Problem-dodaje gazu i NIC

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Xman » 15 lut 2013, 13:17

Witam, mam problem z moja Mazda 6 Diesel 143KM 2006 r.
Chodzi o to że gdy dodaje gazu nic sie nie dzieje. Problem zaczyna sie gdy obrotomierz zbliza sie do 2000 obr/min. Juz miałem cos takiego jakis rok temu ale problem sam znikł gdy zalalem go dobrym paliwem i srodkiem do czyszczenia wtrysków. Teraz zaczeło sie od tego ze jezdzilem z niskim poziomem paliwa, rezerwa jeszcze sie nie swiecila ale czuje ze bylo blisko do takiego stanu rzeczy. Teraz zrobilem tak samo jak rok temu ale problem nie znika nie wiem czy proowac wymienic jeszcze filter paliwa??? co sadzicie.
Jak wroce do domu dodam filmik jak to wyglada z tym obrotomierzem.

Dodam jeszcze ze jezdze w miare normalnie ale strasznie zamulam auto. Na kazdym biegu wyglada to tak samo obrotomierz pod 2000 obr/min szarpniecie i pod pedalem gazu dupa tzn. wciskam pedal gazu i nic. Problem chwilowo znika gdy zmienie bieg na wyzszy. WTF

Dopisano 16 lut 2013, 09:05:

Tu jest filmik, luz+gaz do dechy ;/

http://www.youtube.com/watch?v=WUFtv34BTSs

Xman
 

Postprzez dobrzyn22 » 16 lut 2013, 17:16

Xman napisał(a):czy proowac wymienic jeszcze filter paliwa???

a kiedy był wymieniany??
oczywiście -próbuj – tak czy inaczej to b. mały koszt, a już wyeliminujesz potencjalnego winowajcę na początek...

Próbowałeś sprawdzić, czy kop pokazuje jakieś błędy??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Xman » 25 lut 2013, 14:01

To jednak nie filter. Kolega twierdzi ze EGR zaj* sprawdze to i dam znac.

Dopisano 26 lut 2013, 17:44:

Koło dwumasowe i sprzegło w rozsypce :(

Z tego co powiedzial mi mechanik opiłki zbierały sie na jakims czujniku i to powodowało.... nie pamietam ku***

Wymiana 5 tys. złotych.
Xman
 

Postprzez s4v4g3 » 2 mar 2013, 12:19

Dlaczego 5 tyś?
Skąd taka cena?
2mas + sprzęgło kosztuje około 3 tyś z łożyskiem oporowym...
Ja chciałem tez wymieniać na nowe... ale zdecydowałem się na regenerację i nie żałuję...
Kosztowało mnie to 850 zł (polecam firmę z Kielc). Kółko z tarczą i dociskiem jak nowe...
Gwarancja jest...
Do tego wymieniłem olej w skrzyni.
Cała impreza kosztowała mnie około 1300zł a nie 3500-5000 (zależy jaki warsztat...)
Oczywiście są przeciwnicy jak i zwolennicy regeneracji...
Ja wybrałem regenerację i póki co jestem zadowolony.
Sprzęgło chodzi jak marzenie... stuków brak...
W końcu mogę bez problemów przycisnąć z 1 biegu bez (stuku) :D

Pozdro:)
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez rdy » 2 mar 2013, 20:26

Tylko stosunek zadowolonych użytkowników po regeneracji do niezadowolonych jest jak 1:100
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6