Problemy z reflektorami ksenonowymi (xenon)
Małe sprostowanie. Drgają również wszystkie żaróweczki w podsufitce. Mniej więcej z podobną częstotliwością (lub może nawet taką samą) jak drganie xenonów.
Czy ktoś ma może jakieś pomysły jaka może być tego przyczyna?
Czy ktoś ma może jakieś pomysły jaka może być tego przyczyna?
Sprawdzasz na zapalonym silniku? Jak tak to zrób to na zgaszonym również zapal xenony i zobacz czy drgają. Jeśli na zgaszonym jest ok to obstawiam regulator albo mostek prostowniczy w alternatorze.
Na zgaszonym też tak się dzieje. Kilka osób twierdzi, że to wina przetwornic... Zamówiłem wczoraj nowe, jak nie pomogą pobawię się z alternatorem.
Dzięki za podpowiedź.
Dzięki za podpowiedź.
Przetwornice zamontowane. Kupiłem zwykłe cyfrowe (nie slimy). Zamontowane pod reflektorami.
Świeci aż miło
, drganie zniknęło
, a same żarniki otrzymały drugą młodość 
Świecą znacznie mocniej niż na starych przetwornicach.
Świeci aż miło


Świecą znacznie mocniej niż na starych przetwornicach.
Ciekawe, jakie kupiłeś przetwornice ?
Ja mam zapytanie apropo rozklejania lamp w Maździe.
Rozklejałem motocyklową ostatnio i zrobiłem to w piekarniku.
Piekarnik na 10min na 150 stopni i lampa się ładnie rozkleiła.
Czy ktoś próbował Mazdowski reflektor rozkleić w piekarniku ?
pzdr
Ja mam zapytanie apropo rozklejania lamp w Maździe.
Rozklejałem motocyklową ostatnio i zrobiłem to w piekarniku.
Piekarnik na 10min na 150 stopni i lampa się ładnie rozkleiła.
Czy ktoś próbował Mazdowski reflektor rozkleić w piekarniku ?
pzdr
Kupiłem cyfrowe, na allegro, niecała stówka za komplet. Jakbyś chciał dokładniejsze namiary to na PW 
A lamp nie rozbierałem jeszcze w piekarniku
wystarczy suszarka albo opalarka rozpuszczasz klej i pomiędzy szkło, a czarny plastik wsadzasz patyczki po szaszłykach albo wkrętaki. Przynajmniej ja tak robiłem i się udało 
A lamp nie rozbierałem jeszcze w piekarniku

a powiedzcie mi za co mam się zabrać. Problem polega na tym, że tak jak dla Mandey'a po wymianie żarników zaczął mrugać ksenon. Najpierw drgał, mrugał prawy. później zaczął gasnąć. W końcu się ustabilizowało, paliły się oba ładnie i nagle zaczął lewy świrować. 2 dni temu jechałem, lewy świrował, gasł, jak stroboskop... Wczoraj mój tata jechał i mówił, że znowu to samo tyle, że w prawym.
Możliwe, żeby padły obie przetwornice ?
btw. Mandey możesz podesłać mi te namiary na PW
Możliwe, żeby padły obie przetwornice ?
btw. Mandey możesz podesłać mi te namiary na PW
- Od: 20 mar 2011, 15:38
- Posty: 8
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 2.0 diesel 136 KM
Witam,nie zaglądam tutaj zbyt często,bo wiele usterek usuwam samodzielnie,dopadła Mnie jednak sytuacja,przy której potrzebuję Waszej pomocy,a mianowicie sprawa polega na reflektorach przednich w madzi 6 z 2003 roku.Mam problem z ksenonami,których chcę się pozbyc i założyc zwykłe żarowki H1,bo Już Mnie dobijają te ceny części do ksenonów,wymieniłem ostatnio zapłonnik w lewym reflektorze,bo ksenon przestał mi świecić,znaczy zaświecał się wtedy kiedy jemu pasowało,zamieniłem przetwornicę miejscami i dobra więc wymieniłem zapłonnik,świecił kilka tygodni i znowu ta sama sytuacja,teraz w ogóle się nie zaświeca,więc doszedłem do wniosku że koniec ery ksenonów w mojej madzi,chcę przejść na zwykłe H1 i pytanie moje jest takie:
-czy można wykorzystać te same reflektory z ksenonów na H1 oczywiście tylko wymienić mocowanie,choć nie wiem czy tak się da,a jeśli się da to czy mozna dokupić takie mocowanie osobno,bo szukałem ostatnio lecz bez skutku
-czy można wykorzystać te same reflektory z ksenonów na H1 oczywiście tylko wymienić mocowanie,choć nie wiem czy tak się da,a jeśli się da to czy mozna dokupić takie mocowanie osobno,bo szukałem ostatnio lecz bez skutku
-
jaro73
jaro73 napisał(a):czy można wykorzystać te same reflektory z ksenonów na H1
myślę, że tak
jaro73 napisał(a):koniec ery ksenonów w mojej madzi,chcę przejść na zwykłe H1
żebyś nie żałował jeszcze bardziej po tej zmianie...jasność świecenia zwykłych lamp w M6 jest co najwyżej przeciętna
łączę z istniejącym wątkiem. Na przyszłość – proszę w miarę możliwości dopisywać się do istniejących wątków....
Witam wszystkich klubowiczów 
Mam problem z lewym xenonem, nowo założony żarnik świecił 2 miesiące, często się nie zapalał – pomagało ponowne włączenie świateł wraz z załączonymi przeciwmgłowymi. Obecnie nie zapala się już wcale a w dodatku światło drogowe w tej lampie też nie działa. Wymieniłem żarówkę h1 i nic. Jak pogoda się poprawi to wymienię żarnik.
Proszę o pomoc czy to możliwe że przepalony żarnik powoduje brak światła drogowego???

Mam problem z lewym xenonem, nowo założony żarnik świecił 2 miesiące, często się nie zapalał – pomagało ponowne włączenie świateł wraz z załączonymi przeciwmgłowymi. Obecnie nie zapala się już wcale a w dodatku światło drogowe w tej lampie też nie działa. Wymieniłem żarówkę h1 i nic. Jak pogoda się poprawi to wymienię żarnik.
Proszę o pomoc czy to możliwe że przepalony żarnik powoduje brak światła drogowego???
-
@Kuba@
@Kuba@ napisał(a):Witam wszystkich klubowiczów
Mam problem z lewym xenonem, nowo założony żarnik świecił 2 miesiące, często się nie zapalał – pomagało ponowne włączenie świateł wraz z załączonymi przeciwmgłowymi. Obecnie nie zapala się już wcale a w dodatku światło drogowe w tej lampie też nie działa. Wymieniłem żarówkę h1 i nic. Jak pogoda się poprawi to wymienię żarnik.
Proszę o pomoc czy to możliwe że przepalony żarnik powoduje brak światła drogowego???
Sprawdź masę pod filtrem powietrza. Jeśli tam wszystko oki to zamień żarnik z prawą lampą bedziesz wtedy wiedział czy to żarnik czy przetwornica.
misiek89 napisał(a):Jaro zmiany na h1 będziesz żałował, jak już ci padł żarnik albo przetwornica to lepszym wyjściem jest kupić zestaw zenononów i będzie Pan zadowolony
Dokładnie. Nie chcesz D2S'ów to zmień na xenony H1, po zmianie na zwykłe żarówki będziesz płakać
Ale po co zmieniać na H1 kup HIDy D2S i będzie ok. ja tak jeżdżę już ponad rok a cena zestawu zaczyna się już od 100 złjaro73 napisał(a):Witam,nie zaglądam tutaj zbyt często,bo wiele usterek usuwam samodzielnie,dopadła Mnie jednak sytuacja,przy której potrzebuję Waszej pomocy,a mianowicie sprawa polega na reflektorach przednich w madzi 6 z 2003 roku.Mam problem z ksenonami,których chcę się pozbyc i założyc zwykłe żarowki H1.....
- Od: 20 sie 2012, 13:34
- Posty: 25
- Skąd: Ostrów wlkp
- Auto: mazda 6 2006r 2,0 benz
Witam. Swojego problemu nie znalazłem w tym wątku. Do rzeczy moje światła świecą bardzo wysoko. Jak kupiłem swoją szóstkę to były połamane cięgna od samo poziomowania przód jak i tył kupiłem nowe – używane zamontowałem jest lepiej ale nie do końca światła świecą wysoko. Dodam tylko że po zapaleniu auta i włączeniu świateł nic się nie dzieje lampy nie wykonują żadnego ruchu ale wystarczy że będą zapalone ok 2 minut wyłączę silnik i światła zapale auto jeszcze raz i zapale światła to lampy robią test dół ,góra. Może ktoś mi powie jak ustawić światła bo z tego co widzę to są tam 3 śrubki regulacyjne ale nie wiem które są od mijania.Gdzieś czytałem ze można ustawić światła programem. Tylko jakim???
- Od: 23 lis 2012, 23:06
- Posty: 15
- Auto: Mazda6 2.3 sport 2003 żółta bestia
Do regulacji mijania służą dwie śruby, jedna wysokość druga na boki. Nie pamiętam, która jest za co odpowiedzialna
jedna widoczna na zdjęciu, a druga w otworze 
Witam, zauważyłem ze prawy żarnik pomruguje sobie lekko, czy to oznacza jego koniec? To nie tak ze gaśnie całkiem i znów się odpala tylko jest to lekkie miganie.
Dopisano 30 lip 2013, 15:28:
A szanowna moderacja wszystkie posty tak przenosi do tych dawno zapomnianych i nie czytanych? To równie dobrze można do kosza. Dziękuje za pomoc, wysyp odpowiedzi dzięki takim ruchom.
Dopisano 30 lip 2013, 15:28:
A szanowna moderacja wszystkie posty tak przenosi do tych dawno zapomnianych i nie czytanych? To równie dobrze można do kosza. Dziękuje za pomoc, wysyp odpowiedzi dzięki takim ruchom.
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Witam po dluzszej nieobecnosci,mam tez problem z ksenonami taki,ze w zeszly roku gasly mi jedna strona ksenonow,kiedy wylaczylem i wlaczylem znowu zapalaly sie i swiecily dopoki nie wjechalo sie gdzies w dziure albo poprostu blyknelo i zgaslo,pojechal do mechanika powiedzial mi ze to nie wina ksenona tylko przetwornicy,zamowilem druga zalozylem siwecilo tydzien,niewierze ze przetwornica po tygodniu padla bo kiedy przelozylem druga tez nie swiecila,znalazlem w necie firme ktora sprawdza przetwornice,wyslalem odeslali i napisali ze obie sa ok.Kupilem zarniki Philipsa,zalozylem,swiecilo rewelacyjnie przez 3 miechy,teraz jest tak ze wlacze swiatla przejade 300-500 i gasna albo jeden albo dwa,kiedy sie wylaczy i wlaczy za ktoryms razem zaskoczy i sie wlacza,nie wiem juz wiec co moze byc przyczyna,rozumiem zeby wymieniac zarniki ale 3-4 w roku to chyba troche za czesto,gdyz zaraz jak ja kupilem swiecily 2 lata bez problemu,
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 19 lut 2013, 22:17
- Posty: 11
- Skąd: Chojnów
- Auto: Mazda6 GG Diesel 2004
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6