![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mazda 323F BA BP '96 1.8 GT ostatnia strona wyprzedaż części
Dobrze coraz więcej efek na Gwincie , powodzenia i czekam na efekt końcowy ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
gruby projekt i bez oszczędzania
fajna ta Twoja laleczka
ile za gwint dałeś??
- Od: 9 mar 2013, 06:56
- Posty: 68
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: fotograf ślubny bielsko-biała | Mateusz Korczyk
Mazda MX3 1998 r.
1.6 16v 107 KM
ppaciek napisał(a):PS. gdzie kupiłeś skórzany mieszek ?
Rozklejałeś przednie kierunki jak je malowałeś farbką? I jak je malowałeś – pędzelkiem ?
Na allegro są mieszki.
Po co rozklejać kierunki do malowania
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
jarsoN napisał(a):ppaciek napisał(a):PS. gdzie kupiłeś skórzany mieszek ?
Rozklejałeś przednie kierunki jak je malowałeś farbką? I jak je malowałeś – pędzelkiem ?
Na allegro są mieszki.
Po co rozklejać kierunki do malowania? Wystarczą 3 warstwy z zewnątrz i jest miód
No właśnie na allegro nie ma, a przynajmniej nie mogę znaleźć..
- Od: 16 lis 2011, 20:26
- Posty: 230
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BA 97' – była :<
Wygląda świetnie – ja sam bym czegoś takiego nie zrobił (zbyt wysoko cenię swój kręgosłup, a i plomby trochę za dużo kosztują
) ale popatrzeć bardzo miło 
Jestem Nikim co umie tylko spać
Lunatykiem od odkładania spraw
Fanatykiem marzeń
Lunatykiem od odkładania spraw
Fanatykiem marzeń
- Od: 18 cze 2012, 15:50
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323P BA, 1.3 B3, rocznik '97
ile skrecileś ten gwint bo troche wysoko stoi jak patrze w porównaniu z moim i to jeszcze twoja na wyższym profilu opony.
Jak ktoś nie jeździł nigdy na gwincie to nie wiem po co się wypowiada na temat komfortu:/ , komfort jest dużo lepszy niż na springach sportowych obniżających , autko jest stabilniejsze i dużo lepiej wygląda i amory już posłużą pewnie do końca swoich lat w madzi ...
Jak ktoś nie jeździł nigdy na gwincie to nie wiem po co się wypowiada na temat komfortu:/ , komfort jest dużo lepszy niż na springach sportowych obniżających , autko jest stabilniejsze i dużo lepiej wygląda i amory już posłużą pewnie do końca swoich lat w madzi ...
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Tak skórzany mieszek z allegro, tylko nie pamiętam u kogo kupowałem, ale na pewno nie ten za 6zł :O Na kierunkach 2 warstwy farbki, ale trzeba dużo lakieru bezbarwnego bo sól drogowa rozpuszcza farbke, (mialem tak na halogenach).
Na zdjęciu jest wysoko bo to było zaraz po założeniu na próbę jak wygląda z nakrętkami,
następnego dnia było tak http://imageshack.us/a/img20/2811/20130308165909.jpg
A co do komfortu to jest zdecydowanie lepiej niż na springach.
Na zdjęciu jest wysoko bo to było zaraz po założeniu na próbę jak wygląda z nakrętkami,
następnego dnia było tak http://imageshack.us/a/img20/2811/20130308165909.jpg
A co do komfortu to jest zdecydowanie lepiej niż na springach.
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
no jest Cacy
Życzę powodzenia w dalszych modach , ja u siebie nakrętek nie zakładam na razie bo mam krótkie szpile, musze wybić i dłuższe kupić i wtedy zmontować bo za głeboko by były osadzone i by było je mało widać , taki urok tego rodzaju felunku ale na lato będę działał
Może się skusisz na sulejów
?
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Ładnie usiadła.
A może na Kąkolewo lub Czaplinek?
Lutek napisał(a):Może się skusisz na sulejów ?
A może na Kąkolewo lub Czaplinek?

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Siedzi ładnie, teraz tylko zrób coś z tą dokładką bo tylko straszy
Ładnie by od MS wyglądała bo nie jest taka niska albo małą z lantisa, jaką bede montował u siebie
Ciekawa teoria lutka z nakrętkami, dłuższa szpilka to bardziej wystaje nakrętka, tylko kup od razu paczkę podkładek bo felgi nie bedą dociskać

Ładnie by od MS wyglądała bo nie jest taka niska albo małą z lantisa, jaką bede montował u siebie
Ciekawa teoria lutka z nakrętkami, dłuższa szpilka to bardziej wystaje nakrętka, tylko kup od razu paczkę podkładek bo felgi nie bedą dociskać


-
Lantis 89
Ktoś przerabiał juz ten temat tu chyba na forum jak się nie mylę odnośnie dłuższych szpilek bodajże 9cm i wchodziło kilka podkładek pod każda szpilkę bo innego rozwiązania nie ma ale efekt przynajmniej widoczny , najwidoczniej pod mój rodzaj felunku takich nakrętek się nie stosuje bo maja strasznie głębokie rowy i trzeba z 2-3 cm wypchnąć je żeby efekt był , bo dłuższe nakrętki d1-spec są ale to już są Fake a nie oryginały
u Jaco jest dobrze nie trzeba nic ruszać 
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Co jak co różne druciarstwa już sam robiłem ale bym nawet nie pomyślał żeby pod nakrętki podkładek napakować zwłaszcza że nakrętki mają ścięcie 45 stopni :O
Dokładki żadnej MS niestety nie będzie po przy pierwszym zjeździe/wjeździe z/na podjazd zostałaby pod autem, zobacze jak skręce gwint jak wysoko będzie obecna, jak będzie za nisko to ją wywalę, a jak ok to tylko ją na nowo poprzykręcam czy coś ;]
Dokładki żadnej MS niestety nie będzie po przy pierwszym zjeździe/wjeździe z/na podjazd zostałaby pod autem, zobacze jak skręce gwint jak wysoko będzie obecna, jak będzie za nisko to ją wywalę, a jak ok to tylko ją na nowo poprzykręcam czy coś ;]
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
ja jeżdżę na Msie i na skręconym gwincie i w zimie też jeździłem bo nas na Podkarpaciu zastała ostatnie 3 dni a innego autka nie ma i robiłem za pług i ani śladu na dokładce także nie jest tak źle z wytrzymałością , moim zdaniem nie trzeba jej mocować na pałę jak to co niektórzy robią i dojadą do krawężnika albo cuś i dokładką w pół bo nie jest eleastyczna ja ją zamontowałem z lekkim luzem i jeżdżę tyle czasu i jak nowa 
Odnośnie tych podkładek pod nakretki to tu szczegóły , niby nic się nie dzieje przy eksploatacji , może mało estetycznie to wygląda ale efekt zamierzony jest
viewtopic.php?f=126&t=103498&p=1775363&hilit=podk%C5%82adki+na+szpilki#p1775363
Odnośnie tych podkładek pod nakretki to tu szczegóły , niby nic się nie dzieje przy eksploatacji , może mało estetycznie to wygląda ale efekt zamierzony jest
viewtopic.php?f=126&t=103498&p=1775363&hilit=podk%C5%82adki+na+szpilki#p1775363
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Ty w ogóle masz pojecie o czym piszesz czy nie bardzo???
Przedstawiasz fotorelację z wymiany szpilek i ich dociągania poprzez podłożenie podkładek, wiec co to ma wspólnego z bardziej wystającymi nakrętkami???
Bez obrazy ale Ty nie masz najmniejszego pojęcia o mechanice...
Przedstawiasz fotorelację z wymiany szpilek i ich dociągania poprzez podłożenie podkładek, wiec co to ma wspólnego z bardziej wystającymi nakrętkami???
Bez obrazy ale Ty nie masz najmniejszego pojęcia o mechanice...
-
Lantis 89
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości