzeń wahacza tył
zbieżność
ustawienie obrotów
amortyzatory + sprężyny przód
mycie i konserwacja podwozia
(części kupuje mechanik)
oraz oczywiście robocizna


I pytanie... Ile Waszym zdaniem by to kosztowało?
Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi :)

Pozdrawiam papa
Kruszynkia
 

Postprzez Bartek1986 » 14 mar 2013, 18:30

Obstawiam okolice 3k :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Kruszynkia » 15 mar 2013, 21:26

<oczy> No jednak mam nadzieję, że mniej...ehh :(
Kruszynkia
 

Postprzez honda2911 » 16 mar 2013, 00:14

sane czesci pewnie kolo 1,5 tys wyjdą
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez jarsoN » 16 mar 2013, 00:40

Zależy przedewszystkim jakie mechanik ma dojście do części, bo np. ostatnio patrzyłem sprzęgło valeo do b6 kosztuje po wszystkich możliwych zniżkach w okolicach 150-170zł.

Ja myślę, że więcej jak 2k nie powinno wynieść razem z robocizną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez Dominator » 16 mar 2013, 01:12

przed zima bylo cacy ze teraz az tyle trzeba robic na raz,ze tak zapytam?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez 4fly » 16 mar 2013, 02:49

ja proponuje pojechać do mechanika i zapytać! on będzie wiedział <czarodziej>
a jak ci się nie chce to poszukaj w necie tel i zadzwoń
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2011, 17:58
Posty: 187
Skąd: Poznań
Auto: Toyota GT86

Postprzez wiiteekk » 16 mar 2013, 15:03

Najdroższe z tego będą amorki i sprężyny, tutaj będziesz musiał się zastanowić czy tańsze zamienniki czy bardziej firmowe części. Same części to wyniosą z 1,5 tyś na pewno albo i więcej. Pogadaj z mechanikiem ile będzie chciał za robociznę. Jeśli jakiś znajomy to weźmie mniej ale normalnie to pewnie drugie tyle co części.
wiiteekk
 

Postprzez honda2911 » 16 mar 2013, 19:38

przecież to wszystko można samemu ogarnąć
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Bartek1986 » 16 mar 2013, 19:45

Kocham takie idiotyczne komentarze :|
Czy to, że ty byś to dał rade zrobić ma znaczyć, że każdy musi to potrafić, mieć garaż, kanał, narzędzia itd ?? To ciekawe po co są mechanicy według ciebie ?? <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez honda2911 » 16 mar 2013, 21:14

Bartek1986 napisał(a):Kocham takie idiotyczne komentarze :|
Czy to, że ty byś to dał rade zrobić ma znaczyć, że każdy musi to potrafić, mieć garaż, kanał, narzędzia itd ?? To ciekawe po co są mechanicy według ciebie ?? <glupek2>


a twój komentarz też tutaj nie jest potrzebny bo i tak nic nie wnosi ...
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Bartek1986 » 17 mar 2013, 02:59

Oświeć mnie co wniósł twój :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Kruszynkia » 18 mar 2013, 17:23

Ooo:) Wiedzę, że gorąca dyskusja się rozwinęła:)
Już śpieszę ze wszystkimi odpowiedziami:)
Po 1 jestem kobietą, więc nie znam się na naprawie aut i nie umiem tego robić...ale z poprzedniego mojego postu dotyczącego szybki, sama zdziałałam i działa...lecz tych napraw raczej nie ogarnę...
Po 2...Przed zimą autko było w części robione, ale powiedzmy sobie szczerze...mało kilometrów nim nie robię, więc trzeba co nieco w nim zrobić...
i po 3...info dla zainteresowanych – wszystko to co w poście wymienione przeze mnie oprócz (lewy sworzeń wahacza tył oraz amortyzatory + sprężyny przód), zostawiam to na później...wiadomo kokosów się nie zarabia ;P
Cały koszt razem z robocizną oraz częściami 1050zł...
I nie o to chodzi czy chce mi się szukać coś w necie czy jeździć do mechanika...Mechanika mam zaprzyjaźnionego i zna moje autko...Po prostu pomyślałam, że zapytam specjalistów, ponieważ mx3'ójka jest moim 1 autkiem, więc będą wiedzieć...ale jak widać można tu spotkać osoby, które tylko drwią z innych a to jest nie fajne;/

Ok...więc autko ocenione, wiele fajnych i pomocnych wypowiedzi ;)
Dzięki wielkie za wsparcie i pomoc:)
Autko leci do robienia <jupi>

Uważam temat za zamknięty:)
papa
Kruszynkia
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323