muunek ma 626 z '93
Dużo już grzebałem, ale nie udało mi się nic ukręcić.. może wiek auta to nie wszystko?
Druga sprawa,że do każdej śrubki podchodzę jak pies do jeża.. psikam, dmucham, stukam, grzeję, jeszcze psikam i dopiero później próbuję odkręcać z rozwagą i pewnością,że nikt inny się tak by nie postarał..

tam oprócz końcówek stabilizatora nic się nie zużywa
czy mógłby ktoś jeszcze to potwierdzić?
Czy chodzi o to,że tuleje metalowo -gumowe są, ale niewymienne?
W Carspeedzie oczywiście pytałem już dawno i faktycznie nie mieli tulejek na wymianę, ale również nie mieli łożysk rolek napinaczy pasków, które wg. producenta są niewymienne, a wiem,że można spokojnie je wymieniać – sprawdzone na własnym przykładzie.
Gdyby tylne zawieszenie było nienaprawialne, to czy producenci proponowaliby tulejki na wymianę – poliuretany olkusz również proponują tulejki, nie tylko ted-gum..
Ktoś te poliuretany u siebie już założył, bo nawet w jego temacie pytałem o wymiary i jak się spisują (bez odzewu, czyli albo sprzedał furę, albo jest wszystko o.k )
Wymiana wahaczy, to koszt 600..800npl w zamiennikach.. kupa forsy; tulejki w 400npl powinny się zamknąć.