Im mniej paliwa tym bardziej szarpie

Postprzez GofNet » 15 lut 2006, 00:23

karolkus napisał(a):czy od 3d 323 BG pasuje sam bak to mojej f'ki ??
Nie wiem, czy mocowania pasują, ale występują różne pojemności baków w zależności od modelu.
Zbiornik paliwa:
<czytaj> model ze ściętym tyłem: 50l
<czytaj> model z załamanym tyłem: 55l
<czytaj> F-Coupe: 55l
<czytaj> rezerwa: 8-11l

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez karolkus » 15 lut 2006, 09:15

Chyba mam rozwiazanie:)

Udalo mi sie odkrecic pompke :) okazalo sie ze tworzywo w filtrze wstepnym jest wygiete i przy samym dole pompki. Rozwiazalem to tak ze rozciolem na samym dole ten filtr wywalilem to plastikowe badziewie ze srodka i wlozylem do srodka dwa znalowe ciezarki do wywazania kol (zeby filtr lezal na samym dole :) Poczym koniec gdzie bylo rozciete zawinolem jak tubke zx klejem i przeszylem drutem :) jak reka odjol :) przynajmniej na razie dziala swietnie :) Teraz jestem na etapie wyjezdzania paliwka zeby zobaczyc jak bedzie z rezerwa :) Niestety nie mialem aparatu zeby porobic fotoski :)
jest MPV LW '00 BENZYNA oraz mazda 323f BJ 1,6 16v AUTOMAT 2002r.
Była: 3xMazda 323f 2,0 ditd 01 Mazda 323p 1,3 16v '97
2xmazda 323f bg 1,6 16v jedna zezłomowana
Mazda 323f 1,8 SOHC 16v klima sekwencyjny LPG elektryczne szybki i lusterka '92 – zezłomowana po 430tys km przebiegu i 5 latach :)
Mazda 323 1,3 8v BF 5d :) '89 – zezłomowana :(
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 20:54
Posty: 154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: M6 2.5T 2018
Wołek roboczy Premacy 2003 Automat :D
Nissan Leaf
Land Rover LR3 4.4 V8

Postprzez mlody1921 » 15 lut 2006, 18:18

no to git tez sie u siebie za to biore bo ja chce zeby juz ganialo na benzolku ;]
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez karolkus » 15 lut 2006, 18:32

no i zapalila sie rezerwa i jeszcze smiga. Ale tak sie zastanawiam czy nie bylo by dobrym pomyslem wlozyc jeszcze w ten filtr jakis przewod odporny na paliwo lub cos zeby nie filtr nie byl plaski :). Jezeli wyjezdze do konca paliwko i zachowa sie tak jak kiedys jak sie paliwko konczylo to uznam ze naprawa zakonczona sukcesem – a juz liczylem sie z zakupem nowej pompki :) a po zalozeniu tego filtra i tak problem by pozostal :)))

Pozdrawiam
jest MPV LW '00 BENZYNA oraz mazda 323f BJ 1,6 16v AUTOMAT 2002r.
Była: 3xMazda 323f 2,0 ditd 01 Mazda 323p 1,3 16v '97
2xmazda 323f bg 1,6 16v jedna zezłomowana
Mazda 323f 1,8 SOHC 16v klima sekwencyjny LPG elektryczne szybki i lusterka '92 – zezłomowana po 430tys km przebiegu i 5 latach :)
Mazda 323 1,3 8v BF 5d :) '89 – zezłomowana :(
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 20:54
Posty: 154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: M6 2.5T 2018
Wołek roboczy Premacy 2003 Automat :D
Nissan Leaf
Land Rover LR3 4.4 V8

Postprzez mlody1921 » 18 lut 2006, 19:12

witam no wyciagnolem pompke i czysto szystko jak ma byc juz sie załamałem ale cos mnie smiglo ze jak sie odkreca korek od baku to jakby nabieral powietrza zapowietrzony uklad,wiec popuscilem korek wlewu i ogien [tiiit] jak nigdy super coooool i pytanie gdzie jest ten caly odpowietrzacz baku ??????
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 19 lut 2006, 14:14

mx-siarze gdzie ten odpowietrzacz moze ktos pomocy udzielic ????????? :(
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez komor77 » 27 lut 2006, 20:59

Wycofuję wszystko, co napisałem w poprzednim swoim poście, bo to nie jest prawidłowe rozumowanie... Zrobiłem tak jak sugerowałem kolegom, i... guzik pomogło... Z początku było jakby lepiej, ale przy zdecydowanym dodaniu gazu problem powrócił... Dlaczego pomogło koledze? Naprawdę nie wiem...:( Ale już chyba wiem, gdzie leży problem... I "naprawiając" pompke a raczej smok z filterkiem na pompie przez przypadek udało mu sie... Zresztą zadzwoniłem do niego wczoraj i... również potwierdził, że pomogło na 2 tygodnie... To zdecydowanie dłużej, niż u mnie...:D. Odetchnąłem, bo zyskałem dowód, że jednak NIE TĘDY DROGA...
Okazuje się, że "kitajec" jest sprytniejszy niż przewiduje to ustawa...:)
Oczywiście, że zapowietrzenie zbiornika bedzie objawiało się mniejszą wydajnością pompowania, a w efekcie gorszymi osiągami silnika... Ale u mnie cały czas występował problem nagłego i nieodwracalnego wystąpienia tej usterki... To nie dawało mi spokoju... Ten objaw wystąpił nagle i trwa do dziś przy mniejszej ilości paliwa. Więc zacząłem się zastanawiać, dlaczego objaw wystąpił nagle... Nie dawało mi to cały czas spokoju. Co też mogło nawalić, że objaw wystąpił NAGLE?! I chyba mam. W mojej BF pompa paliwa i smok z filterkiem jest identyczny jak w silnikach nowszych i to tych na pełnym wtrysku, od pojemności 1,6 zaczynając, tym bardziej, że u mnie jest jeszcze turbina, więc przy wkręcaniu się na wysokie obroty, pompa musi dać dość dużo paliwa, podejrzewam, że więcaj, niż ta do zasilenia silnika 1,8. Jak ostatnio montowałem ten przewód, to już po włożeniu całości do zbiornika paliwa spostrzegłem, że w środku tego filterka była, owszem, część plastikowa, ale nigdzie NIE BYŁO śladów, czy resztek czegoś, co mogłoby się ułamać czy pokruszyć... Kto oglądał pompę, wie, jaką gęstość ma ten filterek... Nie miałoby prawa nic sie stamtąd wydostać... Jak już składałem to do środka zbiornika, przed próbą, coś mi mówiło – "zrobiłeś miszczu babula"... Tak, nie miałem przekonania, że objaw zginie bezpowrotnie... I nie zginął...;| Więc jeśli nic się nie połamało i pokruszyło, to co mogło strzelić, że wystąpiło to nagle?! Tyle razy dawałem w pedał na rezerwie, i wszystko było cacy... A tu proszę: raz coś "strzeliło" i... problem do dzisiaj... Nie mam żadnej możliwości zobaczyć innej pompy ze smokiem, bo wiedziałbym wtedy na pewno, ale dopóki tego nie zrobię u siebie, mogę tylko przypuszczać, że wiem, co japoniec wymyślił, żeby nie było zakłóceń w dopływie paliwa, nawet jeśli jest go tylko tyle, że ssie z dna... Na dniach to zrobię... (pracuję i muszę naprawde poszukać ekstra czasu), ale napiszę na pewno, gdzie leżała przyczyna...:) Nie chcę jak poprzednio wyrokować, zanim zrobię i sprawdzę... Do usłyszenia, za parę dni. Pozdrówka.
komor77
 

Postprzez mlody1921 » 28 lut 2006, 14:10

komor77 to rob i mow bo mi dalej szarpie cholera jakby brakowalo paliwa bo jak stanolem przdnimi kolami wyzej na sniegu a tylne na asfalcie to na postoju mozna bylo dawac na gaz i jak burza sie wkrecala furka co to moze byc qrde
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez karolkus » 4 mar 2006, 18:59

jeszcze raz ja jednak zabawa smokiem nie pomogla zbyt wiele :) ale pomogla – przy mrozniejszych nocach dalo mi to do myslenia (rano autko szarpalo niechalo jechac jakby nie dostawalo paliwa:) po przejechaniu jakis 3-4km prbblem zniknol (czyli tak jak w zasadzie bylo tylk oze przy skrecaniu nie mrpzerywala. Cos mnie tkjnelo . Wywalilem pompke jesazcze raz – na filtrze masa rdzy. Ok oczyscilem zlozylem i smigalo dobrze 2 dni. Pomyslalem ze znow sie zapchalo odkrecilem i wyciagnolem pompke bylo juz pozno wiec olalem sprawe nie skladalem tylko poszedlem spac :) (aaa wypompowalem paliwko przed wyjeciem pompki – dzieki temu okazalo sie ze nie zasysala wszystiego :)
Nastepnego dnia rano bez glebszych pomyslow poszedlem to skladac no i moim oczom ukazal sie lod :) lod z rdza :) po wybraniu wszyskiego ladnie :) problem nie wystepuje juz drugi tydzien i mam wrazenie ze w moim przypadku to bylo to :) wczesniej rdzy niebylo widac a lodu tym bardziej bo zarazz po jezdzie lodu w paliwie nie widac. Poprostu chyba paliwko niespalone ktore powraca z rampy wtryskow jest podgrzane i ono rozpuszcza ten lod :) mi sie idalo moze to kogos naprowadzi na trop
Powodzonka :P
jest MPV LW '00 BENZYNA oraz mazda 323f BJ 1,6 16v AUTOMAT 2002r.
Była: 3xMazda 323f 2,0 ditd 01 Mazda 323p 1,3 16v '97
2xmazda 323f bg 1,6 16v jedna zezłomowana
Mazda 323f 1,8 SOHC 16v klima sekwencyjny LPG elektryczne szybki i lusterka '92 – zezłomowana po 430tys km przebiegu i 5 latach :)
Mazda 323 1,3 8v BF 5d :) '89 – zezłomowana :(
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 20:54
Posty: 154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: M6 2.5T 2018
Wołek roboczy Premacy 2003 Automat :D
Nissan Leaf
Land Rover LR3 4.4 V8

Postprzez rafito83 » 27 mar 2006, 20:31

Hey wam tak czytam od począdku ten temacik i widze ze u mnie tez jest podobnie choc nie do konca! Szarpie tak jak u wszystkich po skręceniu i przewaznie na 2 lub 3 biegu jak sie bardziej doda gazu! Ale problem ten nie wystepuje gdy silnik jest zimny. dopiero przy dłuższej jezdzie albo jak da sie jej bardziej po garach zaczyna szarpac a jak da sie jej jeszcze bardziej po garach :P to wogule juz potem nie da sie jezdzic chyba ze stylem szarpanym non stop. trzeba odczekac az wystygnie! ogulnie to nie jest to takie uciązliwe bo jak juz zacznie szarpac to poprostu po skrecie i zmianie biegów puszczam sprzegło bez gazu i dopiero potgem dodaje powoli nwtedy jest oki! Ktos ma jakies koncepcje bo nie chce rozbierac tego wszystkie skoro obiawy nieco sie róznia! Czekam na wszelkie propozycje !!
Początkujący
 
Od: 26 mar 2006, 15:30
Posty: 4
Skąd: Zambrów
Auto: mazda 5, 2.0 b 16v 145km 2005r.

Postprzez Pyton162 » 27 mar 2006, 21:21

u mnie jest tak ze szarpie jak paliwa jest malo w baku , ostatnio kupilem jakis srodek za 12 zl co sie dolewa do baku jak jest prawei pusy i okazalo sie ze szarpanie minely, zobaczymy teraz jak bedzie po paru nastepnych tankowaniach , wkazym badz razie wina jest w zlej jakosci paliwa i uklad paliwowy jak sie jezdzi na resztkach dostaje po pupie , pozdro
Pyton162
 

Postprzez karolkus » 28 mar 2006, 08:04

Pyton162 napisał(a):u mnie jest tak ze szarpie jak paliwa jest malo w baku , ostatnio kupilem jakis srodek za 12 zl co sie dolewa do baku jak jest prawei pusy i okazalo sie ze szarpanie minely, zobaczymy teraz jak bedzie po paru nastepnych tankowaniach , wkazym badz razie wina jest w zlej jakosci paliwa i uklad paliwowy jak sie jezdzi na resztkach dostaje po pupie , pozdro


Moim zdaniem masz wode w zbiorniku :) (tak jak to opisywalem :) po wybraniu lodu jak reka odjol (oczywiscie teraz to trzeba wszystko wyssac albo wyjac caly zbiornik :)

Pozdrawiam
jest MPV LW '00 BENZYNA oraz mazda 323f BJ 1,6 16v AUTOMAT 2002r.
Była: 3xMazda 323f 2,0 ditd 01 Mazda 323p 1,3 16v '97
2xmazda 323f bg 1,6 16v jedna zezłomowana
Mazda 323f 1,8 SOHC 16v klima sekwencyjny LPG elektryczne szybki i lusterka '92 – zezłomowana po 430tys km przebiegu i 5 latach :)
Mazda 323 1,3 8v BF 5d :) '89 – zezłomowana :(
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 20:54
Posty: 154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: M6 2.5T 2018
Wołek roboczy Premacy 2003 Automat :D
Nissan Leaf
Land Rover LR3 4.4 V8

Postprzez komor77 » 6 maja 2006, 19:25

Koledzy, sprawdziłem DO WYMIANY POMPY PALIWA WŁĄCZNIE! Jak szarpało na rezerwie, tak szarpie... Nasza klubowa wyrocznia – Jaksa powiedział, że nie za bardzo na odległość może pomóc, miał podobny problem z turbodieslem i przyczyną była uszkodzona chłodnica powietrza (intercooler)... Ja mam turbinę w "benzynie" i sprawdziłem: obieg powietrza doładowanego jest szczelny. Ale co mają powiedzieć Ci z Was, którym szarpie, a nie maja turbiny? Np. Wszystkie F-ki na wielopunktowym wtrysku... Mało, osiągi samochodu jeśli jest paliwa full też są jakby niższe o ok. 10% od tamtych starych, sprzed defektu... Tyle tylko wiem NA PEWNO, że ten objaw nie jest sprawą pompy paliwa i smoka, a przecież wygląda tak, jakby właśnie tam było coś nie tak... Na KAŻDEJ pompie objaw jest taki sam, jak paliwa jest już niedużo... Nie wiem. Będę szukać i chcę podziękować Jaksie za błyskawiczną odpowiedź na mojego majla. Równy Kolega, na którym można polegać, pomimo tego, że jest Właścicielem zakładu, Biznesmenem... :) Pojechałbym może do niego i wspólnie może byśmy coś ustalili, ale odległość i ten chroniczny brak czasu... Na razie zawieszamy ten temat, ale tylko chwilowo... Pozdrowaśki!
komor77
 

Postprzez tomekef » 14 maja 2006, 18:13

Wystepuja u mnie podobne objawy i co gorsza jakby sie nasilaja.Zaczelo sie od gasniecia samochodu po skrecie w prawo , potem doszly nierowne (spadajace) obroty biegu jalowego a teraz jeszcze silnik zaczal przerywac w czasie jazdy.Wczoraj ponownie czyscilem bak ( wymyslilem ze trzeba jeszcze wyczyscic rurke laczaca bak wlasciwy z ta puszka z ktorej pompa pobiera paliwo ) bo za pierwszym razem zapomnialem to zrobic.Oczywiscie usunolem troche wody ale nie sadze zeby to byla jej wina.Dodam ze caly czas dolewam denaturat lub preparat STP ( zalezy od finansow ) na wode a mimo to woda w baku jest!Objawy nie ustapily a bezproblemowa jazda jest mozliwa tylko po dolaniu paliwa.Wymienilem tez filtr paliwa (ten w komorze silnikowej) – brak poprawy.
Na razie nie mam dalszych pomyslow ( pomijajac czyszczenie przeplywomierza i silnika krokowego , ten drugi juz probowalem wyjac ale po wykreceniu jedynej mocujacej go srubki nie moglem go poruszyc wiec dopoki nie zasiegne na ten temat jezyka zostawie go w spokoju).Mam prosbe o zdjecie na ktorym widac ten nieszczesny silniczek.Dodam jeszcze ze u mnie nigdy nie "syczy" przy odkrecaniu wlewu paliwa.
Z tego powodu obejrzalem sobie to ustrojstwo przy [jakim?] lewym kole pod plastikowa oslona ktore jak pisal ktos w ktoryms z licznych dotyczacych tego problemu tematow a ktore ma odpowiadac za odpowietrzanie zbiornika i rzeczywiscie mam je kompletnie skorodowane ( perforacja ) , doraznie uszczelnilem dziure folia na bitex ale to chyba jest rozwojowy temat...
Mysle ze musimy w koncu znalezc przyczyne usterek poniewaz wystepuja one u zbyt wielu mazowiczow <glupek2>
Nie chce nikogo obrazic ale szczerze mowiac z tego samego powodu ( bardzo moim zdaniem duzej ilosci przypadkow ) mysle ze sposob usuniecia usterki jest znany forumowym mechanikom ale nie maja oni zadnego powodu zeby sie ta wiedza dzielic ( co doskonale rozumiem).
Czekam na kolejne posty mazdowiczow z " zespolem prawoskretu.[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2006, 20:20
Posty: 31
Skąd: Lodz
Auto: 323BG1,3 16V 93 r+Demio1,3 99r

Postprzez toady » 15 maja 2006, 00:34

Jest gdzies w historii drugi watek dotyczacy tego samego problemu. Tam pisalem jak sie z tym uporalem.
Otoz jest kolo rury wlewu paliwa (za tylnym lewym kołem, za plastikową osłonką) skraplacz par paliwa zwany takze oddzielaczem par paliwa (kawalek rury 40mm zagniecionej po obustronach, z wystajacymi od dolu 3 rurkami 6mm). Ta czesc rdzewieje na potege i rozszczelnia uklad odprowadznia par paliwa i tym samym umozliwia dostep powietrza do baku.
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=288342#288342

To jest moja teoria na wytlumaczenie zjawiska szarpania na prawym zakrecie. U mnie te objawy zniknely po naprawieniu wspomniagego skraplacza.
Ostatnio edytowano 23 lip 2006, 10:53 przez toady, łącznie edytowano 1 raz
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 14:53
Posty: 175
Skąd: Kraków
Auto: 323F BJ DITD '02

Postprzez tomekef » 21 maja 2006, 12:39

a jak go naprawiles? wymieniles?
ja naprawilem go doraznie i na razie wypalilem juz prawie cale paliwo ( na oparach jezdze) a nic nie gasnie ani nie szarpie.
Sprzedam 323 ze zdjecia !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2006, 20:20
Posty: 31
Skąd: Lodz
Auto: 323BG1,3 16V 93 r+Demio1,3 99r

Postprzez mlody1921 » 4 cze 2006, 19:41

hmmm u mnie to chyba jest cos z pompa paliwa jakby lapala lepe powietrze bo jak mam poł baku auto smiga jak glopie a jak zejdzie do 1/4 baku na prostej drodze jadzie a jak mocno zakrent zbiore to jakby paliwa nibylo zmuli autoi i jak wyjde na prosta to znow ma kopa ;/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mod » 17 cze 2006, 21:18

Powietrze w baku – zgubilem korek od wlewy paliwa i prawie 2 mc jezdzilem bez – efekt uboczny : brak. Dwa razy zdazyly sie mi przeloty na rezerwie i dopiero wtedy musialem uwazac na brak mocy i szarpanie. Na logikie powietrze do baku musi sie dostac by mozna z niego bylo wybrac paliwo. Zobaczcie co sie dzieje jak np zrobicie malutka dziurke w kartonie z mlekiem i chcecie je nalac a zrobcie odpowietrznie/napowietrzenie z drugiej strony niz otworek wylewowy :) mi ladne ladniej leci (chyba ze mazdy to dziwne zwierzatka i strasznie moge sie mylic). Nie w Mazdzie a w poldku trucku wychapywanie paliwa zmusilo do uszczelnienia korka na amen i jesli nie umozliwialo sie doplywy przez reczne odkrecenie korka – slychac zassanie – to po kolo 100 km mozna bylo zapomniec o tym ze sie pojedzie – szarpanie, gasniecie, brak mocy,tez slychac bylo jak pracuje zbiornik paliwa.
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez mlody1921 » 18 cze 2006, 13:51

no i wlasnie trzeba przełożyc pompe paliwa od kogos komu smiga i sprobowac jak bedzie dodam ze jak w zimie przednie kola byly deczko na sniegu a tyl normalnie to gaozwalem wszstko okey zjade na droge buuuu znow teraz mialem pol zbiornika no smigala madzia w rykach az milo zlapalo 1/4 i na prostej idzie lapie łuk buuuuu znow pompa paliwa nieszczelna moja mala koncepcja ale czy da sie ja uszczelnic jakosc czymć???? i czy po mx-3 1,6 16v sohc pauje do dohc ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez toady » 18 cze 2006, 14:09

mlody1921 napisał(a):cos z pompa paliwa jakby lapala lepe powietrze

Zagladnij do baku i zobacz jak nisko jest zawieszona pompa. gwarantuje Ci, ze pompa nie wezmie ani grama powietrza przy polowie baku. Kiedys tez podejrzewalem powietrze w paliwie, i moge powiedziec jak to sprawdzalem. Kup sobie 10 cm rurki igelitowej przezroczystej, fi 8 mm, i szybkozłączkę do rure 8mm.
Potem odlacz przewód zasilający od listwy z wtryskiwaczami i podlacz szybkozłączkę i rurkę przezroczystą. Zapal auto i obserwuj czy w paliwie lecą bąble powietrza. Najpewniej nie zobaczysz nic, bo przepływ paliwa jest dosc szybki, ale jak wylaczysz silnik to wtedy przy nieruchomym paliwie zobaczysz ile w nim babli sie zebrało.

Nie potrafię podac konkretnej przyczyny tego szarpania – wem, ze u mnie tez gasł na prawym zakręcie i ze pomogło mu zalozenie naprawionego skraplacza/odzielacza, czyszczenie zbiornika i przeglad wszystkich rurek i przewodów.
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 14:53
Posty: 175
Skąd: Kraków
Auto: 323F BJ DITD '02

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323