Klamki mam z FB
[Xedos6 CA] Szybkie pytania
To jest metal i tylko metal, plastiki były czarne
Klamki mam z FB
Klamki mam z FB
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
No to zabiłeś ćwieka..aż go zapytam 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
To jest ta sama osoba...wszystko wiadomo....ale może coś źle odczytałeś, bo chromowanych klamek nie ma z plastiku...Po eng napisał że ładnie zastępują plastikowe klamki.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
A po niemiecku na pytanie czy plastikowy chrom czy metal, odpisał plastik.
Może ci co maja takie klamki napiszą z czego one są, wtedy będzie wiadomo jakie były w ogóle w sprzedaży.
Może ci co maja takie klamki napiszą z czego one są, wtedy będzie wiadomo jakie były w ogóle w sprzedaży.
radar88 napisał(a):chromowanych klamek nie ma z plastiku...
Powiem szczerze że kupiłem chromowane kratki nawiewu do VW z mojego opisu i są chromowane plastikowe

To pewnie taki ajfonowy chrom.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Jak myślicie, czy mechanik mi dobrze doradził?
Mianowicie, co mi się dzieje:
Dolewam płynu chłodniczego a on mi znika. Nie mam prawidłowego obiegu wody, gdyż nie dogrzewa mi się reduktor od gazu. Ponadto mam dużo za dużo płynu w zbiorniczku wyrównawczym a pod korkiem przy bloku zawsze sucho. Nie mam objawów walniętej uszczelki pod głowicą (mazi białej, falowania obrotów, spadku mocy, dymienia na biało, wywalania płynu na zewnątrz przez korki itp.)
Mechanik mi doradził, żeby zacząć od termostatu, pompy wody, korka na chłodnicy.
Ja się obawiam, że to może być któraś uszczelka pod głowicą. Brak plam pod autem.
Dobrze mi doradził? Co Wy byście zrobili?
Mianowicie, co mi się dzieje:
Dolewam płynu chłodniczego a on mi znika. Nie mam prawidłowego obiegu wody, gdyż nie dogrzewa mi się reduktor od gazu. Ponadto mam dużo za dużo płynu w zbiorniczku wyrównawczym a pod korkiem przy bloku zawsze sucho. Nie mam objawów walniętej uszczelki pod głowicą (mazi białej, falowania obrotów, spadku mocy, dymienia na biało, wywalania płynu na zewnątrz przez korki itp.)
Mechanik mi doradził, żeby zacząć od termostatu, pompy wody, korka na chłodnicy.
Ja się obawiam, że to może być któraś uszczelka pod głowicą. Brak plam pod autem.
Dobrze mi doradził? Co Wy byście zrobili?
Mam te same objawy i powiedział mi mechanik dokładnie to samo. Jestem w kropce i nie mam pojęcia co z tym zrobić.
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Ja tez tak mialem jak kupilem swoja madzie. Zapowietrzal sie uklad.
W moim przypadku pomogla wymiana korka, tylko nie pamitam dokladnie ale chyba tego kolo rozrzadu.
Uszczelka rozsypala mi sie w rekach. Wymienilem i ponad 2 lata spokuj.
W moim przypadku pomogla wymiana korka, tylko nie pamitam dokladnie ale chyba tego kolo rozrzadu.
Uszczelka rozsypala mi sie w rekach. Wymienilem i ponad 2 lata spokuj.
J low dis kar hehe ;)
- Od: 27 cze 2010, 17:50
- Posty: 34
- Skąd: Kielce
- Auto: xedos 2.0V6 KF '97
Szczerze pisząc to ja tez dolewam i dolewam i końca nie widać
Jak na razie wlałem ok. 2 litrów w dawkach po 100-200ml bo więcej nie wchodzi.
Zero wycieków (jak było sucho na dworze to sprawdzałaem),zero majonezu, zero dymienia (no może trochę, na zimnym), auto przyśpieszenie ma dobre, olej znika jak znikał-czyli właściwie wszystko w normie.
Od momentu kupna auta nigdy się nie interesowałem poziomem wody,jednak tej zimy zaczęło mi słabiej grzać auto. Patrze pod korek a tam sucho. Możliwe że brakowało ponad 2 litry? Ile wchodzi płynu do Xeda 2.0?
Jak na razie jeżdże ale cos trzeba pomysleć w przyszłości-być może po prostu mi tyle brakowało i jeszcze nie dolałem do pełna (?).
EDIT:
Zapomniałem dodać,że wskazówka wody u mnie jest troszeczkę poniżej połowy-od zawsze. Widze na zdjęciach innych Xedosów że razcej wszyscy maja powyzej trochę
Jak na razie wlałem ok. 2 litrów w dawkach po 100-200ml bo więcej nie wchodzi.
Zero wycieków (jak było sucho na dworze to sprawdzałaem),zero majonezu, zero dymienia (no może trochę, na zimnym), auto przyśpieszenie ma dobre, olej znika jak znikał-czyli właściwie wszystko w normie.
Od momentu kupna auta nigdy się nie interesowałem poziomem wody,jednak tej zimy zaczęło mi słabiej grzać auto. Patrze pod korek a tam sucho. Możliwe że brakowało ponad 2 litry? Ile wchodzi płynu do Xeda 2.0?
Jak na razie jeżdże ale cos trzeba pomysleć w przyszłości-być może po prostu mi tyle brakowało i jeszcze nie dolałem do pełna (?).
EDIT:
Zapomniałem dodać,że wskazówka wody u mnie jest troszeczkę poniżej połowy-od zawsze. Widze na zdjęciach innych Xedosów że razcej wszyscy maja powyzej trochę
Marcin napisał(a):Zapomniałem dodać,że wskazówka wody u mnie jest troszeczkę poniżej połowy-od zawsze. Widzę na zdjęciach innych Xedosów że raczej wszyscy maja powyżej trochę
W moim kameleonie jest(było) na równo a w perle ponad połowę.

Koledzy, ile może łącznie kosztowac dorobienie centralnego zamka na pilota i co jest mi potrzebne? tzn. Centralny mam, tylko bez pilota
Zamek od kierowcy ciężko mi chodzi, dodatkowo od tych mrozów jeden kluczyk juz złamałem, drugi zaczyna sie wyginac ...
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
Kupujesz uniwersalny sterownik zamka centralnego na pilota (ja kupiłem najtańszy na allegro) i podłączasz zgodnie z opisem, który jest gdzieś na forum, sam nawet tam pisałem coś. Montaż banalnie prosty, 30minut max i masz centralny na pilota. 
A dziękuje Kolego. Właśnie znalazłem wątki na ten temat


- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
Sam kiedyś kupiłem uniwersalny i się okazało, że trzeba dorobić dwa przekaźniki żeby go podłączyć w aucie (vectra A) a cena tych przekaźników była wyższa niż sam sterownik "uniwersalny". Później znalazłem gościa który na allegro sprzedawał z dokładną instrukcją podłączenia do konkretnego modelu auta
w opisie dał nawet kolory przewodów i miejsca gdzie najprościej się "wpiąć". Bajerów było sporo jak za 100pln. Np zasięg nawet 100m i gaszenie auta z tej odległości 
W xedzie chyba też się skuszę bo stary alarm powoli przestał działać... zaczęło się od syrenki a teraz czujniki ruchu nie działają. Jeszcze dźwiękoczujka jest ale nie wiem czy działa.
W xedzie chyba też się skuszę bo stary alarm powoli przestał działać... zaczęło się od syrenki a teraz czujniki ruchu nie działają. Jeszcze dźwiękoczujka jest ale nie wiem czy działa.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
No ja kupiłem ten:
http://allegro.pl/uniwer-sterownik-cent ... 32004.html
Podłączenie banalnie proste, co opisałem w innym poście. Któryś miesiąc już się sprawuje idealnie.

Podłączenie banalnie proste, co opisałem w innym poście. Któryś miesiąc już się sprawuje idealnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6