Mazda MX-6 GE KL 92'
A możnaby ten zestaw simoty przemodelować? Jest pełno tych złączek ale nie znam wymiarów, auto u mechanika, nie wiem jak by to pasowało.. jakaś podpowiedź?
PILNIE poszukuję kolektora ssącego i aparatu zapłonowego do KLDE!
Tych z allegro się trochę boję..
allegro.pl/kolektor-ssacy-mazda-626-mx-6-2-5v6-benzyna-i3037795324.html
allegro.pl/aparat-zaplonowy-mazda-mx6-2-5v6-i-inne-czesci-i2989118110.html
allegro.pl/aparat-zaplonowy-t0t52071a-mazda-mx6-xedos-i3032735435.html
allegro.pl/mazda-xedos-9-mx6-2-5-aparat-zaplonowy-tot57171-i3004292080.html
PILNIE poszukuję kolektora ssącego i aparatu zapłonowego do KLDE!
Tych z allegro się trochę boję..
allegro.pl/kolektor-ssacy-mazda-626-mx-6-2-5v6-benzyna-i3037795324.html
allegro.pl/aparat-zaplonowy-mazda-mx6-2-5v6-i-inne-czesci-i2989118110.html
allegro.pl/aparat-zaplonowy-t0t52071a-mazda-mx6-xedos-i3032735435.html
allegro.pl/mazda-xedos-9-mx6-2-5-aparat-zaplonowy-tot57171-i3004292080.html
Ostatnio edytowano 24 lut 2013, 18:28 przez JKK, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Nie pamiętam jakie dokładnie kupowałem te złączki.
Wymiary +/–: przy przepustnicy złączka ok 70-75mm, kolanko do przepływki ok 67', ale można kupić 90 i dociąć, przy przepływce z jednej strony jest ok 90mm (tu dajesz redukcję ok 70-75 na 90, a z drugiej jest ok 70 ale tu też musi być redukcja (np taka jak do stożka są), ale już nie pamiętam jaka dokładnie. To napisałem jakie będą pasować gumy bo wiadomo, że można trochę naciągnąć lub skręcić.
Za przepływką to już dajesz rurę jaką chcesz. U mnie jest 77mm chyba.
http://zapodaj.net/0196f6b4dfd7a.jpg.html

Wymiary +/–: przy przepustnicy złączka ok 70-75mm, kolanko do przepływki ok 67', ale można kupić 90 i dociąć, przy przepływce z jednej strony jest ok 90mm (tu dajesz redukcję ok 70-75 na 90, a z drugiej jest ok 70 ale tu też musi być redukcja (np taka jak do stożka są), ale już nie pamiętam jaka dokładnie. To napisałem jakie będą pasować gumy bo wiadomo, że można trochę naciągnąć lub skręcić.
Za przepływką to już dajesz rurę jaką chcesz. U mnie jest 77mm chyba.
http://zapodaj.net/0196f6b4dfd7a.jpg.html

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Dzięki 
a gdyby:
allegro.pl/dolot-uklad-dolotowy-mazda-mx3-mx5-mx6-rx7-rx8-i2988832437.html
allegro.pl/stozek-kn-kn-filtr-sportowy-stozkowy-tuning-i2989393078.html
to i tak wychodzi ponad 400zł..

a gdyby:
allegro.pl/dolot-uklad-dolotowy-mazda-mx3-mx5-mx6-rx7-rx8-i2988832437.html
allegro.pl/stozek-kn-kn-filtr-sportowy-stozkowy-tuning-i2989393078.html
to i tak wychodzi ponad 400zł..
Ostatnio edytowano 24 lut 2013, 18:27 przez JKK, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Może być, ale i tak drogo
Ja bardzo ciąłem koszty i sam składałem rurki i złączki po kolei przez jakieś 2 tyg. W sumie na rurki, złączki, opaski i stożek simota dałem nie więcej jak 190zł, a to wszystko przyszło w jakichś 3 paczkach 
Ten stożek to raczej tylko dźwięk będzie dawał bo ja żadnych przyrostów na g-techu nie zobaczyłem
Siw-y ja nadal potrzebuję tej blachy szyberdachu i nawet mi nie mów, że już tego nie załatwisz
Ten stożek to raczej tylko dźwięk będzie dawał bo ja żadnych przyrostów na g-techu nie zobaczyłem
Siw-y ja nadal potrzebuję tej blachy szyberdachu i nawet mi nie mów, że już tego nie załatwisz
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Dziś po wizycie w warsztacie dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy. Po pierwsze moja instalacja elektryczna pod maską jest w tragicznym stanie. Panowie majstrowie prosili mnie, bym zapytał Was, szanowych MazdaSpeed'owiczów czy macie dostęp do
Schematu Instalacji Elektrycznej
który by się przy remoncie przydał.
Poza tym wyszło kilka kwiatków. Cały (CAŁY) układ chłodniczy jest zawalony żółtawym glutem konsystencji rzadkiego budyniu (prawdopodobnie stary płyn chłodniczy zmieszany z olejem i dodatkiem gliceryny) co skutkowało zagotowaniem silnika 1,5 roku temu. Dramat, ale mówią, że sobie z tym poradzą. Chłodnica ma być płukana czymś specjalnym, jak się uda to spoko, jak nie to kupuję nową. Cały układ będzie wyczyszczony. Klima była puściutka. Pod maską syf, kiła i mogiła.
Nadal nie znalazłem moich tarcz i zacisków
Nie mam pojęcia gdzie mogłem je posiać...

To właśnie kabelek, który jest urwany. W warsztacie domyślają się do czego jest ale dla pewności wolą spojrzeć na schemat instalacji.




Obraz ruiny i rozpaczy...

... ale jestem dobrej myśli
Schematu Instalacji Elektrycznej
który by się przy remoncie przydał.
Poza tym wyszło kilka kwiatków. Cały (CAŁY) układ chłodniczy jest zawalony żółtawym glutem konsystencji rzadkiego budyniu (prawdopodobnie stary płyn chłodniczy zmieszany z olejem i dodatkiem gliceryny) co skutkowało zagotowaniem silnika 1,5 roku temu. Dramat, ale mówią, że sobie z tym poradzą. Chłodnica ma być płukana czymś specjalnym, jak się uda to spoko, jak nie to kupuję nową. Cały układ będzie wyczyszczony. Klima była puściutka. Pod maską syf, kiła i mogiła.
Nadal nie znalazłem moich tarcz i zacisków

To właśnie kabelek, który jest urwany. W warsztacie domyślają się do czego jest ale dla pewności wolą spojrzeć na schemat instalacji.




Obraz ruiny i rozpaczy...

... ale jestem dobrej myśli
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
kabelek jeśli idzie do środka miedzy głowicami to jest od czujnika stuku
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Co do elektryki to mam tylko coś takiego, z czasów MX'a 
Może się przyda... LINK: http://arturkowalik.com/electrical_MX6.pdf
Może się przyda... LINK: http://arturkowalik.com/electrical_MX6.pdf
hooki napisał(a):Co do elektryki to mam tylko coś takiego, z czasów MX'a
Może się przyda... LINK: http://arturkowalik.com/electrical_MX6.pdf
Dziękuję!

- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Jak tak ostro idą prace to będzie to kolejny z kilku MXów w ładnym stanie w całym kraju
Trzymam kciuki
Trzymam kciuki
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Silnik na szlifierni. Trzymajcie kciuki za dobre wieści
Wizyta w zakładzie zajmującym się układami wydechowymi zaklepana
Tarcz i zacisków nie znalazłem
Matula zostawiła kiedyś otwarty garaż na cały dzień
. Wydaje mi się, że wtedy jakieś lepkie rączki przyczyniły się do ich zniknięcia. Będę szukał dalej..
Napiszę o jednej sytuacji. Rok temu z małym hakiem znajomy z Nakła, Borys K., przekładał silnik w drugiej MX-6 w mojej mieścinie. Odezwał się do mnie z prośbą o pożyczenie kolektora ssącego, aparatu zapłonowego i kabli WN. Jego były w ciężkim stanie a chciał sprawdzić, czy silnik poza tym jest ok. Jako że mój samochód grzecznie czekał w garażu na remont, koleżeńskim gestem postanowiłem pomóc biedakowi, pod warunkiem, że po sprawdzeniu i kupnie nowych odda te elementy i zamontuje spowrotem. Mijał tydzień, drugi, nie poganiałem go bo i tak nie potrzebowałem tych części, do remontu było daleko. Wyjazdy do Wrocławia, sesja, praca i o sprawie, przyznaję, zapomniałem. Przypomniałem sobie na początku tego roku, gdy czas do działania był już na horyzoncie. No i co się okazało..
Borys zniknął. Wyjechał do UK, zerwał kontakty z wszystkimi w Nakle, numery telefonów nie odpowiadały, nikt nie potrafił mi pomóc. Dowiedziałem się, że swoją mazdę sprzedał i domyślam się, że razem z moimi częściami. Wczoraj znalazlem go wkońcu na FaceBook'u i napisałem mu sympatyczną wiadomość. Kolektor 150zł, aparat 300zł, kalbe WN 250zł. 7 stówek na rachunku.
Głupi byłem, że tego nie dopilnowałem. Chyba każdy musi być choć raz w życiu zrobiony w ch...
Dopisano 21 lut 2013, 13:33:
Przyjechała pierwsza porcja prezentów
Czuję się jak dziecko na święta

Dunlop SP Sport MAXX GT

oraz przewody hamulcowe w oplocie from HEL(L)

Sorry za słabą jakość zdjęć, jedyny aparat jaki miałem pod ręką robi właśnie takie. Kolejne prezenty już niebawem!
Dopisano 21 lut 2013, 13:39:
I właśnie dowiedziałem się, że po inspekcji sprzęgła stwierdzają, że ZŁOM.
Tak więc..
Poszukuję sprzęgła
Jakieś polecacie? Jakieś dojścia?
Wizyta w zakładzie zajmującym się układami wydechowymi zaklepana
Tarcz i zacisków nie znalazłem

Napiszę o jednej sytuacji. Rok temu z małym hakiem znajomy z Nakła, Borys K., przekładał silnik w drugiej MX-6 w mojej mieścinie. Odezwał się do mnie z prośbą o pożyczenie kolektora ssącego, aparatu zapłonowego i kabli WN. Jego były w ciężkim stanie a chciał sprawdzić, czy silnik poza tym jest ok. Jako że mój samochód grzecznie czekał w garażu na remont, koleżeńskim gestem postanowiłem pomóc biedakowi, pod warunkiem, że po sprawdzeniu i kupnie nowych odda te elementy i zamontuje spowrotem. Mijał tydzień, drugi, nie poganiałem go bo i tak nie potrzebowałem tych części, do remontu było daleko. Wyjazdy do Wrocławia, sesja, praca i o sprawie, przyznaję, zapomniałem. Przypomniałem sobie na początku tego roku, gdy czas do działania był już na horyzoncie. No i co się okazało..
Borys zniknął. Wyjechał do UK, zerwał kontakty z wszystkimi w Nakle, numery telefonów nie odpowiadały, nikt nie potrafił mi pomóc. Dowiedziałem się, że swoją mazdę sprzedał i domyślam się, że razem z moimi częściami. Wczoraj znalazlem go wkońcu na FaceBook'u i napisałem mu sympatyczną wiadomość. Kolektor 150zł, aparat 300zł, kalbe WN 250zł. 7 stówek na rachunku.
Głupi byłem, że tego nie dopilnowałem. Chyba każdy musi być choć raz w życiu zrobiony w ch...
Dopisano 21 lut 2013, 13:33:
Przyjechała pierwsza porcja prezentów


Dunlop SP Sport MAXX GT

oraz przewody hamulcowe w oplocie from HEL(L)

Sorry za słabą jakość zdjęć, jedyny aparat jaki miałem pod ręką robi właśnie takie. Kolejne prezenty już niebawem!
Dopisano 21 lut 2013, 13:39:
I właśnie dowiedziałem się, że po inspekcji sprzęgła stwierdzają, że ZŁOM.
Tak więc..
Poszukuję sprzęgła
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Jakie fundusze przeznaczasz na całkowity remont bo widzę, że idzie grubo? 
Oponki nówki czy nalewki jakieś bo na foto dziwnie wyglądają? Myślałem, że masz 17"
Niezłą akcję miałeś z kolegą, chyba bym się wściekł
W sprawie sprzęgła zadzwoń/napisz do carspeedu i raczej nie myśl o żadnym spieku bo i tak nie wykorzystasz, szkoda kasy i raczej ma krótszą żywotność.
Nie chcesz przy okazji wymienić koła zamachowego na lżejsze od MX3 1.8 V6? Moim zdaniem warto i sam to zrobię jak przyjdzie czas.
Oponki nówki czy nalewki jakieś bo na foto dziwnie wyglądają? Myślałem, że masz 17"
Niezłą akcję miałeś z kolegą, chyba bym się wściekł
W sprawie sprzęgła zadzwoń/napisz do carspeedu i raczej nie myśl o żadnym spieku bo i tak nie wykorzystasz, szkoda kasy i raczej ma krótszą żywotność.
Nie chcesz przy okazji wymienić koła zamachowego na lżejsze od MX3 1.8 V6? Moim zdaniem warto i sam to zrobię jak przyjdzie czas.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Fundusze są całkiem spore, zbierałem kasę szmat czasu 
Opony używane z allegro (wiem, wiem..) sezonowe 7mm bieżnika, nowe mają 7,5. Dziś byłem je sprawdzić, wszystko z nimi w porządku i wulkanizator powiedział, że są prawie jak nowe
Sprzęgło już kupiłem, cały nowy zestaw exedy
Nad kołem zamachowym się zastanowię, narazie muszę trochę wyhamować z wydatkami bo fundusz niestety nie jest nieograniczony
Kusi mnie stabilizator tylny i lepszy zestaw hamowania... zobaczymy 
Opony używane z allegro (wiem, wiem..) sezonowe 7mm bieżnika, nowe mają 7,5. Dziś byłem je sprawdzić, wszystko z nimi w porządku i wulkanizator powiedział, że są prawie jak nowe
Sprzęgło już kupiłem, cały nowy zestaw exedy
Nad kołem zamachowym się zastanowię, narazie muszę trochę wyhamować z wydatkami bo fundusz niestety nie jest nieograniczony
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Ja bym nie ruszał tylnego stabilizatora bo zaburzysz równowagę auta i moim zdaniem się pogorszy a nie polepszy (też o tym myślałem i prawie już kupiłem przedniego staba od forda KA).
Koło zamachowe to chyba nieduży wydatek. Kiedyś na allegro widziałem za 50zł, ale głupi nie wziąłem
Jakbyś gdzieś przy okazji wyhaczył 2
to chętnie jedno odkupię po taniości.
Myślałem, że nowe opony mają 8mm
Też się zastanawiam nad wymianą przewodów hamulcowych na podobne, ale niestety cena jest dla mnie zaporowa trochę i wolę przejeździć sobie 2 słoneczne weekendy z otwartym szybrem za tą cenę
Koło zamachowe to chyba nieduży wydatek. Kiedyś na allegro widziałem za 50zł, ale głupi nie wziąłem

Myślałem, że nowe opony mają 8mm
Też się zastanawiam nad wymianą przewodów hamulcowych na podobne, ale niestety cena jest dla mnie zaporowa trochę i wolę przejeździć sobie 2 słoneczne weekendy z otwartym szybrem za tą cenę

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):Ja bym nie ruszał tylnego stabilizatora bo zaburzysz równowagę auta i moim zdaniem się pogorszy a nie polepszy (też o tym myślałem i prawie już kupiłem przedniego staba od forda KA).
Chyba prędzej poprawisz
Ja mówię o stabie od KA wyłącznie:P Nie będzie tak, że dupa się za bardzo na tym usztywni i na mokrym będzie bardziej nadsterowny?
Moim zdaniem nie warto ruszać samego tyłu bo można pogorszyć. Robiąc przód i tył to ok.
Moim zdaniem nie warto ruszać samego tyłu bo można pogorszyć. Robiąc przód i tył to ok.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość