demontaż egr

Postprzez kolo_00 » 7 mar 2013, 22:14

Hej,

Na dniach odkręcilem egr, ale bylo trudno :) Dostep jest koszmarny. Miałem zrobić zdjęcia ale jakoś tak wyszlo ze zapomniale. Dodam ze udalo mi sie bez dostepu do kanalu.

Jeżeli chodzi o różnice po wyczyszczeniu to jest wyczuwalna, ale minimalnie. Auto zachowuje sie jak by by dostalo powera zwlaszcza na niskich obrotach bo przed czyszczeniem totalna zamulka zwlaszcza podczas jazdy po mieście.

Mialem zaślepić, ale jeżeli coś zostalo zaprojektowane to myśle ze powino funkcjonować :)
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez Guinness » 8 mar 2013, 18:13

Czyściłem EGR latem , w styczniu znowu trzeba było wyczyścic ( po około 9 tyś. km.0) . Jak się znowu zawiesi to go zaślepiam .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez kolo_00 » 8 mar 2013, 21:03

DObrze wiedzieć. Jak mi sie zatnie to może zlamie zasady i go zaślepie :)

A co myślisz o zaślepieniu monetą rurki która idzie od kolektora wydechowego do ssącego? Gdzie slyszalem ze wlasnie w fs-ach powinno sie zaslepic w tym wlsnie miejscu. :)

Szfagier w fordzie odpial wtyczke egr i mowi ze auto o wiele lepiej chodzi.

Dopisano 8 mar 2013, 20:06:

Guinness napisał(a):Czyściłem EGR latem , w styczniu znowu trzeba było wyczyścic ( po około 9 tyś. km.0) . Jak się znowu zawiesi to go zaślepiam .


A mam do Ciebie pytanko czy w twojej mpv zaplasie sie kontrolka silnika check eninge po przekręceniu kluczykiem na zaplon?? Kurcze ja w swojej wogole nigdy nie widzialem zapalonej kontrolki silnika i zastanawiam sie czy mpv fs ja ma??
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez Guinness » 9 mar 2013, 18:26

Zaraz po przekręceniu kluczyka .
Obrazek
po około 3-4 sekundach
Obrazek
a potem już zapłon i wszystkie kontrolki gasną .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez kolo_00 » 9 mar 2013, 18:53

Dzieki. Dzwina sprawa bo u mnie w tym miejscu ciemno :| Moze zaroweczka spalona albo poprzedni wlasciciel ja usunąl :)

Musze odkręcić i sprawdzic jak to wyglada z drugiej strony. Bo powinna chyba takowa być w mov 2 generacji. Co prawda ja mam silnik 122 FS-DS a twoja jest FS o ile sie nie myle?
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez Guinness » 9 mar 2013, 19:16

FS-DS – prod. 1999.09-2000.08 – KM. 122
FS – prod. 2000.08-2002.07 – KM. 120
Tak , mam FS . Należało by zerknąc w jej miejsce , całe szczęście że demontaż zegarów jest nieskomplikowany .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez kolo_00 » 9 mar 2013, 19:43

I tak uczynie.

Czy wiesz czym tak naprawde fs-ds od fs sie rozni poza tym ze fs ma 2 sondy i 2 konie mniej? Bo fs-ds ma 1 sonde
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez Guinness » 9 mar 2013, 20:32

FS ma dwie sondy bo ma dwa katalizatory i dlatego jest o te 2 KM. słabsza . Takie nastąpiły zmiany z powodu przepisów emisji spalin – ekologia .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez kolo_00 » 9 mar 2013, 21:10

Ach Ci ekolodzy :] Juz jak odkrecalem egr i sie gialem przez 30 minut to mnie szlak bral na tą ekologie.
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy