Brak masy we wtyczce od wtrysku nr 1[BA BP]
Strona 1 z 1
Tak jak w temacie – na benzynie odpinajac przewod wn nie ma roznicy w pracy silnika , a iskra jest ( spraedzane na kilku swiecach) . Na gazie juz czuc roznice. iedawno wgniotlem zbiornik i auto nie chcialo chodzic na benzynie , dopiero dzis wykrylem usterke i naprawilem. Czy to wtrysk zatarl sie od braku paliwa w listwie ? Czy moze cos innego ? Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 15 mar 2013, 18:46 przez Dylanu, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 25 lut 2013, 00:17
- Posty: 14
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323F BA 1.8 b/g
Zamień na próbę przewody zapłonowe i zobacz czy problem nie przeniesie się na inny cylinder.
A poza tym proszę o prawidłowe nazwanie tematu zgodnie z obowiązującymi zasadami i Regulaminem Forum.
Polecam też lekturę FAQ.
Temat sam przeniosę we właściwe miejsce.
PS. I określ jaki masz model auta w profilu (BA czy BG?)
A poza tym proszę o prawidłowe nazwanie tematu zgodnie z obowiązującymi zasadami i Regulaminem Forum.
Polecam też lekturę FAQ.
Temat sam przeniosę we właściwe miejsce.
PS. I określ jaki masz model auta w profilu (BA czy BG?)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Aby nastąpił zapłon to musi być mieszanka paliwowa w określonych proporcjach i iskra do jej zapalenia więc czegoś u ciebie nie ma skoro nie pali na jednym z cylindrów.
Zamień te przewody i zobacz czy nadal problem dotyczy tego jednego cylindra
Ja miałem przebicie na przewodzie akurat w miejscu zgrubienia jak nachodzi na świecę zapłonową.
Nie było to widoczne bo przebicie było w części poniżej poziomu obudowy rozrządu.
PS. proszę ponownie o poprawną pisownię i poprawne nazwanie tematu bo w przeciwnym wypadku wyląduje on w koszu. Jak dalej nie wiesz o co chodzi to zadaj pytanie poprzez PW (ikona "dymka" pod moim avatarem)
Zamień te przewody i zobacz czy nadal problem dotyczy tego jednego cylindra
Ja miałem przebicie na przewodzie akurat w miejscu zgrubienia jak nachodzi na świecę zapłonową.
Nie było to widoczne bo przebicie było w części poniżej poziomu obudowy rozrządu.
PS. proszę ponownie o poprawną pisownię i poprawne nazwanie tematu bo w przeciwnym wypadku wyląduje on w koszu. Jak dalej nie wiesz o co chodzi to zadaj pytanie poprzez PW (ikona "dymka" pod moim avatarem)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Brak masy na wtyczce , czyli sygnalu z ecu. Wymiana komputera ?
Dopisano 15 mar 2013, 13:22:
Jakie powinno byc napiecie na tych wtykach ? Na pozostalych 3 podczas pracy silnika napiecie oscyluje ponizej 1v
Czy wie ktos ktory pin na komputerze jest odpowiedzialny za mase do wstryskiwacza nr 1 ?
Dopisano 15 mar 2013, 13:22:
Jakie powinno byc napiecie na tych wtykach ? Na pozostalych 3 podczas pracy silnika napiecie oscyluje ponizej 1v
Czy wie ktos ktory pin na komputerze jest odpowiedzialny za mase do wstryskiwacza nr 1 ?
- Od: 25 lut 2013, 00:17
- Posty: 14
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323F BA 1.8 b/g
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość