Mazda RX-8 FE k20 '05 – by Przema72

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 20 lut 2013, 17:32

Działaj panie w lecie zrobimy spota u ciebie i od razu może strojenie Mx-3

W lato już będzie K20TT ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez przema72 » 20 lut 2013, 17:34

tak jest plan aby na wiosnę już zrobić a latem używać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez onyx » 21 lut 2013, 12:34

Zastanawia mnie jak te sprężarki będą wstawać... 1L i 2 garnki na jedną?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez przema72 » 21 lut 2013, 12:59

decyzja co do ich pracy jest jeszcze nie podjeta

byc moze beda w ukladzie sekwecyjnym , co powinno dac juz full bosta przy 2tys rpm , czas pokaze

jest podobny projek na dwóch gt28rs które sa znacznie wieksze i wstaja bardzo przyzwoicie jak na zestaw z potencjalem 700hp

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez onyx » 21 lut 2013, 13:15

Jedyna słuszna konfiguracja to właśnie układ sekwencyjny – oby tylko się wszystko pomieściło. Na tym skup swoje siły ;)

700hp jest przyzwoitym potencjałem, ale full boost na poziomie 4700 <dupa> nie urywa i na pewno streetowej ch-tyki nie ma. A ponoć to jest w tym projekcie priorytet <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez przema72 » 21 lut 2013, 18:54

jako ze sypnęło śniegiem to Lena dziś wsiadła w nowe Recaro i pojechała poćwiczyć drifty przed sezonem :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez kamilspider » 21 lut 2013, 19:22

I jak tu nie kochać takiego tatusia :D
A nie lepiej jakbyście dali jedną mniejszą dmuchającą w drugą większą turbinę?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez onyx » 21 lut 2013, 19:28

Na wcześniejsze wstawanie sprężarek, na pewno by miało spory wpływ działające VTC.

Przemek, ile mniej więcej generuje teraz ten silnik Nm i km? Jakbyś miał jakiś wykres to chętnie bym zobaczył :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez przema72 » 21 lut 2013, 19:30

generalnie tak

niemam miejsca zbyt tam na jedna duzą sprezarke , łatwiej jest mi zmiescic dwie małe niz jedna małą i jedną ogromną

VTC jeszcze nie dziala , ale bedzie dzialac mysle ze jadzwin sie postara i na wiosne bedzie odpowiedni soft

wykres bedzie jeszcze w NA jak tylko złape chwilke czasu aby wybrac sie na hamownie ,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez onyx » 21 lut 2013, 19:31

Jak tylko będziesz coś miał to wrzucaj :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez przema72 » 21 lut 2013, 19:35

jak zauwarzyłes to wrzucam co tylko popadnie <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez onyx » 21 lut 2013, 20:16

Nie ukrywam, że na bieżąco śledzę :) Co z resztą widać :P W moim mniemaniu jest to jeden z najlepszych projektów na forum – zarówno w kwestii pomysłu jak i wykonania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez misiek1 » 21 lut 2013, 22:04

onyx napisał(a):W moim mniemaniu jest to jeden z najlepszych projektów na forum – zarówno w kwestii pomysłu jak i wykonania


Nie da się ukryć, że projekt ten jest z edycji – niemożliwe/ nieopłacalne. I właśnie przez to na pewno jest często odwiedzany :D Ale według mnie pomysł z takim swapem i przygotowanie do K20T to strzał w 10 :) Ciekawy jestem ile właściciel myślał nad wyborem napędu? Sam pytałem ile cała ta zabawa kosztuje i myślę, że wielu chciało by takie autko mieć u siebie pod domem :) Wiem też, że właściciel konkretnie ogarnia strojenia, dwóch kumpli stroiło u niego Hondy. Pierwszy przyjechał Hondą Civic D16Z6T (samoróba w garażu) – po strojeniu jeździł tym setupem dwa sezony na lpg i sobie chwalił. Drugi był Hondą Prelude H23VTEC-kompresorem z lpg (również samoróba w garażu) i taka sama opinia (wcześniej była wystrojona przez innego "fachowca", przez którego dwa razy dziura w tłoku się zrobiła:/). Tak, że temat "dmuchania" silnika Hondy kolega przema ma opanowany:)
A może zamiast turbawki jakiś eaton wskoczy pod maskę? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 20:15
Posty: 323 (0/1)
Skąd: Krosno
Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)

Postprzez Seraf » 22 lut 2013, 09:17

Z przyjemnością się czyta wątek niemalże jak najlepszy bestseller :D I co cieszy że końca dalej nie widać :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez piwo » 22 lut 2013, 19:04

Nie da się ukryć, że projekt ten jest z edycji – niemożliwe/ nieopłacalne.

z tym calkowicie sie niezgodze.
uwazam ze to jest jeden z bardziej oplacalnych modow z tym smaochodem.
samochod rx8 (dosc nowy (5lat) piekne wnetrze, rwd szpera skora audio i inne cuda) z uszkodzonym silnikiem mozna wyrwac za 16tys zl . do tego silnik k20 spokojnie za 8tys do wyboru do koloru z pelnym osprzetem.
do tego now how i za 35tys mamy auto mega szybkie, bijace kazde 350z czy porsche boxster czy podobne w cenie porownywalnej.
moim zdaniem mega pomysl i super realizacja. kazda rx8 powinna wyjezdzac od przema :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 22 lut 2013, 19:56

Albo od razu włożyć rb25det lub 1JZ,2JZ i mamy piękne auto i bardzo mocne :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez przema72 » 22 lut 2013, 19:59

ze starym ciężkim klocem pod maska :)

moja mazda z k-seria wazy 1365 , mazda sasiada z 1jz 1480kg

to chyba dosc sensowny argument , nielicząc spalania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez onyx » 22 lut 2013, 21:38

kolejnym argumentem jest to że JZ i RB to już stare śmietniki, które bez remontu zazwyczaj długo nie żyją ;) Zgadzam się z Przemkiem i Piwem, lepszej opcji nie ma <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez przema72 » 22 lut 2013, 22:03

tutaj nawet nie konieczne mówie o k-seri , ale jest to auto mlode i z dosc lekkim fabrycznym silnikiem , elegancko jest gdy tez dostaje młody lekki silnik , ale to tylko moje prywatne zdanie <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 15:36
Posty: 58
Skąd: włoszczowa
Auto: rx-8 k20

Postprzez mlody1921 » 23 lut 2013, 14:01

Jak tylko zobacze 420+ na wykresie z seryjnego silnika sie z wami zgodze, az mi sie w głowie nie mieści ze te silniki sa tak mocne szok :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy