Subaru Impreza GT@STI MY00
Ravo teraz jest moim rzecznikiem prasowym
Nic więcej nie piszę
. Rozbieram silnik żeby zajrzeć do prawej głowicy i się okaże. jakby nie patrzeć plan b już czeka na realizację
.
Mam nawet foty z postępów ale nie chce mi się wrzucać
w week ruszyłem z robotą, bo dopiero w miarę jasno po pracy jeszcze jest. Niestety week odpadają z racji uczelni, ale w tyg będę grzebał coraz dłużej. Niestety na Kąkolewo przypada mi w h*uj projektów i laborek na polibudzie ale choć na samo lotnisko będę chciał wpaść ale będę kombinował tak, żeby i na noc zostać
Nic więcej nie piszę
Mam nawet foty z postępów ale nie chce mi się wrzucać

w week ruszyłem z robotą, bo dopiero w miarę jasno po pracy jeszcze jest. Niestety week odpadają z racji uczelni, ale w tyg będę grzebał coraz dłużej. Niestety na Kąkolewo przypada mi w h*uj projektów i laborek na polibudzie ale choć na samo lotnisko będę chciał wpaść ale będę kombinował tak, żeby i na noc zostać
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
na razie to 3 auta w garażu inne robiłem , a subaru tylko siłą mięśni moich, brachola, Xeda albo Reissa przepychana była 

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
trzeba było poczekać dozbierać i przytulić takie coś
http://otomoto.pl/nissan-skyline-gt-r-r ... 93723.html
btw jak będziesz dłubał cos przy aucie to daj znać

btw jak będziesz dłubał cos przy aucie to daj znać

Chciałem Skay-a zresztą gadaliśmy, ale z rejestracją problem(choć niby już teraz się zarejestruje), ale znów przeglądu w Polsce nie dostaniesz bo stacje nie mają takich uprawnień (to swoją drogą dobre
). Ale może kiedyś jakiegoś R34 GT-R przytulę 
Ale koniec OT.
mam tylko jedną fotę, bo gdzieś zgubiłem kartę od aparatu
jedna fota z pamięci wewnętrznej.

Pas po zdjęciu wszystkiego wokół myślę, że nie jeden by klepał bo jest w nienajgorszym stanie, ale na wspawanie czeka nowy fabrycznie pas.
Kupiłem zderzak już od GT-ka bo w Poznaniu za 190zł dorwałem srebrny
, trzeba pomalować jednak.
Myślałem jakie lampy, bo tanio (420zł) są przednie lekkie angel eyes ale jednak będą lampy takie jak ori – nowe zamienniki oryginałów z czarnym wkładem i lampa postojówki obok reflektora w ten sam deseń.
Dopisano 02 mar 2013 19:19:
Dziś dobrałem się do podejrzanej głowicy. Wiem na razie tyle że organoleptycnzie wszystkie 8 zawory w głowicy są proste, ale w przyszłym tygodniu zawożę głowicę do sprawdzenia szczelności zaworów itp itd, żeby mieć pewność że złożę i będzie wszystko git. I oby było wszystko jak chcę, to będzie gotówka na inwestycje inne. Turbina luzu wzdłużnego nie ma, poprzeczny w normie. Muszę kupić kompletny rozrząd i oleje i to by było na tyle.
Tu jedno foto jak wygląda pas po zdjęciu resztek zderzaka, chłodnicy i lamp. Nie wygląda to źle, uderzenie nie przyniosło większych wizualnych szkód.

Ale koniec OT.
mam tylko jedną fotę, bo gdzieś zgubiłem kartę od aparatu

Pas po zdjęciu wszystkiego wokół myślę, że nie jeden by klepał bo jest w nienajgorszym stanie, ale na wspawanie czeka nowy fabrycznie pas.
Kupiłem zderzak już od GT-ka bo w Poznaniu za 190zł dorwałem srebrny
Myślałem jakie lampy, bo tanio (420zł) są przednie lekkie angel eyes ale jednak będą lampy takie jak ori – nowe zamienniki oryginałów z czarnym wkładem i lampa postojówki obok reflektora w ten sam deseń.
Dopisano 02 mar 2013 19:19:
Dziś dobrałem się do podejrzanej głowicy. Wiem na razie tyle że organoleptycnzie wszystkie 8 zawory w głowicy są proste, ale w przyszłym tygodniu zawożę głowicę do sprawdzenia szczelności zaworów itp itd, żeby mieć pewność że złożę i będzie wszystko git. I oby było wszystko jak chcę, to będzie gotówka na inwestycje inne. Turbina luzu wzdłużnego nie ma, poprzeczny w normie. Muszę kupić kompletny rozrząd i oleje i to by było na tyle.
Tu jedno foto jak wygląda pas po zdjęciu resztek zderzaka, chłodnicy i lamp. Nie wygląda to źle, uderzenie nie przyniosło większych wizualnych szkód.

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Zderzak od MY99 za taką kasę 

ravo napisał(a):a jak wygląda denko tłoka ?
w jakim sensie...
bo jeśli chodzi o to czy zawory zostawiły na nich pieczątki, to odpowiadam, że nie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
To społeczeństwo teraz, do czego to doszło. Każdy czeka tylko aż komuś się noga(korba) potknie (pognie)
i to sam V-ce
i to sam V-ce
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
6 zaworów do wymiany. Zawory OEM subaru, planowanie, szczelność, nowe uszczelniacze, regulacja luzu zaworowego.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości